Alles vlot en goed afgehandeld

Na het aangeven van mijn interesse, is er dezelfde dag contact opgenomen. De volgende dag hebben we telefonisch één en ander afgehandeld en nog diezelfde week is de cv ketel geïnstalleerd. De installatie is ook soepel en naar tevredenheid afgehandeld.

goed geregeld

Na bestelling onmiddellijk contact met bedrijf, snelle duidelijke afspraken en levering op tijd. Daarbij goed werk, alles naar tevredenheid

Snel en leuke prijs!

CV-ketel besteld via Koopkracht. Bestellen was makkelijk, de ketel kon snel geplaatst worden en de prijs was een stuk lager dan offertes die ik zelf opgevraagd had. Fijn dat alles zo vlotjes liep!

van aanbieding t/m plaatsing is prima gegaan.complimenten!

Prima bedrijf, fijne mensen goede service

Fijne vakkundige mensen die snel en netjes werken.

Slechte communicatie en prijs/maand hoger

Na aanmelding bleek naam niet juist overgenomen. Mail gezonden en na 9 dagen pas reactie dat het aangepast was. Ze hebben een website waar je in kan loggen, maar hier staat niets van gegevens over mijn contract. Het contract is inmiddels op 15 juli ingegaan, maar heb hier niets van vernomen van Mega Energie!

Inspelen op behoefte

Heb offerte aangevraagd, maar na ontvangst toch van afgezien

Jullie doen niets

Alles wordt door de gekozen leverancier gedaan. De toekomst zal blijken of jullie de juiste leverancier gekozen hebben. Nu al merk ik dat Mega geen telefonische klanten service heeft , zeer ongemakkelijk. Alles moet per mail . Dan maar wachten of ze je mail,oppikken . Bij de aanmelding was mijn maandelijks voorschot ca €200. Nu vragen ze €273 . Ik heb Mega gevraagd dit te verlagen . Ik wacht op hun antwoord. Ik hoop ook dat ze volgend jaar nog bestaan , dat jullie de solvabiliteit goed hebben geanaliseerd. Dus over jullie kwaliteit kan ik Nu niets zeggen, over een jaar wel. Jammer dat ik hier mee akkoord moet gaan anders kan ik dit niet verzenden. Geeft een zeeeer slecht gevoel. Ik ga Niet akkoord. Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die ik vrijwillig invul in de review) in het kader van de privacy wetgeving (AVG). Tevens verklaar ik dat ik klant ben (geweest) bij dit bedrijf.

Beste meneer, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft met de klantenservice van MEGA energie. Aangezien het aanbod via onze website beschikbaar was, kunnen wij waarschijnlijk uw vraag ook beantwoorden. Op basis van de ingevulde verbruiksgegevens hebben wij totale jaarkosten getoond van €2356. Dit is inclusief de éénmalige korting van €600 en alvast op basis van 9% BTW. Dit BTW-tarief is namelijk van toepassing vanaf 1 juli 2022. Van MEGA energie heeft u echter nog een bevestiging ontvangen op basis van 21% BTW. De totale kosten komen hiermee uit op €2682.05. Daarnaast wordt de éénmalige korting van €600 niet direct meegenomen in het termijnbedrag, maar in één keer uitgekeerd via de jaarafrekening. Zonder de éénmalige korting komen de jaarkosten dan ook uit op €3282. Wanneer dit wordt omgerekend naar een bedrag per maand, komt het termijnbedrag inderdaad uit rond €273. U kunt MEGA energie vragen of zij rekening willen houden met het nieuwe BTW-tarief van 9%. Een daarbij passend termijnbedrag zal dan uitkomen op ongeveer €246. De éénmalige korting van €600 is hierin dan uiteraard nog niet verwerkt. Uiteraard zal het juiste BTW-tarief altijd nog verrekend worden op de uiteindelijke jaarafrekening, mocht het termijnbedrag niet tussentijds worden aangepast. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Op onze website kunt u gebruik maken van het contactformulier of een terug-bel-verzoek indienen. Wij nemen dan z.s.m. contact met u op. Met vriendelijke groet, Miranda Koopkracht.nl

Geen heldere communicatie

De overstap is geregeld, maar details omtrent overstap ontbreken, ondanks het al reeds afboeken van de eerste termijn.

Weinig informatie tussen aanvraag en levering

Top dat er op deze manier collectief aantrekkelijke aanbiedingen gedaan kunnen worden! Puntje van aandacht; Nadat mijn aanvraag goedgekeurd was heb ik niets meer gehoord van de energiemaatschappij, waardoor ik niet op de hoogte was van de status tot het moment van uiteindelijke levering.

Geen enkele berichtgeving na aanmelding

Nadat ik via Koopkracht.nl een energiecontract heb afgesloten via Mega Energie kreeg ik direct daarna een bevestiging met de tarieven en het voorschotbedrag. Daarbij werd een onjuiste ingangsdatum benoemd (vanwege einddatum vorig contract). Omdat ze nog geen inlog mogelijkheid (een mijn omgeving) hebben, moet je ze mailen. Daags erna kreeg ik bericht van de ingangsdatum is aangepast. Dit was dus vier dagen na de aanmelding. Vervolgens heb ik niets meer vernomen. Niet eens een bericht dat alles geregeld is en omgezet is en nog even een bevestiging van de ingangsdatum. Niets. Ik weet alleen dat ik nu overgestapt ben omdat de oude energiemaatschappij aangeeft dat het contract beëindigd is (en de stroomvoorziening nog aanwezig is). Nu ben ik erg benieuwd hoe ik dit variabel contact kan managen als ik verder geen berichten krijg of enig interactie met Mega Energie heb......

Niets meer van gehoord. Komt zeer slecht over.

Geen enkele communicatie geweest. Zeer slechte vorm van dienstverlening. Indien mogelijk terug naar de huidige energieleverancier.

Prima overstap

Veel gunstiger tarief dan Greenchoice ipv 950 per maand naar 590 euro (was 960). Soepele overgang

De overgang van de ene energieleverancier naar de andere verliep niet helemaal op rolletjes.

De nieuwe energieleverancier (Mega energie) was niet op de hoogte van de EAN-codes van de gas-en elektriciteitsmeter. Deze heb ik op hun verzoek moeten opsturen.

ik heb er nog niet veel van gemerkt

ik heb me ingeschreven en heb bericht terug gehad dat het goed was maar verders heb ik nog niets van ze gehoord

Ik heb alleen geen korting gekregen

De korting is niet zichtbaar ik betaal het volledige bedrag ...

Super werk geleverd door de mannen

Goed en conform afspraak

Ketel uitgezocht en bestelling geplaats. Daarna installatie ingepland. Installateur heeft keurig de oude ketel weggehaald en afgevoerd. Daarna de nieuwe geinstalleerd. Dit allemaal in 2,5 uur en alles netjes achtergelaten.

Niet het aanbod gekregen

Ik heb er meteen werk van gemaakt met dezelfde gegevens die ik aan jullie heb verstrekt. Het maandbedrag dat jullie aan mij opgaven is ongeveer €75 lager dan wat ik nu moet betalen. Ik ben van €170 per maand naar €428 gegaan.

Beste mevrouw Penseel, Bedankt voor uw review. Op onze website geven wij aan wat de jaarkosten zijn op basis van het door u ingevulde verbruik en een indicatie van de bijbehorende maandkosten. Het daadwerkelijke termijnbedrag kan hier echter van afwijken en wel door een aantal redenen: 1. De leverancier gaat voor het bepalen van het termijnbedrag uit van uw standaard jaarverbruik. Dit is het verwachte verbruik voor het komende jaar, op basis van de verbruiksgegevens van de afgelopen 3-5 jaar. Wanneer het standaard jaarverbruik afwijkt van het verbruik welke u op onze website had ingevuld, dan zal het termijnbedrag ook anders uitvallen. 2. De extra korting welke van toepassing is binnen uw contract, zal niet direct worden meegenomen in het termijnbedrag. Deze korting wordt namelijk in één keer uitbetaald via de jaarafrekening. Op basis van uw verbruik van 2361 m3 en 1500 kWh waren de totale jaarkosten €4181,40, inclusief de netbeheerkosten en de overheidsheffingen van 2022. Hierin is ook de extra korting van €380 meegenomen. Het termijnbedrag staat echter niet vast binnen het contract en is dan ook aan te passen. Mocht de leverancier bijvoorbeeld uitgaan van een te hoog verbruik, dan staat het u vrij om het termijnbedrag via uw account op de website van de leverancier aan te passen. U kunt daarvoor eventueel ook contact opnemen met de klantenservice van de leverancier. Met vriendelijke groet, Miranda Koopkracht.nl

Loop tot nu op toe volgens plan

Contract gaat in 24 april, tot nu toe geen problemen

Ik heb er een goede ervaring mee, het was prima goedgeregeld.

Dit was een prima aanbod

Sim only contract is soepel overgegaan

Alles ging probleemloos

Is allemaal prima gegaan!

Alles was heel eenvoudig en is heel soepel verlopen.

Goed technisch en prijstechnisch voorstel en uitgevoerd volgens planning

I.v.m. tekort aan chips in de wereld, de mededeling, dat (mede) hierdoor de prijs van cv-ketels in 2022 met 10% zouden stijgen en omdat mijn ketel al 17 jaar oud was, besloten via Warmtethuis mijn Remeha Quinta 28C te laten vervangen door een Remeha Tzerra Ace 28C met een eTwist thermostaat. De installatie werd uitgevoerd door NRG Totaal uit Hoogvliet-Rotterdam en is perfect gelopen met hoog improvisatie vermogen. De monteur had niet het goede rookgasafvoerkanaal bij zich, maar een half uurtje later stond er iemand met het goede afvoerkanaal. De montage liep hierdoor iets uit, maar was toch na de middag klaar. Ook de eTwist thermostaat, die met je smartphone is te bedienen werkt, na enige bestudering, prima en heeft veel instelmogelijkheden.