• Werkwijze

Beste Frank, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een positieve review achter te laten op Kiyoh. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Dank voor uw vertrouwen in Safety Support! Met vriendelijke groet, Safety Support.

Geweldige service

Elke vraag wordt steeds goed en snel behandeld/beantwoord.

• Werkwijze

Beste Bert, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een positieve review achter te laten op Kiyoh. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Dank voor uw vertrouwen in Safety Support! Met vriendelijke groet, Safety Support.

Duidelijke inspectierapporten

Snelle service en duidelijke inspectierapportage

• Werkwijze

Beste Joyce, Dank u wel voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We waarderen uw feedback enorm. Met vriendelijke groet, Safety Support.

Deskundig en snel geholpen

In ons magazijn was een stijl beschadigd op een plek waar veel bewegingen plaatsvinden. Contact gehad met Bas om een reparatie in te plannen. Toevallig was er een inspecteur die dag in de buurt en kon hij diezelfde dag nog langskomen. Top service wederom!

• Werkwijze

Beste heer Westhof, Hartelijk dank voor uw mooie woorden op Kiyoh. We streven altijd naar de beste service en het is fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Safety Support.

Altijd behulpzaam en altijd een oplossing!

Werken al vele jaren samen gewoon goed bedrijf!

ervaren persoon

Perfect!

Duidelijk, nauwkeuring, conformplanning, snelle feedback, meedenkend, servicegericht

• Werkwijze

Fijne monteur, snel geleverd!

Wij hebben een prachtig ingemeten stelling in de bering bij ons op school aangeleverd gekregen. Het inmeten en de levering was erg snel. De stelling stond binnen een ochtend. Al met al een super service. Nog nagelopen op veiligheid en helemaal in orde! Super Bedankt!

Duidelijk rapport, heldere aanbevelingen

Afspraak inplannen ging snel en soepel, offerte was binnen 1 uur na telefoontje binnen. De afspraak voor de inspectie kon 6 werkdagen later uitgevoerd worden en het rapport inclusief aanbevelingen ontvingen we zelfs al binnen 2 dagen nadat de inspectie uitgevoerd was.

• Werkwijze

Vakkundig personeel, goed advies, zeer duidelijke rapportages. zeker een aanrader.

Geweldige service!

Super snel, vriendelijk en kundig.

Duidelijke en beknopte terugkoppeling

Goede afspraak van tevoren. Duidelijke rapportage met verbeterpunten. Wij zijn tevreden.

deskundig

heel prettig om mee te werken en over de werkvloer te hebben

uitstekend

Zelfstandige keurmeester met kennis van zaken.

professionele en juiste werkwijze

professionele en juiste werkwijze

Goede samenwerking

Goede communicatie en goede samenwerking en betrouwbaar.

Duidelijk rapport, prettige communicatie

Jaarlijks worden onze stellingen geïnspecteerd door Safety Support, iedere keer ontvangen we een keurig document waarmee we vervolgstappen kunnen ondernemen. Duidelijke en prettige communicatie met Sander en inspecteurs.

Uiterst posiief over afspraken, werkzaamheden en opvolging

Uiterst posiief over afspraken, werkzaamheden en opvolging

deskundig

Fijn en deskundig

Uistekende service

Gemakkelijk afspraak in te plannen, daarna is de inspectie uitgevoerd en goede toelichting van de inspecteur. Rapport werd 1 dag na inspectie al verzonden en ziet er overzichtelijk uit.

Zeer prettig te woord gestaan en er is professioneel werk afgeleverd.

Safety Support heeft een zeer professionele inspectie uitgevoerd. Ik ben erg tevreden met de inspectie en de rapportage.

Overzichtelijke rapportage en

Een periodieke inspectie aan onze stellingen uit laten voeren door Safety Support. Gelijk aan de telefoon blijkt dat er veel vakkennis in huis te is. Tijdens de inspectie gaf de keurmeester duidelijke uitleg en advies. D.m.v. het rapport hebben we de gebreken zelf op kunnen lossen en afgetekend zodat alles op orde is in het magazijn.

Zeer goed advies en snelle service

Ze hebben ons zeer goed en snel geholpen. De inspecteur was ruim op tijd en heeft ons goede adviezen gegeven m.b.t. de veiligheid en conform de regelgeving. Heb al gelijk een afspraak gemaakt voor volgend jaar.

Professioneel en Vakkunding

Gebeld en direct een afspraak kunnen maken voor een inspectie. Binnen 1 week een rapport n.a.v. de inspectie en binnen 1 maand alle schades opgelost. Top service

Bijzonder prettige samenwerking.

Prettig werken met Jeroen de Winkel. Hij kent de weg en na de inspectie kort een persoonlijk gesprek over tekortkomingen.

Over Safety-support.nl

Safety Support BV ondersteunt bedrijven op het gebied van veiligheid in hun bedrijfsruimte(n). Onze voornaamste activiteiten zijn het periodiek inspecteren van magazijnen. Dit doen wij volgens de huidige normen en wetten. Daarnaast zijn wij het aanspreekpunt voor alles op het gebied van veiligheid. U kunt bij ons terecht voor diverse veiligheidsproducten en diensten.