Top kwaliteit met snelle levering!

Wij zijn uitermate tevreden !!

Zeer snelle levering, vriendelijke en duidelijke communicatie. Wij bestellen in de toekomst zeker nogmaals bij relatiegeschenk4you.

Goede service en op tijd

Ben erg tevreden met de service , bij een vraag van mijn kant kwam er vrijwel direct een antwoord of advies. Dat maak je niet altijd mee. En als allerbelangrijkste , het artikel zag er precies zo uit als in de proefdruk . Kortom , prettige ervaring

Prettig contact, keurige levering

Heel prettig telefonisch contact en mailcontact. De levering was precies op de afgesproken dag. Product voldeed aan alle verwachtingen.

vriendelijk en erg behulpzaam

Prettig contact en denkt erg mee in de mogelijkheden, zodat we de spullen op tijd hadden.

Erg tevreden

Goed advies, snel contact, alles naar tevredenheid verlopen

Goede service en fijne communicatie

Fijne communicatie per telefoon en mail. Ondanks de drukte (wat ook duidelijk aangegeven is) toch een goede service. Het enige wat ik wat mis is dat de handdoeken niet per stuk verpakt zijn. Met betrekking tot milieubewustheid natuurlijk beter maar omdat het relatiegeschenken zijn vind ik het wel netter dat er iets omheen zit.

Snelle reactie, goede kwaliteit

Contact verliep soepel, snel iemand aan de telefoon, vragen worden snel beantwoord. En de kwaliteit van het drukwerk ook top. Ik ben tevreden!

Snelle levering en goede communicatie

Snelle reactie op berichten en snelle en correcte levering!

Goede service en levert kwaliteit drukwerk

Wij zijn zeer tevreden over de service van Saskia en het geleverde product.

Goed contact en snelle service.

Prettige communicatie en artikelen snel geleverd.

Prettige zakenpartner

Alles wat er besproken, en geleverd is ,ging snel en goed meegedacht.

Fijn contact met goed advies, top!

Er werd snel gereageerd op mijn vragen en ik kreeg een goed advies. De artikelen zijn naar tevredenheid geleverd.

Top bedrijf Communicatie goed Denken mee Goede spullen

Fijne service en flexibiliteit!

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst en niet zonder reden! Fijne communicatie, goede service en leverdatum zoals gewenst. Zeker een aanrader!

Heel fijn, snelle reactie en duidelijke uitleg over de mogelijkheden

Over de samenwerking met relatiegeschenken4you ben ik erg te spreken. Zij hebben een prachtige adventkalenders geleverd voor onze zakelijke relaties. Er waren korte lijnen met elkaar en alles is netjes afgeleverd op afgesproken data.

zeer betrouwbare service

snelle afhandeling, vriendelijke service, professioneel, goed product, snelle levering, komen afspraken na enz. enz. Kortom: ga door waar je mee bezig bent.

snelle service

Prettige, snelle communicatie en levering volgens afspraak

Goede bereikbaarheid, klantvriendelijk, hulpvaardig en levering volgens afspraak.

snelle service

Fijne snelle communicatie en goede service.

Prima geregeld, men denkt fijn mee en snelle service

Prima geregeld, men denkt fijn mee en snelle service

Snelle, correcte en vriendelijke service

Saskia behandelde onze aanvraag heel snel, volgde zeer goed en was altijd erg vriendelijk.

Snelle reactie, hoge mate van service en nette prijzen

Als relatiegeschenk was ik op zoek naar adventskalenders. Bij veel bedrijven waren deze al uitverkocht maar Relatiegeschnk4you kon ze nog leveren. Erg leuk dat je zelf je print kunt uitzoeken. De producten zijn op het afgesproken moment geleverd. Erg tevreden.

Snel en volgens afspraak!

Een prettig contact gehad met Saskia. Korte lijnen en duidelijke communicatie. Eind product ziet er heel goed uit en volgens afspraak geleverd!

Prima werk geleverd. De shakers zijn natuurlijk niet van professionele kwaliteit maar dat is logisch voor die prijs. We vind ik de opdruk erg klein. Misschien kan daar nog aan gewerkt worden. De klant was tevreden. De levering was op tijd en was zoals afgesproken uitgevoerd. Top.