Ik heb voor de 3de keer bedrukte bidons besteld, en niet zomaar zonder reden. Bij iedere bestelling werd ik direct en snel geholpen. Ook met andere optie mogelijkheden. Ze geven me persoonlijk advies. Volgende keer bestel ik weer :)

Snel geregeld en geleverd. Uitstekende service!

Snel geregeld en geleverd. Uitstekende service!!

Goed overzichtelijk, alles duidelijk

Gemakkelijk, snel en duidelijk. Bij contact, heel spontaan en energierijk, enthousiast en houden zich aan de afspraken. Fijn om mee samen te werken.

In vertrouwen kunnen bestellen!

(Bijna) last minute een relatie geschenk bestellen, en ook nog eens met een klein budget. Bovendien ging het ook nog eens om een kleine oplage. Niet echt aantrekkelijk voor een bedrijf om je te helpen zou je denken. Snel, te snel deed ik de bestelling waardoor het bestand dat ik moest afleveren niet (goed) geopload werd. Dus een belletje er achteraan was nodig. Geen probleem mevrouw we gaan u helpen, zei ze. Ik had het echt nodig om dat te horen! We gaan u helpen. En dat deden ze. Alles is goed gegaan en de bestelling werd keurig en op tijd afgeleverd. Met het volste vertrouwen bestel ik mijn relatiegeschenken bij Relatiegeschenk4You.nl

goede service met snelle levering

Goede service met snelle levering

Super goed.

Super snelle reactie, uitstekend advies en snelle levering. Zeer vriendelijke medewerkster.

Mooi product, snelle levering

zeer tevreden

Ik heb heel erg fijn contact gehad met Saskia. Ze reageert snel, is super vriendelijk en komt haar afspraken na. Product ziet er precies zo uit als verwacht. Wij zijn blije klanten :)

Overtrof de verwachtingen!

Heb mijn eigen designs op verschillende producten laten drukken. Kreeg eergisteren de eerste bestelling binnen en het eindresultaat is prachtig! Vond het product nog mooier van kleur als op de website.

Klantvriendelijk en snelle service

Alleen maar lof! Ze waren snel in reageren op mijn mails en reageerden erg vriendelijk. Binnen een week was mijn bestelling in huis. De bestelling zag er ook mooi uit, nog mooier dan ik kon bedenken.

Goede communicatie. Producten worden snel en volgens afspraak geleverd. Vriendelijk een meedenkend. Top!

Fijn contact en hele snelle service

Dankjewel Saskia! Enorm behulpzaam.

netjes en volgens afspraak geleverd

eerste order snel en goed geleverd. Bij andere bestelling actief en meedenkend gezocht naar beste artikel. Aanrader!

positieve ervaring, prettig advies aan telefoon en snel geleverd

positieve ervaring, prettig advies aan telefoon en snel geleverd

Prima service en snelle levering

Wij hebben gekozen voor de sleutelhanger in de vorm van een huisje met gravering. Keurige afhandeling van de order. En ook niet onbelangrijk: een prachtige sleutelhanger. We zijn zeer tevreden over het hele traject. Van begin tot eind goed geregeld!

Pluspunten

Snelle reactie, snelle levering. Na twee bestellingen nog steeds erg tevreden.

Pluspunten

Dit bedrijf levert een hele snelle en vriendelijke service. Communicatie gaat vlot en duidelijk. Dat zelfde geld ook voor de levering van de producten. Goed bedrukte pennen zeer snel geleverd.

Pluspunten

Nadat ik de opdracht had gegeven via de website kwam er direct een mailtje dat het zo niet gemaakt kon worden. Er werd een andere mogelijkheid geschetst en dat hebben we toen accoord gegeven. Prachtig uitgevoerd! Niets op aan te merken!

Pluspunten

Snelle levering en fijn contact

Pluspunten

Prettige samenwerking Snelle levering

Pluspunten

Snelle reactie

Pluspunten

Komt afspraken na, komt terug met antwoorden op vragen, denkt mee

Pluspunten

Denken met je mee, snelle reactie, snelle levering

Pluspunten

snelle reactie goede service

Landweer 16 7603TA Almelo