Aanbetaling gedaan, maar box is nooit geleverd.

Aanbetaling gedaan, maar de opslagbox is nooit geleverd. Pickupbox schijnt samen te werken met een bedrijf dat onlangs failliet is gegaan. Nadat ik dit vorige week telefonisch hoorde heb ik niks meer van ze gehoord en zijn ze niet meer bereikbaar. Ik kan in ieder geval fluiten naar m’n geld, ik kan alleen maar anderen adviseren niet met Pickupbox in zee te gaan!!

Topservice en ontzorging!

Drie maanden opslag gebruikt, top geregeld apullen halen en weer brengen. Superfijne chauffeur die ook nog eens hielp sjauwen. Zeer vriendelijke en flexibele klantenservice, kortom helemaal TOP!

Zeer tevreden, super handig

We hebben in totaal 3 boxen gebruikt voor al onze meubels. tijdelijk moest alles in de opslag omdat we tussen 2 adressen in zaten. Ingeladen in Utrecht en na 3 maanden alles weer uitgeladen bij ons nieuwe huis. De boxen kwamen op de afgesproken tijd aan en het inladen en uitladen ging gemakkelijk en snel en alle meubels zagen er goed uit. Dank pickupbox en ook aan de vriendelijke chauffeur!

Snelle adequate service

Een mooie oplossing voor tijdelijke opslag.

Werkt perfect! Geen gedoe met spullen vervoeren, alles makkelijk er in voor de deur

Bedankt Nanne voor deze fijne reactie en score, daar doen we het voor. Hartelijke groet PickupBox

Persoonlijk gemak

Ideaal een verhuisbox afgeleverd voor de deur. Inladen en geen omkijken meer naar. Wel op tijd plannen wanneer je de box weer terug wil. Kan alleen doordeweeks bij retour maar voorkeur kon netjes telefonisch besproken worden. Echte aanrader.

Perfecte service en absolute aanrader!

Voor onze verhuizing hadden we tijdelijke opslag nodig. Door PickupBox is alles zonder stress verlopen. Wat een topbedrijf is dit!

Fantastisch geregeld allemaal met PickupBox

In een drukke periode rondom verhuizing (en/of verbouwing) is het PickupBox die je totaal ontzorgt met de opslag van je spullen. Top geregeld allemaal en superhandig!

Heel tevreden over de opslag.

Alles was nog heel toen we het terugkregen. Niks was beschadigd. Heel blij mee.

Top geregeld

Goede communicatie, containers zijn goed en snel te laden en te lossen. Spullen zijn na vier maanden allemaal in goede conditie retour gekomen. Ideaal!

Geweldig, echt top! Super efficient!

Ik raad dit iedereen aan bij een verbouwing of verhuizing.

Zeer goede communicatie en meedenken in jet proces wat erg fijn is tijdens alle verhuis stress

Verhuizen is zeer tijdrovend en kan nogal wat stress geven. Meerdere malen gebruik gemaakt van pick up box en ben erg tevreden over de communicatie en de service. Het plaatsen van de boxen op mijn nieuwe adres was een uitdaging maar de chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam. Uiteindelijk waren de 3 boxen binnen een mum van tijd uitgeladen. Zou het zeker aanraden!!

Zoveel gemak in een hectische periode, simpelweg top

Pick up box ontzorgt voor een schappelijk bedrag je in een hectische periode. Tevens gaat er meer in de box dan je denkt

Last minute top service!

Vanwege late bevestiging van onze aannemer op het allerlaatste moment een probleem met het weghalen van de spullen. PickupBox dacht mee en regelde twee dagen voorafgaand aan start van verbouwing een mooie opslagmogelijkheid voor ons.

Super service met mensen die met je meedenken.

Prima bedrijf! Regelmatig telefonisch contact gehad met “ Heleen” die constant met mij mee dacht ivm het feit dat wij pas in de avond konden regelen die kwamen helpen sjouwen. Box werd daarom pas de volgende ochtend opgehaald. Idem met het terugplaatsen. In onze gehele renovatie was dit echt een van de pareltjes. Dank jullie wel !

Goede service en communicatie

Goede duidelijke afspraken en communicatie. Denken echt met je mee, zeer klantvriendelijk! De chauffeur was erg behulpzaam. Een aanrader!

Goede service en zeer klantvriendelijk

Ik ben helemaal tevreden met de service die PickupBox heeft geleverd. De communicatie is goed verlopen. En mijn spullen zijn weer helemaal in goede staat retour gekomen.

Zeer professionele dienstverlening en communicatie!

Zeer professionele dienstverlening en duidelijke communicatie over levering en ophalen

Helemaal in m'n nopjes

De klantenservice is ontzettend goed. Zij namen contact met mij op vanwege mijn wens in 1 dag zowel de pickupbox op locatie A in te laden en weer uit te laden op locatie B. Dit bleek lastig te plannen, dus kwamen ze met de oplossing de boxen eerder te plaatsen. Helaas was de chauffeur die de boxen kwam brengen de verhuisdekens die ik had gevraagd vergeten te overhandigen (had ik zelf ook even niet bij stilgestaan). Tip: Houd er rekening mee dat de chauffeur jouw boxen een uur eerder dan de planning gebracht en opgehaald kunnen worden.

Fantastisch!

Goede, duidelijke afspraken. Niet duur. Ik ben erg tevreden. Als je van tevoren zelf alles goed voorbereid, gaat het in- en uitladen razend snel. Echt top!

everything went fine

Box arrived as planned and was easy to fill it up. Inside of the box is in wood and elevated for better air circulation. This way the content is not direct in contact with the metal container and is better isolated.

Aanrader!

Ervaring van informatie opvragen tot ophalen box is super. Informatievoorziening is duidelijk, bestellen box is makkelijk. Op vragen via telefoon en email wordt snel gereageerd en zeer vriendelijk te woord gestaan. Chauffeurs werken snel maar ook vriendelijk, wij konden geen parkeerplek vrijmaken en chauffeur stelde voor om de box op de wadi voor ons huis te zetten (briljant, want scheelde ook nog eens 20 meter sjouwen met spullen). Een tip: vergis je niet in de ruimte: wij hebben nogal grote meubels en bij het uitrekenen hoeveel boxen je nodig hebt gaat men denk ik uit van gemiddelden waardoor we uiteindelijk minder in de box kregen dan gedacht.

Goede opslag, website wat matig

Goed betaalbare opslag. Box wordt voor je huis gezet en opgehaald. Chauffeurs zijn erg flexibel en rustig, spreken alleen geen Nederlands. De webomgeving waarin je zelf dingen kunt regelen (toegang tot box, retouraanvraag) is wat matig en werkt vaak niet. Daar kunnen ze zich verbeteren. Mijn box stond in Cothen. Dat was wat verder weg dan Utrecht dat ik in gedachte had maar op zich prima. Aanvraag voor toegang tot box ging ook steeds prima. De box wordt dan buiten gezet. Dus bij regen is dat niet heel handig. Al met al zeker tevreden.

Handig en snel geregeld

Tijdens onze verhuizing was dit echt een enorme uitkomst omdat we in delen verhuisd zijn! Wat een handige dienst! Vriendelijke en behulpzame meneer van de bezorging / afhaling!

Everything as planned

Excellent service, my furniture and clothes remained intact in the box .