Super goede service en heel blij met de opslag!

Perfect!

Goede service en opslag

Alles ging volgens wens. Container opgehaald (wel iets langer gestaan, maar geen probleem voor ons) en later weer gebracht wanneer wij dit wilden.

Alles is makkelijk online te regelen, en werkt prima!

De pickupbox drie jaar geleden gevuld met meubels en dozen. Drie jaar later wordt de box weer voor de deur afgeleverd en is alles nog in perfecte staat. Heel handig dat je zelf niet twee keer een busje hoeft te regelen. Het enige minpuntje was dat de chauffeur een uur te laat kwam, en helemaal niets had laten weten.

Pluspunten

Zijn heel erg vriendelijk en correct. Denken in oplossingen en werken mee. Werken keurig op de afgesproken tijd.

Bij terug brengen van de boxen, aangeven hoe veel tijd de klant heeft om de boxen uit te pakken Dat was bij ons niet gecommuniceerd.

Pluspunten

Correct en allemaal heel vriendelijke, behulpzame mensen.

Pluspunten

Goede en klantvriendelijke service! Ze denken mee als je ergens tegenaan loopt. We moesten met een week verhuizen en we zijn ontzettend blij dat we gebruik hebben kunnen maken van pick-up box. En qua prijs waren wij duurder uitgekomen om ergens de spullen tijdelijk in op slaan + dat je de spullen van en naar de opslagbox moet brengen. Echt een aanrader dus!

Geen verbeterpunten, vooral zo door blijven gaan

Pluspunten

Zeer behulpzaam, nemen alle tijd om je vragen te beantwoorden. Onwijs klantvriendelijk!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Afspraak betrouwbaar, netjes op tijd geleverd.

Inschatting van de inhoud van het huis aan de zeer krappe kant. Bij het inladen van de boxen blijft de chauffeur wachten en belt de planning ook nog op het opschiet. Ik had 3 boxen dus dat is 3 uur inlaad tijd. Laat de chauffeur wat anders doen. Bij het uitladen geldt eigenlijk hetzelfde. Dus gooi de boxen af, laat de mensen rustig hun spullen in en uitladen en pick de boxen op een later tijdstip weer op.

Dank voor je feedback en aanbeveling. Net als jij zijn er een hoop enthousiaste gebruikers van PickupBox, waardoor er veel druk op de planning heeft gestaan. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je daar wat van meekrijgt. Onze excuses daarvoor. In de toekomst hebben we nog meer boxen, waardoor we ze nog vaker kunnen plaatsen en wegrijden, om ze later weer op te halen.

Pluspunten

Mooie duidelijke website. De chauffeurs zijn bijzonder vriendelijk en betrokken. Mijn inboedel moest tijdelijk worden opgeslagen voordat het naar het buitenland verscheept ging worden, Pickupbox zorgde goed voor mijn spullen en leverde het probleemloos aan de internationale verhuizer. Top bedrijf.

Pluspunten

Zeer klantgericht en doen extra stap voor je.

Iets duidelijker vermelden dat je een week van te voren moet aangeven dat je de PickupBox terug wilt hebben. Dat ging bij ons bijna mis.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het systeem is erg goed bedacht. Daarnaast netjes behandeld en wordt er goed gereageerd op app-berichten, mails en telefoon.

Pluspunten

Top service en iedereen van pick up box die ik sprak was superaardig!! Echt opvallend

Nee

Pluspunten

Levering op afgesproken tijdstip Vriendelijke en behulpzame chauffeurs Aangegeven tijd voor in en uitladen ruim Zeer goede prijs/kwaliteit

Bedrijf presenteren op social media/Google een gemiste kans om dit niet te benutten! PickupBox is moeilijk te vinden op internet tenzij je de bedrijfsnaam kent.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Concept is heel handig, brengen en terugbrengen vd box ging soepel en de medewerker van pickupbox hielp gewoon mee. Regelen via de website probleemloos.

Administratief lijkt het een beetje een zooitje. Financiële afhandeling ging niet automatisch en zelfs na mailcontact waarin werd toegezegd dat het geregeld zou worden gebeurde dat niet. Uiteindelijk maanden later maar weer eens gemaild en toen is het wel afgehandeld (al werd er niet meer via de mail gereageerd).

Pluspunten

Ontzettend handig systeem om te verhuizen via pickup Box als je eerst tijdelijk je boedel wilt opslaan. Duidelijke informatie en tijdige levering. En vriendelijke mensen die meedenken. Bravo. Wij hebben ook gebruik gemaakt van de verhuishulp: ook dit was goed geregeld en zowel inpakken als uitladen ging heel snel.

Pluspunten

Duidelijke communicatie Snellere levering Aardig personeel Voor de deur afgezet is ideaal

Gemaakte kosten en wat er tot nu toe betaald is (in een abonnement)

Pluspunten

-komt afspraken na -tussentijds kan je bij je spullen -spullen netjes in een droge omgeving opgeslagen

Pluspunten

Afspraak is afspraak. Pickupbox bezorgt de box op de afgesproken dag. Daarnaast zijn de chauffeurs ontzettend meedenkend. Bij het neerzetten van de box (om deze vol te laden) was er weinig ruimte. Door de behendigheid van de chauffeur lukte het toch de box dicht bij huis te krijgen. Toen we de box een paar weken later weer gingen uitladen hielp de, zeer aardige en gezellige, chauffeur mee met uitladen. Al onze spulletjes kwam netjes weer uit de box. Echt super!

Geen.

Pluspunten

Handig dat je er verhuizers bij kunt boeken. Komen netjes op tijd. Zijn overdag 7 dagen per week bereikbaar. Chauffeurs erg vriendelijk en geven tips.

Website vind ik niet heel duidelijk en mijn eigen account op de site staat weinig informatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Erg makkelijk afzetten voor de deur en dat je hebt rustig de tijd om hem in te laden. Snel antwoord als je belt met het bedrijf.

Jammer dat er extra kosten gerekend worden voor het terugleveren op zaterdag. Werkende mensen hebben vaak alleen maar tijd in het weekend. Dus ik zou overwegen daar geen extra kosten meer voor te rekenen.

Beste Martin, dank voor je reactie. Fijn dat je het gemak van PickupBox hebt ervaren zoals het bedoeld is. Onze chauffeurs zijn ook werkende mensen, door de week én op zaterdag. Door wat extra te vragen voor service op zaterdag, verdelen we de opdrachten

Pluspunten

Goede communicatie Duidelijke afspraken, die op tijd worden nagekomen

Ik kreeg erg laat door hoe laat mijn containers naar mijn nieuwe woning werden gebracht.

Pluspunten

- je kan makkelijk verlengen - reacties over het algemeen vrij vlot - betaalbaar

- eerder planning laten weten

Pluspunten

Verhuizen is redelijk stressvol, maar door PickupBox wordt heel veel stress weggenomen! Je hebt zelf goed overzicht omdat je zelf de box inlaadt. Na een half jaar ‘bestelden’ we onze box weer terug en met groot gemak konden we onze spullen weer uitladen aangezien de box voor het huis geplaatst wordt! Echt fantastisch !