Geweldig concept en geweldig gebracht!

PickupBox heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ik heb één box gebruikt en die heeft 7 maanden in storage gestaan in Utrecht. Alle medewerkers zijn even klantvriendelijk en behulpzaam. De inhoud van de box zelf, mits goed ingeladen natuurlijk, blijft netjes op zijn plaats. De website is heel gebruikersvriendelijk en helder te bedienen. De maandelijkse facturering gaat volautomatisch en je kunt per 'button' in de mail rechtstreeks betalen. Vaak vind ik volgeautomatiseerd niet fijn, maar in geval van PickupBox, waar de IRL contacten zo prettig zijn, is het een geweldig hulpmiddel. Niets dan hulde voor de PickupBoxers en graag een extra pluim voor de chauffeur!

prima!

goed op tijd, spullen prima van de ene plek naar een volgende na enkele maanden. Chauffeur hielp zelfs mee uitladen zodat de box weer gelijk terug kon, mede doordat we nogal uit de buurt van Vianen wonen maar was allemaal zo voor elkaar

prima geregeld

En netjes op afgesproken tijd. Behulpzame chauffeur

redelijk tot goed

goed concept, alleen kreeg ik online geen goed contact met Pickupbox. Ik moest uiteindellijk toch mailen of bellen. Het kwam dan allemaal wel goed. De service is heel flexibel. in overleg kan er meer dan ze op de site bieden. Fijn. Alleen die site werkt niet echt!

Prima geregeld allemaal

Bedankt voor de goede en heldere communicatie!

Super fijn! Scheelt veel tijd

Voor mijn verbouwing van de woonkamer moesten alle spullen uit het huis. Heel fijn om dit direct vanuit huis in te laden. We hadden 2 pickupbox-en in 1,5 uur gevuld. Duidelijke communicatie en prettig contact met personeel. Handig dat ik zelf kan inloggen en de opdracht kan inplannen als de box weer terug mag.

Top zeer zeker herhaalbaar!!!

Echt goede ervaringen gehad stipt op tijd heel klant vriendelijk !

Geachte heer Hidrawi, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Veel plezier in uw nieuwe woning, en wie weet tot een volgende keer. Groeten, PickupBox

Handig systeem!

Bij op halen kon de Box het weekend blijven staan. Dat was handig. Online reserveren en tijd in zien vind ik wat omslachtig en op iPhone niet goed te lezen. Planning ook niet helemaal accuraat. Verder prima service.

Flexibel en snel

Er werd snel geschakeld toen ik een box nodig had en werd aan de telefoon snel geholpen en alles in orde gemaakt. Teruglevering gewoon via internet geregeld. Prima!

Handig en goede oplossing voor opslaan van inboedel

Ik kan pick up box iedereen aanbevelen.

prima oplossing

Goede communictie handelen volgens afspraak

Keurig op tijd en bereidt om even te helpen in- en uitladen ........ top

behulpzaam, punctueel en alles in orde

PickupBox is ideaal als je een tijd lang je spullen niet nodig hebt!

Service gericht en punctueel

Makkelijk te contacteren. En komen hun afspraken goed na. Wat wil je nog meer?! Toppers!

Perfect oplossing voor tijdelijk opslag

Hoewel het niet echt voordelig is, is het een prima manier om even wat spullen te 'parkeren' in ons geval vanwege een bedrijfsmatige verhuizing. Let op je moet tijdig inplannen als je de box terug wilt, maar dan wordt hij netjes voor de deur gezet.

Super service en opslag

Ik heb zonder zorgen ruim 4 maanden mijn inboedel op kunnen slaan totdat een nieuwe woning beschikbaar kwam. Ook toen uiteindelijk een dag geschoven moest worden in de planning voor de levering van de inboedel werd dit geregeld terwijl dit qua planning eigenlijk niet uit kwam bij hen. Super service! Als ik weer ga verhuizen dan kies ik weer voor pick up box

Goede en correcte afhandeling

Ik heb een jaar lang mijn spullen opgeslagen en zowel het ophalen en terugbrengen is naar volle tevredenheid afgehandeld.

Erg handig

Fijn dat er wordt meegedacht.

Alles zeer goed geregeld, zeer tevreden mee!

Klantenservice is zeer vriendelijk en persoonlijk. Boxen worden netjes geleverd en opgehaald. Enige opmerking is dat men de website na inloggen wel iets kan verbeteren voornamelijk voor mobiele devices. Communicatie met de chauffeur zou ook een mooie aanvulling op de service zijn. Zeker aan te raden!!!!

Alles volgens afspraak; goede service!!

Wij hadden voor 1 week deboxen nodig... netjes op vrijdagmorgen 4 boxen voor de deur gezet en een week later wederom bij onze nieuwe huis. Inladen was ongeveer in 4 uurtjes gedaan; uitladen in twee met 4 personen. Super handig zo!

Prima service en degelijke prijs

Prijs kwaliteit goed. We hebben lang in een verbouwing gezet en PickUpBox heeft het werkt allemaal wat lichter gemaakt. De doos kon zo ingeladen worden en ook weer zo uitgeladen. We hebben destijds veel offertes opgevraagd en de prijzen verschilde van €1200 tot €200. Dat was voor ons de doorslag. Klein puntje van kritiek; De box heeft naar ons idee in een wat vochtige loods gestaan. Alle spullen waren wat vochtig toen wij de container uitlaadde.

Beste Nicky, dank voor je positieve reactie. De box heeft niet in een vochtige loods gestaan. Wellicht heb je iets van witgoed opgeslagen waar onbedoeld nog vocht in aanwezig was. Juist door ons systeem met de weersbestendige transportbox en de 'ademende' binnenbox die in onze geconditoneerde loods komt te staan, sluiten we condensvorming uit. Maar we zijn blij te lezen dat je het gemak van PickupBox hebt kunnen ervaren zoals het bedoeld is! Team PickupBox

Redelijk positief

Ophalen werkt super en het plannen van de terugkomst van de kisten ook. Helaas komen ze alleen de aangevraagde tijdsplanning niet na waardoor je met meerdere mensen staat te wachten op ze.

Ophalen iets te laat terug brengen goed optijd

Zeer goede service

Zeer goede service