Great stuff

Does not leave any residue, well-absorbed in the scalp. Can sleep with it. I believe it really has a positive effect. Recommended over competitor products.

Na 3x gebruik zie ik al een schitterend resultaat, heb meer zelfvertrouwen wil nooit meer een ander product ! Bedankt

Fijne pilletjes om door te slikken

Goed product

Foligain doet wat het belooft

Door Foligain is mijn haaruitval verminderd. Met shampoo en conditioner helpt het om het haaruitval te verminderen.

Ik ben pas begonnen met dit product. Geduld is een schone zaak.

Bezorgen binnen afgesproken tijd

Product snel geleverd

product snel geleverd overzichtelijke site, het product gebruik ik pas 1 week daar kan ik nog geen beoordeling over geven.

Goed product voor een leven lang plezier

Na het doen van een haartransplantatie heb ik gekozen voor de producten van foligain. Ze helpen het haar sterk en gezond te houden en geven een extra boost en volheid aan mn haar. Echt super!

Mooi product en snel geleverd

Nu alleen nog dat het werkelijk helpt, ik heb er vertrouwen in gezien de samenstelling.

Snelle levering goede service en goede prijs

Snelle verzending, goede prijs.

Geen goeie service

Ik heb mijn pakketje nog steeds niet! Ik wil mijn geld terug!

Erg fijne shampoo!

De shampoo geeft veel volume aan mijn fijne dunne haar! Het serum heb ik pas net dus daar kan ik nog geen goede review over geven. Ben erg benieuwd naar het resultaat van dr shampoo in combinatie met het serum!

FOLIGAIN HELPT ECHT !

Na een 6tal weken gebruik van shampoo, conditioner en serum merk ik zelf een toename van volume en krijg ik ook opmerkingen hierover van anderen... Ik ben tevreden en hou vol om elke dag toe te passen...

Merkbaar minder grijs

Capsules liggen niet zwaar op de maag. Ik merk, dat mijn slapen wat meer kleur krijgen na bijna 4-5 maanden

Foligain shampoo

Goede gespecialiseerde shampoo tegen haaruitval

Alles gewoon GOED

GOED

Fijne producten

Nog geen ervaring of het ook echt werkt (vandaar een 9), maar de shampoo en conditioner is erg fijn!

Snel en goed verpakt verzonden

Fijne shampoo zonder parabenen en andere rommel. Ook de conditioner is super zacht. Veilig en goed verpakt verzonden.

Duidelijke website, snelle levering

Website is overzichtelijk. Na bestelling snelle levering van het product de volgende werkdag. Bestelde artikel goed verpakt. Prima!

Wonderful, and FAST service!

I am super happy with Foligain.nl. I tried another vendor that claimed to be in. L and weren’t. They were in US and in addition to my order never showing up, I was charged addition money for duty!

Excellent Customer Service

I experienced an issue with the delivery of my package. I contacted the customer service and the problem was solved in less than 24 hours.

• Você nos recomendaria? sim

moet nog afwachten

i.v.m. vakantie late reactie van mijn kant. Moet nog afwachten hoe Foligain uitwerkt.

Ik heb STIMULATING SUPPLEMENT FOR THINNING HAIR besteld.

Goede afhandeling en snelle levering.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor de 10 Obeid! Hopelijk tot snel.

Top product

Net 2 weken in gebruik en ik ben tevreden

Resposta do proprietário da empresa

Jij bent ook Top Elyes! Bedankt voor de review.

Eerste reactie positief

Nog niet erg lang in gebruik maar mijn haar voelt al anders aan dan paar weken geleden Ben benieuwd hoe t er over een paar weken uit ziet!

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor de feedback Astrid! Fijn om te lezen dat je nu al resultaat ziet. Ik ga ervan uit dat je over een paar weken nog positiever bent. Hopelijk tot snel!

Sobre Foligain.nl

Foligain.nl is de officiële importeur van Foligain in de Benelux. Wij zijn specialisten op het gebied van haaruitval preventie en haarverdikking. Al meer dan 10 jaar betekent onze betrokkenheid bij producten en diensten voor haar en schoonheid, haar wetenschappen en haaruitval, inclusief chirurgische, medische en cosmetische oplossingen, dat weinigen in een betere positie zijn om je de beste en de meest effectieve producten te bieden. Foligain.nl heeft een geweldige collectie hoogwaardige Foligain producten en doen er alles aan om je te helpen en de beste service te bieden.

Comentários Kiyoh

• Qualquer pessoa pode postar uma revisão, desde que os termos e condições e a política de privacidade sejam cumpridos
• Realizamos verificações automáticas e manuais para evitar, tanto quanto possível, críticas falsas
• As revisões escritas por sua própria iniciativa são imediatamente mostradas em linha e verificadas no prazo de 72 horas