Het werkt!

Na een aantal maanden geslikt te hebben zijn mijn nagels sterker geworden en geeft mijn vriend ook aan dat mijn haar voller is (na 3 maanden). Ik ga hier dan ook zeker mee verder.

x

x

Goede

Delivered really quickly. Waiting for results

Still reviewing

I love the shampoo and really love the serum. The conditioner was too light for muito hair (is not Thin but also not thick, médium) About the supplementation I’m still seeing if indeed really works, when I’ll complete the 6 months I should be able to properly review it.

Lifesaver!!

Pills exceed my expectations. After a bad bleaching job, I needed something to help restore my curls and nurse my hair back to health and this is doing just that and much more!

Werkt uitstekend

Een gemakkelijk te slikken tablet , ik ervaar minder haarbreuk . Haaruitval is ook verminderd . Ik ben benieuwd naar het eind resultaat

Het is het geld waard absoluut! Doorzetten!

Het werkt écht!

Ik was in het begin sceptisch over dit product. Vooral vond ik het erg duur maar ik had veel goede reviews van klanten gelezen en supermodellen schijnen het zelfs te gebruiken dus dat trok mij over de streep. Wat ik persoonlijk vooral merk is dat het haar een stuk minder uitvalt en het lijkt ook alsof het beter en sneller in model wil zitten en ook ( ik heb krullend haar) pluist het wat minder. Zelf ben ik zeer tevreden. Ik ga het ( zolang mijn portemonnee het toestaat) blijven gebruiken voor langere tijd.

Bestelling plaatsen was makkelijk andere het produkt werd snel geleverd

Mijn ervaring met Viviscal.nl is totnutoe positief. Daar ik pas begonnen ben met het produkt te gebruiken kan ik nog niets daarover zeggen. Maar het werd snel geleverd en zonder overbodige verpakking, wat ik ook op prijs stel.

Mooie opbouw

Ik ben net begonnen, 2 weken, en ik krijg nu al commentaar dat mijn haar er goed uit ziet. Ik verwacht over een paar maanden pas echt goede resultaten te zien, maar dat komt zeker goed!

Mijn haar begint minder uit te vallen en voelt al sterker aan na 2-3 maanden.

Echt tevreden

Ik ben erg tevreden met Viviscal capsules. Na een maand merk ik dat mijn haar minder uitvalt, ik blijf Viviscal gebruiken.

Mijn pakket is verdwenen

Het is op het verkeerde adres geleverd. Geen telefonisch contact met RedjePakketje mogelijk nog met Viviscal. Geen reactie op mijn emails.

Say bye to haaruitval

Na een maand innemen heb ik gemerkt dat bij het uitborstelen van mijn haar, mijn borstel niet vol hing met haar. Evenals ik aan het uiteinde van mijn haar trok ging er geen haar mee., ben tevreden en ik heb een extra grote doos besteld om 6 mnd dit te blijven innemen..

Ik gebruik de pillen nu een paar dagen en zie al wat verandering (groei) op de kale plekken.

Positief

Heb goede ervaringen gehoord, ben nu ook begonnen dus heel benieuwd! :-)

Vlotte bediening!

Goede producten!

Prijzig, maar lijkt wel iets te werken.

Sinds gebruik van viviscal lijkt de kwaliteit van mijn haar wel iets verbeterd. Het is geen wondermiddel en vrij aan de prijs, maar mijn haar is iets dikker en lijkt minder uit te vallen.

top supplement!

Dikker en voller haar. Sterkere nagels

Eerst keer

Nu weet ik nog niet het resultaat , dus kan ik niks zeggen .

Haren worden steviger en groeien beter

Het eerste verschil binnen 3 maanden was dat mijn haren steviger werden en nu na ruim een half jaar groeien er ook meer haren.

Haaruitval beduidend verminderd en nieuwe groei!

Ik neem nu pas sinds 1 1/2 maand viviscal en je zou zeggen dat dat te kort is om een verschil te merken MAAR mijn haaruitval is beduidend minder na 2 weken innemen (gelukkig nu rond 20 haar verlies en 30-40 bij wassen in plaats van 100-150-ik heb erg fijn haar) en vandaag zei mijn kapster dat ik er heel veel nieuwe mini pluishaartjes bij had. Het is nog even afwachten maar de resultaten waren zo goed dat zij zelf nu ook van plan is om viviscal te bestellen. Ik ben benieuwd hoe ik er over 6 maanden voorsta!!!

Haar groeit sneller!

Tevreden!

Ik ben net een week gestart met Viviscal. Kwaliteit en levering ben ik tevreden over. Nog geen resultaat meetbaar.

Haar werd voller.

Mijn haar viel steeds uit en werd steeds dunner. Na gebruik van viviscal werd het haaruitval minder en kwamen er weer nieuwe haren. Dus werkt dit product prima.

Sobre Viviscal.nl

Bij Viviscal begrijpen we haar. We onderzoeken al meer dan 20 jaar naar haarverlies en zijn er trots op het meest onderzochte supplement voor haargroei te hebben ontwikkeld. De werkzaamheid van Viviscal voedingssupplementen wordt ondersteund door zeven klinische onderzoeken. De complete Viviscal haargroei en haarverzorgingsprogramma's bieden verschillende manieren om je haar van binnenuit en van buiten naar binnen te voeden. De Viviscal haargroei en haarverzorgingsprogramma's voeden het haar van binnenuit, bereiden de hoofdhuid voor en voegen volume toe. Het medicijnvrije, handige programma stelt je in staat om het dikkere, voller en gezonder haar te hebben dat je wenst.

Comentários Kiyoh

• Qualquer pessoa pode postar uma revisão, desde que os termos e condições e a política de privacidade sejam cumpridos
• Realizamos verificações automáticas e manuais para evitar, tanto quanto possível, críticas falsas
• As revisões escritas por sua própria iniciativa são imediatamente mostradas em linha e verificadas no prazo de 72 horas