Vlot en snel geholpen

Mijn ervaring is goed. Ze hebben meegedacht en uiteindelijke een andere installateur gevonden die ruimte had om een nieuwe CV ketel te plaatsen. We hebben nu weer warm water zonder dat wij een halfuur moeten wachten.

fijne service, en als prettig ervaren.

ik vindt mijn overstap naar een andere provider, zeer prettig, ik ben goed geinformeerd, voor een goede koopkracht deal, bij een andere provider, het was allemaal heel duidelijk, en met goede voorwaarden, ik ben stukken goedkoper uit, dan bij een andere provider, het aanvraag formulier, was ook makkelijk, om in te vullen, en ik kreeg netjes een mail, van het verloop van de aanvraag, en de afhandeling, ik ben zeer te spreken, over deze service, ik ben hier heel erg blij mee, en bedankt voor alles. fantastisch.

Al jaren de goedkoopste om energie om te zetten

Al jaren de goedkoopste om energie om te zetten, in vergelijking met bijv Independer. Snel je overzicht en snel geregeld, top!

Easy overstap

Ging heel gemakkelijk!

PRima en betrouwbaar

Alles netjes en zonder problemen geregeld!

Snel contact na de keuze van overstappen! Duidelijke uitleg van de nieuwe provider!

Snelle afhandeling en superprijs

Alles snel geregeld tegen een zeer scherpe prijs

Is nog in behandeling.

Hallo Miranda. Gisteren jouw mail ontvangen over mijn beoordeling van de gang van zaken. Voor mij is het een zeer onoverzichtelijk geheel. Op de eerste plaats heeft het allemaal erg lang geduurd; verder is hte voor mij niet meer controleerbaar. Vorige maand kreeg ik een eindafrekening over het afgelopen jaar tot en met eind maart bij Green Choice; voorts kreeg ik een nieuwe afrekening tot 26 maart 2021, een maand later dan de bedoeling was. Ik heb daar al eerder mijn bezwaar tegen aangetekend, maar mij werd verzekerd dat ik geen boete zou krijgen. Op de laatste factuur wordt toch 250,-- Euro aan boete berekend. Kortom : ik snap er niet veel meer van. Misschien is er een probleem ontstaan doordat er vorig jaar een nieuwe gasmeter is geplaatst, Ik heb geen idee waar ik moet zijn voor een uitgebreide uitleg verpakt in een e-mail en terugbetaling van het teveel in rekening gebrachte. Pas na afloop tot volle tevredenheid kan ik reageren op het verzoek om mee te werken aan het delen van mijn ervaringen. Ik heb geen telefoon, dus graag alle contacten middels het bij jullie bekende e-mailadres. Bij voorbaat dank voor je medewerking. Vriendelijke groet, Hans

Beste meneer Nuenen, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u op 26 januari 2021 gebruik heeft gemaakt van het 3-jarig aanbod van GreenNL. Op basis van de door u opgegeven informatie omtrent de einddatum van uw contract bij Greenchoice, was de startdatum van het contract bij GreenNL vastgesteld op 26 maart 2021. Deze datum hebben wij gecommuniceerd in onze bevestigingsmail en is ook nog door GreenNL aan u bevestigd in het contract welke zij u hebben toegestuurd. Wanneer Greenchoice nu een boete van €250 in rekening brengt, zou er echter nog sprake zijn van een energiecontract met een einddatum welke meer dan 2,5 jaar in de toekomst ligt. Wij van Koopkracht.nl kunnen helaas niet nagaan wat de einddatum is van een contract. U dient dan ook contact op te nemen met Greenchoice om te vragen waarom zij de boete in rekening hebben gebracht cq. wat de oorspronkelijke einddatum was van het contract. Met vriendelijke groet, Miranda Koopkracht.nl

Veel hulp gehad van Miranda / Koopkracht

Doordat ik via koopkracht een sim-only abonnement bij youfone afsloot, maar door de schuld van youfone niet verliep door youfone, zoals meteen het afgesloten contract naar mij te sturen en zelfs geen enkele bevestiging kreeg van youfone en geen inloggegevens van youfone onving ( wat schandalig is verlopen) de medewerker Miranda van koopkracht vele contacten heeft gehad met youfone en mij telkens op de hoogte heeft gehouden. En het probleem veroorzaakt door youfone netjes is opgelost door Miranda van koopkracht, zijn de problemen opgelost, zoals het er nu uitziet. Want het sim-only contract moet 1 Juni in gaan. Dus Miranda van koopkracht heeft zich al die tijd 100% ingezet om de problemen op te lossen perfect!

Vriendelijke servicemonteurs, snel en uitstekend werk verricht, de hele installatie ziet er nu mooier uit dan voorheen, daarnaast is er gratis een kraan geplaatst aan de CV installatie. Puik werk, ik kan ze aan iedereen aanbevelen.

Prima advies aangaande energiekeuze.

Goed geadviseerd aangaande energiekeuze.

Prima verlopen, geen enkel minpunt.

Zeer aan te bevelen.

Zeer informatief

Geef geen 10 omdat de informatie over energieleverancier Green.nl in eerste instantie niet klopte. Werd wel snel daarna gecorrigeerd Maar wel tevreden

vlot

Allse heel snel voor elkaar

het is de juiste ketel voor de goede prijs

De ketel is op een korte termijn geplaats en zonder veel gedoe heeft de monteur hem snel en vakkundig, zonder veel rommel, op de zelfde plaats kunnen ophangen wij zijn zeer tevreden hierover.

Goed geslaagde overstap van provider

Zorgeloze overstap en alles werkt naar behoren vanaf het allereerste moment. Eind van de maand nog een overstap naar YouTube aanstaande, als die net zo soepel verloopt hebben we niets te klagen

Uitstekend!

Vlotte en heldere communicatie van a tot z. Alles naar volle tevredenheid geregeld!

Prima en snel geregeld tegen een correcte prijs.

Prima en snel geregeld.

Eenvoudige en probleemloze bestelprocedure. Snelle afhandeling. Installatie geheel volgens afspraak en tot volle tevredenheid.

Alles is prima en heel soepel verlopen. Top!

het contact verliep positief maar eindigde met een leugen

Ik heb via koopkracht een energie cotract afgesloten. Nu na een jaar blijkt dat ik niet de beloofde korting terug krijg en dat dit is niet is vast gelegd in het contract. Dan had ik ook niet over hoeven stapen want dan was ik net zo veel kwijt als bij mijn vorige energie leverancier. Niet nakomen van afspraken vind ik belazerij. Teleurstellend dat er in het contract wel staat dat ik aan het einde van het jaar geld terug krijg maar niet het bedrag en dat contact zoeken geen zin heeft.

Beste mevrouw de Jong, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u eerder al contact heeft gehad met onze klantenservice omtrent de korting bij uw energiecontract welke u via ons heeft afgesloten. Bij het aanbod waar u gebruik van heeft gemaakt in december 2019, was geen sprake van een éénmalige korting, maar was de korting direct al verwerkt in de tarieven per kWh, per m3 en de vaste leveringskosten. Het voordeel zit dus gelijk al verwerkt in de tarieven zelf, waardoor u achter niet nog een extra korting krijgt. Zowel in de bevestiging van uw aanmelding welke u destijds van ons heeft ontvangen, als in het contract welke u van de leverancier in december 2019 heeft ontvangen, staat dan ook inderdaad geen éénmalige korting aangegeven en is een dergelijke korting dan ook niet terug te vinden op de jaarafrekening. Met vriendelijke groet, Miranda Koopkracht.nl

makkelijk veranderen

Zelf toch nog even gebeld naar de aanbieder ,goed geholpen ,en de eind afrekening is goed gegaan .

afspraak is afspraak

snelle levering en plaatsing van CV ketel. conform afspraak en voor een redelijke prijs.

Altijd goed geholpen bij sloop de crisis nu koopkracht

Ik ben niet veranderd van energiemaatschappij. Ben door U geadviseerd om bij dezelfde te blijven. Budgetenergie. Dat eenjarig contract was per 15 Jan jongstleden afgelopen. Heb nog steeds niet de jaarafrekening ontvangen.

De auto werd keurig op de afgesproken datum en tijd voor mijn deur afgeleverd en ik ontving duidelijke instructies.