Afspraak nagekomen

Tot op heden afspraken nagekomen. Negatief is dat blijkbaar het onderhoudsabonnement verhoogd is. Geen melding hiervan en ook bij de bankafschrijving geen omschrijving van het afgeschreven bedrag ( ik ga ervan uit dat dit het onderhoud betreft) Graag transparantie en accoord klant.

De installatie was snel en zorgvuldig.

Gewoon top

Handige manier om te kopen. Duidelijke informatie. Voldoende keuze. Snelle uitvoering levering aangekocht product.

een heel positieve ervaring

Ketel via advies van Koopkracht aangeboden gekregen! Onze ketel, 32 jaar oud, begon gebreken te vertonen en beantwoorde niet meer aan de gestelde eisen! Aanbod kwam op het juiste moment! Keuze gemaakt en besteld! Voorspellingen werden waargemaakt: Levering via geadviseerde leverancier, Warmgarant en installateur: Warmte 4 U, uit Sliedrecht. Perfect! Verdient navolging! Alles op afgesproken tijd, uitstekende installateur, goede uitlege en service-bereidheid!

Geen minpunt was zo geregeld

Geen minpunt was zo geregeld

super

wat koopkracht aanbied blijkt in praktijk waar tezijn .het gaat om energiecontract voor 1 jaar met lage tarieve .dacht het iis niet waar .maar kreeg contract van energiemaatschappij en alles klopt op de euro . ben er heel tevreden mee

Snel geregeld, alles volgens afspraak

Levering en plaatsing van een CV ketel. Ging vlekkeloos en een super vakman die de ketel heeft geïnstalleerd. Uiterst tevreden.

Goed geregeld

Na aanmelding alles goed geregeld. Informatievoorziening is goed.

Alles correct en vlot afgehandeld.

Vanaf eerste contact tot nieuwe contract is alles vlot, duidelijk en goed verlopen.

makkelijk

overstappen is makkelijk, je geeft de datum door, wat je wilt qua contract, en de rest wordt voor je geregeld

Snelle en correcte afhandeling

De afhandeling van budget thuis is perfect! Koopkracht als intermediair heeft de regie goed uitgevoerd

Probleemloos overstappen

Koopkracht geeft duidelijkheid over het aanbod. Je krijgt bij de aanmelding gelijk een samenvatting toegestuurd via de mail. Hierin staan alle afgesproken bedragen e.d. in vermeld. Is heel overzichtelijk. 2 dagen na de aanmelding volgde de mail van de nieuwe energie maatschappij.

Snel geregeld

Mooi aanbod en snel geregeld. Alles verliep soepel.

niks mis mee

Hou vol.

Prima geholpen door Koopkracht bij energie overstap.

Al jaren een tevreden user van de Koopkrachtveilingen.

Oversluiten moet nog plaatsvinden !

Weet ik nog niet

Beste Wim, Bedankt voor uw review. Graag zouden wij willen weten hoe u onze dienstverlenging heeft ervaren en niet zozeer die van de energieleverancier. Kunt u bijvoorbeeld aangeven wat u van onze website vindt en hoe u onze manier van communiceren heeft ervaren (ontvangen e-mails, mogelijk contact met onze klantenservice ect.) Met vriendelijke groet, Miranda Koopkracht.nl

Perfecte overstap

Overgestapt naar andere energie leverancier. Alles volgens afspraak verlopen! Perfect dus

Goede ,betrouwbare site.

Steeds weer up to date vergelijkingen met de aanbieders.

Netjes afgewerkt

Geruisloos gegaan

Prima aanbieding

Het was een aanbieding met een zeer scherpe prijs welke erg goed is uitgevoerd door koopkracht en nle

Prima geregeld

Alles volgens afspraak

Goed en snel

Alles werd goed en snel geregeld.

Naar tevredenheid.

Zie boven.