Pluspunten

Al een aantal keer wat producten besteld. Snelle levering en goede service

Pluspunten

Bij onze last-minute order werd alles uit de kast gehaald om ons tijdig van een geschikt product te voorzien. Er werd meegedacht en duidelijk gecommuniceerd.

Geen.

Pluspunten

Goede service, snelle levering

Pluspunten

Snelle levering, producten zien er goed uit, goede service.

Pluspunten

Correcte afhandeling en afspraak is afspraak .

Pluspunten

Goede hulp, snelle reacties, snelle leveringen

Pluspunten

Goede en persoonlijke benadering! We worden altijd goed geholpen.

Pluspunten

De bestelling is vlot verlopen. Snelle afhandeling, vlug geleverd en goed verpakt bij het verzenden. Goed gedaan.

Pluspunten

Wij twijfelden bij welk bedrijf onze relatiegeschenken te bestellen. De hulp bij het uitzoeken, de voordelen en nadelen worden bij relatiegeschenk4you opgesomd en uitgelegd waardoor het voor ons makkelijk kiezen is. Contact verloopt aangenaam en snel, dit zijn voor ons DE REDENEN om voor relatiegeschenk4you te kiezen. Elk keer weer, geen twijfel over mogelijk.

Geen

Pluspunten

Veel snellere levering dan gepland! Mooie lampjes gekregen, goede prijs/kwaliteit verhouding.

De samples kwamen met 3 verschillende pakketdiensten, terwijl ze allemaal door de brievenbus passen! Erg milieuonvriendelijk...

Pluspunten

Klantvriendelijk en goed service. In elke prijsklasse zeer ruime keuze in het aanbod. Ik heb zelf pepermuntblikjes bedrukt met mijn bedrijfslogo bij Relatiegeschenk4you besteld en dat zag er mooi verzorgd uit. Mooie overzichtelijke website

Eventueel iets meer naamsbekendheid via social media.

Pluspunten

Ontzettend snelle reacties op vragen en vlotte, professionele afhandeling van de bestelling.

verwachtingen managen over de leverbaarheid van producten

Pluspunten

Ze weten waar het over gaat wanneer je belt. Contact met dezelfde persoon, erg fijn. En ontzettend snelle service! Wij hebben hier veel aan gehad.

Geen verbeterpunten. Zeer tevreden.

Pluspunten

Snelle reactie, snelle levering, goede kwaliteit ! Blij mee..

Het kan natuurlijk altijd goedkoper ! ;-)

Pluspunten

Denken actief mee over een kado voor een bepaalde doelgroep. Ik zocht gimmicks voor op een beurs en een relatiegeschenk voor klanten en ontving een aantal leuke opties waar ik een keus uit heb gemaakt. Goede controle van het drukwerk en snelle levering volgens afspraak.

Pluspunten

er wordt snel gereageerd en gehandeld, prettig contact. prima spullen.

Landweer 16

7603TA Almelo