Makkelijk besteld, prima afhandeling en installatie

Mijn nieuwe CV via de Koopkracht actie besteld: gunstig geprijsd, zowel installatie als onderhoudsabonnement. Prima afhandeling van de bestelling en zeer nette staat installatie.

wat is het maandbedrag.

Het maandbedrag zou 66 euro zijn, maar ik kan het niet terugvinden. Ik weet nog niet, of ik jullie kan aanbevelen.

Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wanneer u via onze website gebruik maakt van een energie-aanbieding, tonen wij niet wat het termijnbedrag zal gaan worden. Wél geven wij aan wat de totale jaarkosten zullen zijn op basis van de verbruiksgegevens welke u heeft ingevuld op onze website. Bij het 1-jarig aanbod waar u gebruik vaan heeft gemaakt, hebben wij totale jaarkosten getoond van €715.35. Dit is op basis van een verbruik van 628 m3, 656 kWh normaal en 498 kWh dal en is inclusief een éénmalige korting van €30. In de bevestiging welke u van de leverancier heeft ontvangen, kunt u inzien welk termijnbedrag de leverancier in rekening zal brengen. Na de aanmelding ontvangen zij van uw netbeheerder het gemiddelde historische verbruik van uw aansluiting. Op basis daarvan bepalen zij vervolgens uw geschatte jaarkosten voor het komende jaar en het daarbij passende termijnbedrag. De eenmalige korting wordt overigens niet meegerekend in het termijnbedrag, maar in één keer verrekend aan het einde van de looptijd van het contract op uw jaar- of eindnota. Mocht de leverancier het geschatte verbruik niet correct inschatten, bijvoorbeeld omdat u zonnepanelen heeft of uw verbruik minder is geworden door het isoleren van uw woning, dan kunt u het termijnbedrag (laten) aanpassen. Met vriendelijke groet, Miranda Koopkracht.nl

Fouten gemaakt door Koopkracht in contract niet netjes afgehandeld

Op zich liep het proces heel soepel, van offerte tot contract bij de energieleverancier. Alleen was 1 post uit de offerte ineens aangepast in het contract. Na mijn vraag daarover kreeg ik een denigrerend antwoord dat ik het niet begreep.....lang verhaal kort....na meerdere mailwisselingen en zelf contact met de energiemaatschappij bleek de fout bij Koopkracht te liggen....geen excuus ontvangen, maar alleen een mail dat het aangepast wordt. (dat had ik inmiddels zelf al geregeld met de energie maatschappij). Teleurstellende ervaring.

Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Ik heb de mailwisseling welke u met ons heeft gehad teruggelezen. Het lijkt erop dat wij in eerste instantie niet goed duidelijk voor ogen hadden wat de oorzaak was van de afwijkende korting in het contract welke u van de leverancier had ontvangen. Hierdoor sloot onze eerste reactie mogelijk niet goed aan bij de door u gestelde vraag. Onze excuses hiervoor. Wij hebben destijds wel contact opgenomen met de energieleverancier om dit voor u op te lossen. Op 7 juni hebben wij van de leverancier de bevestiging ontvangen dat de korting alsnog naar het juiste bedrag was aangepast en wij hebben u daar diezelfde dag ook direct per e-mail van op de hoogte gebracht. Met vriendelijke groet, Miranda Koopkracht.nl

vlot en duidelijk afgehandeld

zie boven

Heel goed,,,

Vlot en snel geholpen

Mijn ervaring is goed. Ze hebben meegedacht en uiteindelijke een andere installateur gevonden die ruimte had om een nieuwe CV ketel te plaatsen. We hebben nu weer warm water zonder dat wij een halfuur moeten wachten.

fijne service, en als prettig ervaren.

ik vindt mijn overstap naar een andere provider, zeer prettig, ik ben goed geinformeerd, voor een goede koopkracht deal, bij een andere provider, het was allemaal heel duidelijk, en met goede voorwaarden, ik ben stukken goedkoper uit, dan bij een andere provider, het aanvraag formulier, was ook makkelijk, om in te vullen, en ik kreeg netjes een mail, van het verloop van de aanvraag, en de afhandeling, ik ben zeer te spreken, over deze service, ik ben hier heel erg blij mee, en bedankt voor alles. fantastisch.

Al jaren de goedkoopste om energie om te zetten

Al jaren de goedkoopste om energie om te zetten, in vergelijking met bijv Independer. Snel je overzicht en snel geregeld, top!

Easy overstap

Ging heel gemakkelijk!

PRima en betrouwbaar

Alles netjes en zonder problemen geregeld!

Snel contact na de keuze van overstappen! Duidelijke uitleg van de nieuwe provider!

Snelle afhandeling en superprijs

Alles snel geregeld tegen een zeer scherpe prijs

Is nog in behandeling.

Hallo Miranda. Gisteren jouw mail ontvangen over mijn beoordeling van de gang van zaken. Voor mij is het een zeer onoverzichtelijk geheel. Op de eerste plaats heeft het allemaal erg lang geduurd; verder is hte voor mij niet meer controleerbaar. Vorige maand kreeg ik een eindafrekening over het afgelopen jaar tot en met eind maart bij Green Choice; voorts kreeg ik een nieuwe afrekening tot 26 maart 2021, een maand later dan de bedoeling was. Ik heb daar al eerder mijn bezwaar tegen aangetekend, maar mij werd verzekerd dat ik geen boete zou krijgen. Op de laatste factuur wordt toch 250,-- Euro aan boete berekend. Kortom : ik snap er niet veel meer van. Misschien is er een probleem ontstaan doordat er vorig jaar een nieuwe gasmeter is geplaatst, Ik heb geen idee waar ik moet zijn voor een uitgebreide uitleg verpakt in een e-mail en terugbetaling van het teveel in rekening gebrachte. Pas na afloop tot volle tevredenheid kan ik reageren op het verzoek om mee te werken aan het delen van mijn ervaringen. Ik heb geen telefoon, dus graag alle contacten middels het bij jullie bekende e-mailadres. Bij voorbaat dank voor je medewerking. Vriendelijke groet, Hans

Beste meneer Nuenen, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u op 26 januari 2021 gebruik heeft gemaakt van het 3-jarig aanbod van GreenNL. Op basis van de door u opgegeven informatie omtrent de einddatum van uw contract bij Greenchoice, was de startdatum van het contract bij GreenNL vastgesteld op 26 maart 2021. Deze datum hebben wij gecommuniceerd in onze bevestigingsmail en is ook nog door GreenNL aan u bevestigd in het contract welke zij u hebben toegestuurd. Wanneer Greenchoice nu een boete van €250 in rekening brengt, zou er echter nog sprake zijn van een energiecontract met een einddatum welke meer dan 2,5 jaar in de toekomst ligt. Wij van Koopkracht.nl kunnen helaas niet nagaan wat de einddatum is van een contract. U dient dan ook contact op te nemen met Greenchoice om te vragen waarom zij de boete in rekening hebben gebracht cq. wat de oorspronkelijke einddatum was van het contract. Met vriendelijke groet, Miranda Koopkracht.nl

Veel hulp gehad van Miranda / Koopkracht

Doordat ik via koopkracht een sim-only abonnement bij youfone afsloot, maar door de schuld van youfone niet verliep door youfone, zoals meteen het afgesloten contract naar mij te sturen en zelfs geen enkele bevestiging kreeg van youfone en geen inloggegevens van youfone onving ( wat schandalig is verlopen) de medewerker Miranda van koopkracht vele contacten heeft gehad met youfone en mij telkens op de hoogte heeft gehouden. En het probleem veroorzaakt door youfone netjes is opgelost door Miranda van koopkracht, zijn de problemen opgelost, zoals het er nu uitziet. Want het sim-only contract moet 1 Juni in gaan. Dus Miranda van koopkracht heeft zich al die tijd 100% ingezet om de problemen op te lossen perfect!

Vriendelijke servicemonteurs, snel en uitstekend werk verricht, de hele installatie ziet er nu mooier uit dan voorheen, daarnaast is er gratis een kraan geplaatst aan de CV installatie. Puik werk, ik kan ze aan iedereen aanbevelen.

Prima advies aangaande energiekeuze.

Goed geadviseerd aangaande energiekeuze.

Prima verlopen, geen enkel minpunt.

Zeer aan te bevelen.

Zeer informatief

Geef geen 10 omdat de informatie over energieleverancier Green.nl in eerste instantie niet klopte. Werd wel snel daarna gecorrigeerd Maar wel tevreden

vlot

Allse heel snel voor elkaar

het is de juiste ketel voor de goede prijs

De ketel is op een korte termijn geplaats en zonder veel gedoe heeft de monteur hem snel en vakkundig, zonder veel rommel, op de zelfde plaats kunnen ophangen wij zijn zeer tevreden hierover.

Goed geslaagde overstap van provider

Zorgeloze overstap en alles werkt naar behoren vanaf het allereerste moment. Eind van de maand nog een overstap naar YouTube aanstaande, als die net zo soepel verloopt hebben we niets te klagen

Uitstekend!

Vlotte en heldere communicatie van a tot z. Alles naar volle tevredenheid geregeld!

Prima en snel geregeld tegen een correcte prijs.

Prima en snel geregeld.

Eenvoudige en probleemloze bestelprocedure. Snelle afhandeling. Installatie geheel volgens afspraak en tot volle tevredenheid.

Alles is prima en heel soepel verlopen. Top!

Zuiderpark 1 9700 CB Groningen