het contact verliep positief maar eindigde met een leugen

Ik heb via koopkracht een energie cotract afgesloten. Nu na een jaar blijkt dat ik niet de beloofde korting terug krijg en dat dit is niet is vast gelegd in het contract. Dan had ik ook niet over hoeven stapen want dan was ik net zo veel kwijt als bij mijn vorige energie leverancier. Niet nakomen van afspraken vind ik belazerij. Teleurstellend dat er in het contract wel staat dat ik aan het einde van het jaar geld terug krijg maar niet het bedrag en dat contact zoeken geen zin heeft.

Beste mevrouw de Jong, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u eerder al contact heeft gehad met onze klantenservice omtrent de korting bij uw energiecontract welke u via ons heeft afgesloten. Bij het aanbod waar u gebruik van heeft gemaakt in december 2019, was geen sprake van een éénmalige korting, maar was de korting direct al verwerkt in de tarieven per kWh, per m3 en de vaste leveringskosten. Het voordeel zit dus gelijk al verwerkt in de tarieven zelf, waardoor u achter niet nog een extra korting krijgt. Zowel in de bevestiging van uw aanmelding welke u destijds van ons heeft ontvangen, als in het contract welke u van de leverancier in december 2019 heeft ontvangen, staat dan ook inderdaad geen éénmalige korting aangegeven en is een dergelijke korting dan ook niet terug te vinden op de jaarafrekening. Met vriendelijke groet, Miranda Koopkracht.nl

makkelijk veranderen

Zelf toch nog even gebeld naar de aanbieder ,goed geholpen ,en de eind afrekening is goed gegaan .

afspraak is afspraak

snelle levering en plaatsing van CV ketel. conform afspraak en voor een redelijke prijs.

Altijd goed geholpen bij sloop de crisis nu koopkracht

Ik ben niet veranderd van energiemaatschappij. Ben door U geadviseerd om bij dezelfde te blijven. Budgetenergie. Dat eenjarig contract was per 15 Jan jongstleden afgelopen. Heb nog steeds niet de jaarafrekening ontvangen.

De auto werd keurig op de afgesproken datum en tijd voor mijn deur afgeleverd en ik ontving duidelijke instructies.

Na aanbod besloten om cv ketel te laten plaatsen

Nadat ik het aanbod via Koopkracht aantrekkelijk vond, heb ik besloten om de ketel te bestellen. op 24-11-2020 werd deze geleverd en geplaatst. Sindsdien werkt alles naar volle tevredenheid, Dankzij het aanbod van Koopkracht was ik bijna € 180,- goedkoper uit dan de offertes die in zelf had aangevraagd. M.v.g. Michel

Netjes verlopen

Alles nagekomen wat er was afgesproken

Overzichtelijk en snel te regelen

Heb reeds eerder ervaring op het gebied van energiecontracten en tarieven. Is toen ook vlekkeloos verlopen.

Uitstekende back-up gedurende het gehele proces.

Uitstekende back-up gedurende het gehele proces en plaatsing nieuwe ketel.(zelfs corona kon ze niet stoppen.

Makkelijk snel , maar niet helemaal correcte berekening

Je kan een proefberekening maken voor energie verbruik en maandlasten. Die was niet helemaal correct met het uiteindelijke aanbod. Iets te laag ingeschat. Het aanbod was wel lager dan mijn huidige leverancier.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw review. De getoonde jaarkosten op onze website zijn altijd gebaseerd op het verbruik welke u zelf heeft ingevuld op onze website. De leverancier zal echter bij het berekenen van het termijnbedrag altijd uitgaan van uw 'standaard jaarverbruik'. Dat is het verwachte jaarverbruik op basis van de verbruiksgegevens van de afgelopen 3-5 jaar. Wanneer dit 'standaard jaarverbruik' anders is dan het verbruik welke u heeft ingevuld op onze website, zullen de jaarkosten ook anders (hoger of lager) uitvallen. Uiteraard dienen de tarieven per kWh, m3, de vaste leveringskosten en de eventuele extra korting zoals getoond op onze website wél altijd overeen te komen met de tarieven welke de leverancier via het contract aan u bevestigd. Daarmee wordt uiteindelijk de jaarafrekening opgemaakt en de daadwerkelijke kosten berekend. Met vriendelijke groet, Miranda Koopkracht.nl

goed geregeld .

Ik kreeg voldoende informatie en ben tevreden

Beste Renske, Bedankt voor uw review. Wanneer u via ons een aanmelding doet voor een energiecontract, ontvangt u altijd per e-mail een bevestiging van de aanmelding + een samenvatting van het aanbod waar u gebruik van heeft gemaakt. Indien er sprake is van een extra korting bij het aanbod waar u voor heeft gekozen, zal deze korting ook vermeld worden in deze samenvatting. In de bevestiging welke u van de leverancier heeft ontvangen, zou vervolgens de korting dan ook vermeld moeten staan. Als u van mening bent dat er bij het aanbod waar u gebruik van heeft gemaakt sprake is van een extra korting, maar deze niet vermeld staat in de bevestigingsmail van de leverancier, zou u dan in een reactie kunnen aangeven wat uw e-mailadres + adres is, zodat wij het een en ander voor u na kunnen kijken? Mogelijk dat u de ontvangen bevestiging van de leverancier daarbij mee kunt sturen? Met vriendelijke groet, Miranda Koopkracht.nl

weet ik nog niet. Tot nu toe voordeel van de twijfel.

IK kan het pas echt beoordelen als op 10 maart de overzetiing zonder problemen verloopt. Met name de opzegging en eindafrekening van pure energie.

Alles is heel netjes afgehandeld

makkelijk en goedkoper! tevreden, overzichtelijk. makkelijk om deel te nemen en ben er op vooruit gegaan! misschien een kleine aanpassing bij koopkracht niet alleen de maand, maar ook de dag invullen bij het jaar contract !!

prima, snelle afhandeling en een prima prijsvoorstel

Ik kan het iedereen aanbevelen. Goede adviezen en een scherpe pijstelling, waarbij de provider zelfs het jaarverbruik naar boven afrond om verrassingen achteraf te voorkomen.

Prima afgehandeld

Alles was duidelijk. Online uitzoeken van de nieuwe cv-ketel was eenvoudig. Daarna het bestellen en de afhandeling van mijn aanvraag. Ik had nog wat vragen over de vloerverwarming, duidelijk beantwoord. Afspraak voor installatie werd gemaakt. Snel en netjes geïnstalleerd. Het hele proces werd uit handen genomen. Ik ben zeer tevreden.

Snelle reactie, ook snelle installatie. Prettig bedrijf dat CV installeerde. Vriendelijke en nette jongens

Zeer goede afhandeling en ondersteuning.

Prima telefonisch en per e-mail geholpen door de medewerkers van Warmtethuis. De installateurs van NRGtotaal zijn echte toppers. Vakkundig, vriendelijk, behulpzaam. Ik raad het iedereen aan, die iets met zijn CV-installatie wil doen.

ik kom hier z.s.m. op terug

ik kom hier z. s.m. op terug

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw review. U heeft bij uw review een cijfer 5 gegeven voor onze dienstverlening. Graag horen wij waarover u niet tevreden bent en hoe wij onze dienstverlenging kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Miranda Koopkracht.nl

Prima aanbieding

Via koopkracht een nieuwe CV ketel laten plaatsen voor een prijs die zeer concurrerend is. Wij zijn tevreden over het bestelproces en de afhandeling daarvan en niet op de laatste plaats over de ketel zelf. Echt een aanrader.

Snel, goed, effectief, secuur

Overstap van energieleverancier is peanuts op deze wijze.

Goed geregeld

Is prima afgehandeld.

Allies goed geregeld

Allies is goed gekomen.

zeer vakkundige en snelle installatie van nieuwe ketel

zie boven, en nette installatiemonteur.

Besteld en 3 weken later al geplaatst. Tot dusver zeer tevreden

Bestelling verliep snel en makkelijk. Levering binnen 3 weken. Montage verliep soepel. Dus tot dusver zeer tevreden.

Prima ervaring

Op de hoogte gesteld van scherp geprijsde simonly abonnement. Het was precies wat ik zocht. Provider was mij bekend en had daar ook goede ervaring mee. Daarom blij met dit aanbod.

Zuiderpark 1

9700 CB Groningen