Geen hoofdhuid irritatie meer

Ik gebruikte minoxidil. Hier had ik last van jeukende hoofdhuid, irritatie en roodheid. Nu met de trioxidil nergens last van. Wel wat meer haaruitval maar ik vertrouw erop dat dit minder wordt naarmate ik dit langer gebruik. Het is nu nog te vroeg om te zeggen of het werkt. Er zit wel een heerlijke geur aan.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor je uitgebreide beoordeling Manny! Super fijn dat de hoofdhuid irritatie is opgehouden door onze producten. We horen graag over een paar maanden van je als de resultaten zichtbaar worden.

So far it going alright.

I will need to use the product over 2/3 months to note down the improvements. For the week of use, I did face any issues, such as skin irritation or any other.

Resposta do proprietário da empresa

Thank you so much Ashisj! I look forward to hear about the results after a few months.

Producten van Foligain wil ik niet meer missen.

Naast mijn haar zijn door de tabletten voor thinning hair ook mijn nagels harder en mooier geworden. Werkelijk een fantastisch product. Ik Aad het iedereen aan.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor het vertrouwen JHS! Tot snel.

Ik blijf dit gebruiken

Ik heb nooit een weelderige bos haar gehad maar nu ik in de overgang kom heb ik meer last van futloos haar en haaruitval. Binnen een paar dagen merkte ik dat de uitval minder werd. Blij dat ik dit gevonden heb.

Resposta do proprietário da empresa

Wat fijn Judith! Bedankt voor de positieve woorden.

Bedankt Bryan!

Goed merkt

Resposta do proprietário da empresa

Fijn om te horen Yousef! Tot snel weer!

Mijn haar valt niet meer uit en groeit sneller.

Ik kan voelen dat mijn haar voller wordt, erg fijn!

Resposta do proprietário da empresa

Wat een geweldig nieuws! Bedankt voor het delen Margreet!

Voelt lekker

Ik heb het sinds een week gekocht. Ik heb het resultaat nog niet gemerkt

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor je bericht Batoul! Dat kan inderdaad kloppen. Meestal begin je de eerste resultaten na 2-3 maanden te zien. Ik hoor graag over een tijdje weer van je!

Enthousiast

Net mee begonnen maar begin al kleine haartjes te voelen, heel benieuwd naar de situatie over een aantal maanden

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor de 10 Bas! Ik hoor graag van je over een paar maanden.

Goed product

Haaruitval is na 2 weken gebruik al gestopt

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor je feedback R!

Het werkt!

Op advies van een vriendin een proef set gekocht. Ik zie dat mijn diepe inhammen minder worden.

Resposta do proprietário da empresa

Ga zo door Janet! Bedankt voor je vertrouwen.

Snelle levering.

Ik kan nog geen beoordeling van het product geven, aangezien ik het pas enkele dagen gebruik. De spray is handig in gebruik en ruikt lekker.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor je reactie Paul! Tot snel.

blijf het proberen

Eerst 1 fles shampoo voor dun/breekbaar haar voor vrouwen gekocht. Beviel na 3 wasbeurten goed. Leek meer volume te hebben. Nu ook de condiotioner en lotion aangeschaft, omdat ik weinig haar heb op mijn kruin en inhammen. Ik ga dit een paar maanden uitproberen en hoop op wat steviger haar. De shampoo en conditioner voelen goed in gebruik. Levering was ook prima!

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor je uitgebreide review Roos! Inderdaad, met de Foligain producten draait het om uithoudingsvermogen. Dus blijf doorgaan!

Shampoo en conditioner,maakt het haar steviger. De voedingssuplimenten zorgen voor meer haargroei. Blij mee

Resposta do proprietário da empresa

En wij zijn blij met een 10 Emma, bedankt!

Top kwaliteit, super snelle levering en goede service

Producten zijn precies zoals omschreven op de website, voldoende uitleg over producten eb snelle levering.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt dat je dit met ons wilde delen Saskia!

Snelle levering en een uitstekend product.

De tabletten ‘stimulating supplement for thinning hair’ werken prima. Ook worden mijn nagels er een stuk steviger door. Ben dan ook zeer tevreden.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt JHS! Tot snel weer.

Het lijkt dat ik minder haaruitval heb.

Het lijkt dat ik minder haaruitval heb. Om er zeker van te zijn dat het echt werkt probeer ik het product nog wat langer.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor je bericht E, L! Wij horen graag na een maanden over je resultaten.

Niets op aan te merken, gewoon goe.d

Resposta do proprietário da empresa

Daar zijn wij gewoon blij mee Ron! Tot snel.

snel verzonden, goede korting

Veel keus, informatie is goed op site en snelle levering. Helaas was de levering niet helemaal compleet maar dat is na een mailtje snel opgelost.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor je bericht P.M.! Inderdaad een klein foutje van onze kant. Gelukkig is alles goedgekomen. Volgende keer doen we het meteen goed! :)

Ik heb deze producten nog maar net ontvangen, ik ben dus nog bezig met ‘testen’.

Momenteel al zeer tevreden over de structuur van mijn haar en verlost van roos en jeukend gevoel op de hoofdhuid.

Resposta do proprietário da empresa

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Tom, bedankt!

Makkelijk in gebruik

Ik gebruik het product sinds een maand. Resultaat is nog niet zichtbaar aangezien ik het langer moet gebruiken gezien de reviews.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor de beoordeling Liza!

Het lijkt te werken!

Het kost wat wel wat tijd en geduld, maar hee who cares.

Resposta do proprietário da empresa

Dat klopt! Hou vol en de resultaten komen vanzelf. Bedankt Hans!

Aanrader i love it

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor de liefde Ilyasse!

Ik ben tevreden over de drie producten in het proefpakket.

Nadat ik mijn ontevredenheid heb geuit over het gebrek aan informatie over de vertraging van mijn pakket, heeft Foligain goed gereageerd en ervoor gezorgd dat het 'vermiste' pakket alsnog kon worden bezorgd. Over de shampoo, conditioner en spray van Foligain ben ik tot nog toe tevreden en ik ga er voorlopig mee door.

Resposta do proprietário da empresa

Fijn om te horen dat we het uiteindelijk allemaal naar tevredenheid hebben opgelost! Tot snel.

Hello, I have alopecia areata Your product has helped me a lot almost all the patties have little left

• Poleciłbyś nas? Tak

Resposta do proprietário da empresa

Thank you for your kind words Agnieszka!

64 Limes Poortugaal 3176TE

+31(0)10 300 6534

Sobre Foligain.nl

Foligain.nl is de officiële importeur van Foligain in de Benelux. Wij zijn specialisten op het gebied van haaruitval preventie en haarverdikking. Al meer dan 10 jaar betekent onze betrokkenheid bij producten en diensten voor haar en schoonheid, haar wetenschappen en haaruitval, inclusief chirurgische, medische en cosmetische oplossingen, dat weinigen in een betere positie zijn om je de beste en de meest effectieve producten te bieden. Foligain.nl heeft een geweldige collectie hoogwaardige Foligain producten en doen er alles aan om je te helpen en de beste service te bieden.

Comentários Kiyoh

• Qualquer pessoa pode postar uma revisão, desde que os termos e condições e a política de privacidade sejam cumpridos
• Realizamos verificações automáticas e manuais para evitar, tanto quanto possível, críticas falsas
• As revisões escritas por sua própria iniciativa são imediatamente mostradas em linha e verificadas no prazo de 72 horas