Pluspunten

Perfecte verhuizing! Op korte termijn was er voor ons geen verhuizer die ook onze spullen kon opslaan dus pick-up box was voor ons perfect! Goede snelle service/ een vette aanrader!

Niets- alles fijn en goed

Pluspunten

Zeer makkelijk een box te reserveren, vragen worden snel beantwoord, de box wordt voor jouw deur bezorgd om in te laden en even later op de dag weer opgehaald. Online vis jouw eigen inlogpagina geef je retourdatum op en precies op die datum wordt de box weer bezorgd op opgegeven adres (kan dus nieuw/ander adres zijn). De medewerkers zijn keurig netjes en vriendelijk. Ik heb 2 boxen gebruikt en mijn spullen 9 maanden opgeslagen. Alles kwam er netjes en schoon zoals ingeladen er weer uit. Prima bedrijf en absoluut aan te raden.

Pluspunten

Snel, optijd, klantvriendelijk en duidelijk

Dank voor de feedback, Ben, dat is precies waar we naar streven!

Pluspunten

Heldere afspraken Goed contact Snelle reacties op vragen Voldoende flexibiliteit

Beter duidelijk maken, dat de beschikbare tijd voor vullen en leegmaken in de praktijk ruimschoots voldoende blijkt te zijn, omdat het relatief kort lijkt.

Beste, dank voor de feedback. We vragen ons regelmatig af hoe we dat beter kunnen overbrengen. Dat scheelt een hoop stress, die we al zo graag wegnemen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De bereikbaarheid via app werkt niet

Pluspunten

Op tijd, afspraken worden nagekomen, plezierig in communicatie, schone box.

Pluspunten

- goedkope oplossing voor het vervoeren en opslaan van je spullen als je nog niet weer waar je naartoe verhuisd - goed bereikbaar per telefoon - eenvoudig betalen via ideal link in email

Dank Boudewijn voor je positieve woorden!

Pluspunten

spullen staan goed droog en worden op de plaats gebracht waar ze naar toe moeten

container kleiner dan verwacht

Pluspunten

Denken heel goed mee en is ruimte om dingen op te lossen. Alle mensen met wie ik te maken heb gehad waren vriendelijk en gewoon fijn om mee samen te werken. Een goede sfeer, betrouwbaar, duidelijk, stipt. Alleen maar goede ervaringen.

Dag Maria, dank voor het positieve geluid. Problemen zijn er om om te te lossen. Als je elkaar geen oplossing oplegt, kom je altijd samen tot een betere!

Pluspunten

Heel blij met hoe het gegaan is. Goede service, top concept en betaalbaar.

Doeken meeleveren. Drempel nog iets lager maken om verhuizer erbij te nemen (kosten van reistijd bijv verlagen).

Pluspunten

Goed bereikbaar, denken met je mee, supermakkelijk verhuizen! Maar 1 keer in en uitladen :)

Ga zo door!

Pluspunten

Duidelijk en goede communicatie over het ophalen en weer leveren van dr boxen. Chauffeurs zijn erg behulpzaam en helpen graag mee. Erg vriendelijk en goede en nette service

Pluspunten

Goede communicatie, snelle offerte en duidelijke prijzen. Netjes op tijd bij pickup en retour. Super geregeld allemaal.

Schakelen met externe partij voor hulp bij het in- en uitruimen dus de planning kan daar van afhankelijk zijn.

Pluspunten

Alles even top! Uitstekende service, echt niets op aan te merken, ga zo door!

geen

Pluspunten

Goede communicatie Goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

Goede service en goede prijs-kwaliteit verhouding

geen

Pluspunten

The driver/delivery person was amazing.

Pluspunten

Duidelijke communicatie en ze doen wat er afgesproken is. Heel prettig!

Wellicht een inlogomgeving voor klanten waar ze zelf hun eigen levering kunnen inplannen?

Dankjewel Annemieke, voor deze reactie. We hadden jouw reservering telefonisch aangenomen en daarmee werd geen account aangemaakt. We hebben die omgeving wel! We gaan eens kijken hoe we dat ook via deze route, wel kunnen laten aanmaken.

Pluspunten

Keurig op tijd. Meedenken. Behulpzame medewerkers. Denken in oplossingen. Werken samen met prima verhuizers

Geen

Dank Irene voor deze reactie. We gaan het ook aan de verhuizers doorgeven!

Pluspunten

Super vriendelijk, snel en flexibel! Dank voor de goede service!

Pluspunten

Goed bereikbaar, klantgericht. Afspraken nakomen.

Pluspunten

Zeer positieve ervaring, verhuizen zonder stress! We zijn verhuisd met 3 verhuishulpen en totaal 5 containers, alles en iedereen was op tijd! De hele verhuizing begon om 9 uur en om 14 uur waren we over en nog steeds relaxed!

Pluspunten

Doen precies wat ze beloven, mooi op tijd. Betrouwbaar.

Geen

Pluspunten

Prettige communicatie. Goed en goedkoop

Tijdsplanning wanneer de wagens komen om te lossen of te laden

Dank Peter voor jouw reactie. Het retour bezorgen was wellicht wat te ambitieus ingepland. Gelukkig allemaal goed gegaan verder.

Hooghiemstraplein 173

3514AZ Utrecht