Duidelijke beschrijving en snelle levering.

Dit is mijn eerste bestelling bij FOLIGAIN. De informatie op de webside is duidelijk en informatief. Of het ook de uitwerking heeft wat ik verwacht moet nog blijken. Over 2 maanden volgt een update.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor je uitgebreide mening Vincent! We horen graag snel weer van je.

Prachtig

Doe zo voort!!!!

Resposta do proprietário da empresa

Gaan we doen! Bedankt Ilyasse!

Ga het product proberen

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor het vertrouwen Johan!

Hoge verwachtingen

Ik bestelde het testpakket omdat ik vlug allergisch reageer en een heel gevoelige hoofdhuid heb. Mijn ervaring met de producten waren heel goed, geen reacties en meteen vanaf de eerste wasbeurt zag mijn haar er gezonder en volumineuzer uit. Dus ik was meteen heel erg tevreden. Ik heb nu ook de producten in hun gewone grotere verpakking besteld en hoop dat ik binnen een maand of 3 tot 6 minder haaruitval zal hebben en mooie resultaten. Ik heb alvast hoge verwachtingen.

• Você nos recomendaria? sim

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor de uitgebreide review Veronique! We horen graag over een paar maanden weer van je.

Snelle levering ondanks corona crisis.

Beoordeling geschreven voor 10% korting.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor de 10 en veel plezier met de korting! :)

Net gestart, bezorging verliep vlot. Nu afwachten wat het resultaat is van de producten.

Bedankt R.G.!

zeer goed

goede producten je krijgt een persoonlijk kaartje bij je aankoop snelle service !!

Resposta do proprietário da empresa

Hartstikke bedankt voor de lieve woorden Tilly!

very good

good and fast

Thank you very much Eko!

Verminderde grijze haren

Na enkele maanden gebruik komt deels mijn eigen haarkleur terug

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor het vertrouwen Glenn!

Super en klantgericht

Eerdere bestelling weten aan te passen zonder dat ik nogmaals verzendkosten moets betalen. Bedankt!

Graag gedaan Avas!

Prachtig

Geen woorden voor doe zo verder

Resposta do proprietário da empresa

Dat gaan we doen, bedankt Ilyasse!

Snelle levering goeie communicatie Volgende keer bestel gewoon weer heel blij ermee ben ik geworden

Resposta do proprietário da empresa

Graag gedaan Jeroen! Jij ook bedankt!

Ok?

NOG niets ontvangen ! Dus kan nog niets zeggen

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor je bericht Marino. Ik zie dat alles inmiddels is ontvangen en hoop dat je er blij mee bent!

Snell en hoge qualitate

Snell en hoge qualitate

Bedankt Hamid!

prettige conditioner

gebruik het nu een tijdje, haar uitval lijkt gestopt of minder.

Resposta do proprietário da empresa

Hi Ronald, bedankt voor de beoordeling en fijn om te horen dat je al resultaat op merkt! We hopen je snel weer te zien.

Ben zeer tevreden over vitamines Foligain voor vrouwen. Eindelijk product die werkt! Bijna geen haaruitval meer!!!

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor de mooie woorden Kasia, en de positieve beoordeling!

Werkt erg goed.

Goed advies en snelle levering.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt Edwin, we proberen onze klanten altijd tevreden te maken, dus fijn dat je dit als zodanig hebt ervaren! Bedankt voor je positieve feedback.

Fijne producten

Ik gebruik nu een aantal maanden de treatment in combinatie met de supplementen en merk echt restultaat. Ben benieuwd hoeveel beter het nog gaat worden. Levering was ook op tijd.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor de review Andy! Meestal beginnen de eerste resultaten zichtbaar te worden na 3-4 maanden en bereik je het optimale resultaat rond de 6-7 maanden.

Eindelijk producten die echt werken!

Ik heb al meerdere haargroei producten geprobeerd maar tot nu toe is Foligain de enige die de beloftes nakomt. Na 4 maanden merk ik dat mijn haar voller is en heb ook veel minder haren in mijn borstel tijdens het kammen. Ik gebruik de lotion en haargroei supplementen. Bedankt Foligain.nl!

Resposta do proprietário da empresa

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Denise! We hopen je snel weer terug te zien!

Pluspunten

Gewoon goed!

geen

Bedankt Harrold!

Pluspunten

De producten zijn snel geleverd, betrouwbare club.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor de positieve review Peter!

Pluspunten

Ik was zeer verrast om bij mijn bestelling het dubbele aantal potjes te ontvangen. Het bedrijf had mijn bestelling van vorige keer onthouden en alsnog de korting berekend! Gewoon fantastisch!

Resposta do proprietário da empresa

Graag gedaan Naomi! Wij hebben vaak leuke acties via onze nieuwsbrief en vinden dat je ook recht hebt op de aanbieding als je bijvoorbeeld de kortingscode vergeet in te vullen. Wel zo eerlijk :)

Pluspunten

Alles perfect!

Geen

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor de positieve review M.!

64 Limes

Poortugaal 3176TE

+31(0)10 300 6534

Sobre Foligain.nl

Foligain.nl is de officiële importeur van Foligain in de Benelux. Wij zijn specialisten op het gebied van haaruitval preventie en haarverdikking. Al meer dan 10 jaar betekent onze betrokkenheid bij producten en diensten voor haar en schoonheid, haar wetenschappen en haaruitval, inclusief chirurgische, medische en cosmetische oplossingen, dat weinigen in een betere positie zijn om je de beste en de meest effectieve producten te bieden. Foligain.nl heeft een geweldige collectie hoogwaardige Foligain producten en doen er alles aan om je te helpen en de beste service te bieden.

Comentários Kiyoh

• Qualquer pessoa pode postar uma revisão, desde que os termos e condições e a política de privacidade sejam cumpridos
• Realizamos verificações automáticas e manuais para evitar, tanto quanto possível, críticas falsas
• As revisões escritas por sua própria iniciativa são imediatamente mostradas em linha e verificadas no prazo de 72 horas