Super snelle levering dezelfde dag. Uitstekende producten.

Pas begonnen met de healthy hair supplementen

Heb er gezien eerdere reviews hoge verwachtingen van

Geeft meer volume en stevigheid

Ik ben heel blij met deze fattener. Het voelt licht aan en geeft mijn fijne haar volume en stevigheid. Het is ook goed te combineren met hairvibers van bijvoorbeeld Topic.

Ik zie verbetering

Product tot nu toe erg fijn, klantenservice onvriendelijk

Ik gebruik Viviscal nu ongeveer 3 weken en zie verbetering in mijn haargroei. Tot nu toe positief over het product. Helaas nam de klantenservice een aanname dat ik mijn pakket terugstuurde ivm korting. Na netjes mijn situatie uitgelegd te hebben heb ik geen reactie (of op zijn minste een excuus) terug ontvangen. Dat vind ik jammer. Nogmaals, over het product ben ik tot nu toe wél enthousiast.

Snel

De levering is perfect en zeer snel.

De dichtheid van mijn haar is toegenomen

Sinds ik Viviscal gebruik merk ik ( nu een jaar later) dat ik niet meer door mijn haren heen kan kijken. Dat is heel erg fijn en scheelt een hoop frustratie!

Fantastische ervaring!!

Bestelling ontvangen, door de goede opvolging van Marco en Danny van de klantendienst!!! Ik mocht ook nog een extra caseau ontvangen, omdat de levering mis was gelopen. TOP ervaring!!! Dank jullie wel :)

Top product

Werkt heel goed , makkelijke inname van de pil

Snel en betrouwbaar

Zoals gewend was de service van Viviscal.nl goed en waren de producten snel geleverd. De mooie acties maken het nog maar beter. Zeer tevreden.

Beste Kwaliteit.

Nav de supplementen lijst van Bryan Johnson,deze keuze gemaakt voor vviviscal.hoge verwachtingen.groet Robert

Zoals beloofd volgende dag in huis

Bij bol.com 180 stuks €99,95 bij jullie niet vermeld of niet duidelijk Bij jullie 120st €79,95

Adding an idea

Do not forget to add the English option when you speak to your international clients: online options: email, website, etc. Other than that, perfect!

Noticeable difference

I have been using Viviscal already for a couple of years and it keeps delivering results. I use it regularly in order to keep my hair strong, given I am not so young anymore but still like my long curls. I am a loyal customer! :-)

Minder haaruitval met Viviscal

Ik begon het te gebruiken in een periode dat ik last kreeg van haaruitval. Het werkte. Ik ben het blijven gebruiken omdat ik vind dat mijn haar daardoor beter en gezonder groeit en eruitziet.

Goed voor dikker haar na 3 maanden, na 6 maanden krijg je de beste resultaten, heeft beetje geduld nodig maar helpt bij het gezond/dik houden van het haar en stimuleert nieuwe haargroei

perfect

on time

Pico bello

Goed spul, voor mij werkt het, heb momenteel geen haaruitval!! Ben daar al heel blij mee , ga nog mooi even door!! Ook goede verzending, prima tevreden!

It works! My hair is thicker

I have been using Viviscal for quite some time now, as I was losing lots of hair, and now saw that my hair got thicker as well as grow faster. I am continuing using it!

Super fast delivery

As usual great service, fast delivery.

Product doet wat het belooft.

Fijn en betrouwbaar. Na twee maanden Viviscal tabletten te hebben geslikt, is mijn haar aanmerkelijk verbeterd. Mijn haar is voller en valt aanzienlijk minder uit. Ben er blij mee!

Ik heb grote verwachtingen en heb alle vertrouwen!

Ik gebruik het product sinds één week, dus moet het resultaat afwachten. Gezien de reviews en ervaringen van vriendinnen, durf ik dit product met 100% vertrouwen te gebruiken.

Geweldig product , geeft zekerheid

Via een collega , die mij op deze site wees van Viviscal ben ik de pillen gaan gebruiken, mijn haar viel enorm uit .. ik gebruik ze al zo’n 4 jaar .. ben er enthousiast

Prima supplement

Merkbaar resultaat

Sobre Viviscal.nl

Bij Viviscal begrijpen we haar. We onderzoeken al meer dan 20 jaar naar haarverlies en zijn er trots op het meest onderzochte supplement voor haargroei te hebben ontwikkeld. De werkzaamheid van Viviscal voedingssupplementen wordt ondersteund door zeven klinische onderzoeken. De complete Viviscal haargroei en haarverzorgingsprogramma's bieden verschillende manieren om je haar van binnenuit en van buiten naar binnen te voeden. De Viviscal haargroei en haarverzorgingsprogramma's voeden het haar van binnenuit, bereiden de hoofdhuid voor en voegen volume toe. Het medicijnvrije, handige programma stelt je in staat om het dikkere, voller en gezonder haar te hebben dat je wenst.

Comentários Kiyoh

• Qualquer pessoa pode postar uma revisão, desde que os termos e condições e a política de privacidade sejam cumpridos
• Realizamos verificações automáticas e manuais para evitar, tanto quanto possível, críticas falsas
• As revisões escritas por sua própria iniciativa são imediatamente mostradas em linha e verificadas no prazo de 72 horas