Snelle service en levering

Vlotte service

Snelle afhandeling van de bestelling. Ik ben nog niet overtuigd genoeg dat dit product werkelijk zal werken, het is echter nog te vroeg om dit te kunnen evalueren.

Super tevreden met het product en de levering

Goed product Snelle levering en goede service.

Shampoo ruikt lekker en je haar wordt zacht en lijkt ook beter te groeien

Shampoo ruikt lekker en je haar wordt zacht en lijkt ook beter te groeien

Mijn haar is na 5 maanden gebruik van de capsules zichtbaar voller geworden. Het is ook te voelen.

Zie hier boven.

Goed!

Ik heb deze pillen aanbevolen gekregen bij de haarkliniek waar ik in behandeling ben voor mijn alopecia

Ernstige onderneming, helaas werkt de dermaroller + trioxidil voor mij niet

Perfecte levering en service, verwacht echter niet dat verloren haar herrijst, toch niet bij mij

Goed product!

Goed product

Ik heb nu een maand die producten gebruikt, merk dat mijn haar minder uitvalt, dus ja ik ben tevreden en ga door met het gebruik van die product

Snelle levering en produkt voldoet helemaal

Ik gebruik Foligain Haargroei Supplement en voor het eerst in mijn leven voelt mijn haar veel voller aan. Mijn kapper beaamde dit ook. In ben er super blij mee

Altijd vlotte afhandeling

Producten zijn goed en worden vlot geleverd

Perfekt

Produkt is werkt zo goed

best service, best product.

ik heb het shampoo en conditioner gekocht. Ik vind het echt een top product, het heeft mijn hoofdhuid heel erg geholpen en mijn haar voelt erg zacht.

It’s working well

I ordered my hair products and supplements are really working and helpful. Easy order and fast delivery. Recommend!

Teleurstellend

Veel te late levering, die beloftes op de site niet waar maken. Vervolgens onrespectvole antwoorden via mail.

Goede producten, snelle levering, afhaalpunt mogelijk.

Mijn bestelling werd snel geleverd, netjes en goed verpakt en de afhaalpunt mogelijkheid is fijn.

Folosit o luna aștept rezultatele

Folosit o luna aștept rezultatele

DHL Failed, Foligain Fixed it! :-)

DHL must have lost the original package. Tracking info showed a week's long of loops between "in truck" to "delayed". They also refused to provide any support as I was not the sender. I reached out to Foligain's customer support with a print out of that ridiculous tracking info. They did not bat an eye. They resent the shipment at no penalty to me. Thank you! I am very glad I bought directly from Foligain and not a reseller.

snel verzonden

zeer slecht product

Gekocht voornamelijk omdat dit product ook werd aangeraden voor seborroïsch eczeem. nu geloof ik niet in wondermiddelen maar was op zoek naar een milde shampoo voor de hoofdhuid ipv de producten die zorgen voor het aantasten van het haar. Na 2 weken gebruik steeds meer jeuk en heel veel haaruitval. Zonde voor deze dure aankoop

Matig

Werkt nog niet

Goed product

Voel goed aan op de hoofdhuid.

Een duidelijke website en snelle levering.

Op de website vind je de produkten snel en is overzichtelijk. Het bestellen verloopt efficiënt en soepel. De levering is top.

Sobre Foligain.nl

Foligain.nl is de officiële importeur van Foligain in de Benelux. Wij zijn specialisten op het gebied van haaruitval preventie en haarverdikking. Al meer dan 10 jaar betekent onze betrokkenheid bij producten en diensten voor haar en schoonheid, haar wetenschappen en haaruitval, inclusief chirurgische, medische en cosmetische oplossingen, dat weinigen in een betere positie zijn om je de beste en de meest effectieve producten te bieden. Foligain.nl heeft een geweldige collectie hoogwaardige Foligain producten en doen er alles aan om je te helpen en de beste service te bieden.

Comentários Kiyoh

• Qualquer pessoa pode postar uma revisão, desde que os termos e condições e a política de privacidade sejam cumpridos
• Realizamos verificações automáticas e manuais para evitar, tanto quanto possível, críticas falsas
• As revisões escritas por sua própria iniciativa são imediatamente mostradas em linha e verificadas no prazo de 72 horas