Prachtige bijbelse overdenkingen

Heerlijk om de ochtend met zo'n bijbeltekst (doorgaans) te beginnen. Zet mij iedere keer weer aan het denken.

Mooie producten van goede kwaliteit!

De bestelling was leuk ingepakt!

goeie bezorging

Vind wel dat je voor veel geld moet bestellen voor gratis bezorging

De volgende dag als kado in huis!

Heel fijn! Snel! Net een kado door de brievenbus! Persoonlijk met het leuke kaartje!

heel goed

Mijn ervaringen met DagelijkseBroodkruimels zijn heel erg goed.!!

Elke dag mooie bijbelteksten binnenkrijgen

Het is heel erg fijn om elke dag opnieuw gratis Broodkruimels te krijgen!

Mooi set kaarten gekocht met flinke korting. Kreeg er één tekort, na mijn mail hierover nog een extra set kaarten gehad, gratis. Topservice, hele mooie kaarten en teksten. Zal zeker vaker bij jullie bestellen!

Verkeerde mail

Ik heb geen bestelling gedaan en ik wil deze mails niet meer. Er worden te vaak verkeerde mailings gestuurd

Niet naar verwachting

Helaas is m’n bestelling tegen gevallen. Ik bestelde 24 december via bol.com een kaartje. Nadat deze niet aankwam en hij nog twee maal verzonden werd ontving ik deze 18 januari eindelijk. Toen bleek dat de afmetingen die op bol.com stonden niet klopten. Kaart was geen 15 x 15 cm maar 6 x 6 cm. Echt een schamel kaartje voor €2,45. Gemaild met schermprint maar kreeg alleen terug: Sorry kan daar niets aan veranderen. Er werd dus geen oplossing geboden, jammer! Het ontwerp van het kaartje is mooi, daarvoor de sterren die ik gegeven heb

Toch bijzonder, voor de 2e keer onterecht.

Ook vorige week kreeg ik deze mail met de vraag naar mijn ervaring. U hoeft de score niet te plaatsen. Kennelijk gaat er toch iets mis, ik heb geen bestelling gepleegd. Ook niet ontvangen :) Maakte wel een kleine gift over, voor de waardevolle dagelijks aangeboden producten. Kan me wel voorstellen dat een onterechte mail ontstaat. Vriendelijke groet, Gerrit Niemeijer.

Ik bestel sinds 2011 dagboek Dag in Dag uit en ik kan het niet meer wegdenken en daarnaast vindt ik de agenda's ook super🌹

Snelle levering, goed verpakt!

Mijn bestelling was snel geleverd. De posters waren netjes verpakt in mooie folie in een stevige doos. Erg fijn!

super

De kaarten die ik in het verleden heb besteld, ben ik nog steeds heel blij mee. Ik had een pakket met verschillende soorten kaarten er in. Ik heb er toen genoeg besteld dat ik er nu nog steeds mee kan doen :) het zijn mooi uitziende kaarten met een goede kwaliteit. En het heeft een mooie boodschap voor op de kaart.

Hele mooie kaarten!!

Ik wist dat ik kaarten zou krijgen, maar niet wat voor kaarten. Ik was blij verrast toen ik ze ontving! Het zijn erg mooie teksten op de kaarten.

Goede service en mooie kwaliteit

De ervaring is goed. De kaarten zijn mooi en van goede kwaliteit. Ik ga vaker bestellen!

Mooi product, goede service

Het kalenderbord en een van de posters zijn bij mij snel geleverd en ze zien er erg mooi uit. De ontvanger was er ook heel blij mee :) Daar doen we het voor!

Erg mooi!

Ik ben erg blij met de kaarten. Vind ze mooi en heel geschikt om te versturen. De verzending was vlot. Reden voor mij om weer eens iets te bestellen.

Keurige en snelle afhandeling van de bestelling

Prima, aflevering , vlot en netjes op tijd!

foutjes zijn menselijk....

De bestelling was in eerste instantie niet helemaal goed gegaan, maar nadat ik daar een mail over had gestuurd werd alles binnen twee dagen netjes opgelost en ben ik tevreden.

Prachtige kaarten!!

De kaarten die ik heb ontvangen waren super!

Snel bezorgd, goed verpakt

Kaartjes besteld!

Goede service en kwaliteit.

Gebruik elke dag met veel plezier het dagboek dagelijkse Broodkruimels. Het is leerzaam soms confronterend, opwekkend en liefdevol!

Makkelijk te bestellen, mooie toepasselijke artikelen

Goed, snelle service

Prima ervaring, vlotte bezorging

Goede ervaring.

Persoonlijke en nette dienstverlening

Mooie producten, kreeg nadat er meteen iets stuk was snel nieuwe.