Pluspunten

Flexibel, punctueel en handige service

Retour vracht op 'nacalculatie' was wel duurder dan verwacht, maar mijn eigen verwachting was gewoon te laag. De totale verhuizing en opslag was echt niet duur. Misschien beter om een richtprijs per km op de site erbij te zetten als je buiten de randstad woont.

Pluspunten

een top bedrijf. Mijn boxen een tijd opgeslagen bij hun. Met inladen de boxen netjes gebracht en toen we erachter kwamen dat we nog een box nodig hadden was dat geen probleem. De chauffeur heeft zelfs meegeholpen met de laatste box inladen. Met retour ook perfect. de chauffeur onwijs goed meegeholpen en binnen ander half uur waren de 4 boxen leeg. Echt een aanrader om zo je spullen op te slaan

Pluspunten

Behulpzaam en vriendelijke mensen. Zowel aan de telefoon als de chauffeur. Boxen zijn compact, maar toch met behoorlijke inhoud. Hierdoor konden wij veel kwijt en pal voor de deur in- en uitladen.

Iets beter aangegeven mag worden dat je beste minimaal 7 werkdagen voor retournering kan melden wanneer je de boxen terug wilt. Dit was ons niet duidelijk, waardoor wij de boxen enkele dagen later dan in onze planning retour konden krijgen.

Pluspunten

zeer vriendelijke, meedenkende medewerkers/chauffeurs

Pluspunten

Duidelijke communicatie. Goede levering. Aardige chauffeurs.

Verouderde PickupBox ging niet dicht na volladen. Houten binnendeur paste niet goed bij terugleveren. Maar werd door chauffeur opgelost.

Pluspunten

Goede snelle service, ideaal voor verhuizing waarbij opslag nodig is

Pluspunten

Prettige communicatie en alles in goed overleg. Vriendelijke mensen.

Geen commentaar

Pluspunten

Klantvriendelijk, behulpzaam, alles verloopt volgens afspraak. Gewoon een fijn bedrijf waar je je spullen aan kan toevertrouwen!

Pluspunten

Super betrokken, denken mee met de klant, personeel ook top!

Pluspunten

Uitstekende dienstverlening Helderheid over service Flexibiliteit Vriendelijke mensen Snelle en adequate reacties op vragen

Pluspunten

Denken goed met je mee.

Pluspunten

Fantastische service. Erg tevreden over Pickupbox.

Pluspunten

Echt super gemakkelijk om spullen zo vanuit je huis rechtstreeks de container in te lopen en te weten dat al je spullen veilig zijn en goed opgeslagen worden. Gemakkelijk online te bestellen en prima geleverde service. Een echte aanrader voor iedereen die gaat verbouwen of verhuizen!

Geef klanten een maand gratis opslag oid als ze een nieuwe klant bij jullie aandragen

Pluspunten

Duidelijke afspraken. Geen verborgen zaken. Grote container, en netjes exact voor de deur op de goede plek geplaatst. De chauffeur heeft zelfs geholpen met een bank er in te tillen in ruil voor een kopje koffie.

Nog grotere containers leveren! We hadden er nu twee nodig. Al begrijp ik dat dit lastig is om even voor een deur neer te zetten. GPS tracker op de containers zetten, wellicht een app om de leveringn te volgen.

Pluspunten

Superhandig als je snel en makkelijke opslag nodig hebt. Wij gingen verbouwen en wilden alle spullen uit het huis. Met PickupBox is dit perfect geregeld: zij brengen de box, wij laadden hem thuis voor de deur in en zij haalden hem op. Toen we de spullen weer terug wilden was 1 belletje genoeg! Ik kan het iedereen aanraden om als je even opslag nodig hebt dit te regelen via PickupBox!

Pluspunten

Ideale oplossing en Love de service!

Pluspunten

- makkelijke en snelle communicatie - goed meedenken met de klant - goede kwaliteit overall - personeel is netjes en vriendelijk - absolute aanrader

Pluspunten

Ze kwamen op tijd en hielpen bij het uitladen van de containers zelfs actief mee met sjouwen. Ik had goed voorbereid en 3 containers vullen kostte 1,5 uur en uitruimen slechts 1 uur. De containers hebben 5 weken in opslag gestaan en mijn spullen kwamen er allemaal uit zoals ze erin gingen. Niks kapot oid. Mijn verhuizing is zeer soepel verlopen dankzij pickupbox.

Op een zaterdag zowel inladen als uitladen kostte in mijn geval 200 euro extra. Dit kunnen ze beter kunnen communiceren op de website. Tarief voor de verhuislift was onduidelijkheid over. Uiteindelijk bleek deze voor 4 uur gereserveerd te zijn en daar heb ik er nog geen 2 van gebruikt.

Pluspunten

Zeer goede service. Snelle levering, duidelijk een bedrijf die weet wat ze doen !

Pluspunten

mooi concept , neemt veel werk uit handen , boxen zijn kwalitatief goed , veilig.

Pluspunten

Top service, persoonlijk en professioneel. Een uitkomst voor kleinbehuisden tijdens onze verbouwing.

Pluspunten

zeer goede service en erg aardig medewerkers.

geen alleen moeilijk zien hoeveel weegt de ingevulde box.

Pluspunten

- Alles online zelf te regelen. - goede service.

Pluspunten

Fantastische service, makkelijke en duidelijke communicatie en super aardige mannen!!! Aanrader! Veel dank, Inge van Kampen

Hooghiemstraplein 173 3514AZ Utrecht