Hoge kwaliteit

Erg fijne ervaring om bij DagelijkseBroodkruimels iets te bestellen. Hoge kwaliteit, zeer nette verpakking. Oogt goed verzorgd. Teksten zijn wel wat standaard en soms mens-gecentreerd in plaats van God-gecentreerd. Dat kan beter.

De eenvoud en inhoud raken me vaak .

Ik geniet van de grote verscheidenheid van jullie ontwerpen,de eenvoudige uitvoering van het geheel ik ben een grote fan van jullie en als ik meer kon uitgeven dan zou elke kaart die ik verstuur een broodkruimels zijn ! De bemoediging en raken mensen en ik krijg vaak enthousiaste bedankjes,ook word ik zelf vaak bemoedigd. Ik las deze week wat jullie overkomen is,maar laat dat jullie er niet van weerhouden door te gaan met dit mooie werk,ik bid voor jullie en ik denk veel mensen met mij en weet dat God niet te verslaan is,Hij is de grote Overwinnaar !!!!

Vorige week 3 cd besteld en 2 via de post thuis gekregen

Ik heb vorige week 3 cd besteld van Joke Buys. 2 cd van vertrouwd en nieuw 1 cd Joke Buys liv. 1 cd van vertrouwd en nieuw niet binnen gekregen

Het is Gods werk, Hem komt toe alle eer!

God heeft meerdere malen duidelijk door broodkruimels heen gesproken tot mij. Ook gebeurt het dat ik met de kinderen s morgens vroeg iets zing en de tekst die bij broodkruimels staat daarmee overeen komt. Leiding van de Heilige Geest. Het bouwt op in geloof. Geeft kennis van de bijbel.

Heeft alles wat ik zoek.

Hier bestel ik bijna al mijn christelijke boeken en dit gaat altijd prima.

Vullend !

Ik zal zo graag weer elke dag de tekst ontvangen, Ik heb voorheen dagelijks genoten van God's woord, door jullie minden h, van Bram. Ineens een paar week geleden hield het op, ik verlang er naar, God, onze, mijn, Hemelse Vader, ik kan niet zonder hem, punt ! En de dagelijkse broodkruimel brengt met mijn lezen zo'n trigger, telkens weer ... Zegen groet, Jenny

mooi

keurig op tijd bezorgd.

Dagelijks een bemoediging die steeds past voor die dag

De afgelopen periode een stressvolle periode gehad, die nog steeds in mindere mate doorgaat. En iedere dag was de broodkruimel tekst enorm passend voor die dag. Enorm bemoedigend. De dagelijkse kruimels houden mij dicht bij God. En versterken mij steeds meer om HEM te vertrouwen, ongeacht de situatie.

Duidelijke site, snelle levering!

Ik bestelde iets wat ergens anders geleverd moest worden, dit was goed aan te geven en is prima verlopen allemaal. Prettige site!

Prettig lezen.

Ik vind het prettig lezen. Kort maar krachtig. 1 min puntje. Ik vind dat ik hem te laat ontvangt. Ik stuur hem vaak door naar vrienden. Ook die in het buitenland wonen. Verder vind ik het een prettige site. Ga zo door.

Mooie producten!!

O.a. prachtige kaarten/teksten, snel geleverd!

Mooie producten

Mooie producten

Mooie producten.

Helaas eerst verkeerde product gekregen, maar dit werd snel hersteld en ander product mocht ik weggeven aan iemand die het echt nodig had. Zo kon ik onverwacht 2 mensen een hart onder de riem steken. Helemaal top!

Kan je aanbevelen hier wat te bestellen

Geweldig snel geleverd

Prachtige artikelen

Toppie

Blij met jullie

Prachtige website met mooie teksten.

Prima , supersnel en de laagste prijs!

Goedkoper dan de grote blauwe internet winkel, en supersnel! Blij mee!

een zin om mijn leven weer op de rit te krijgen

Korte ,krachtige zinnen met de tekst en de soms nog meer sprekende omlijsting ,zoals dat ene schaap in de kudde ,kort en niet te vergeten

Bestelling werd de volgende werkdag geleverd. Mooi ruim assortiment in spullen. Leuke kado ideeën. Wenskaarten voor elke gelegenheid, kom zeker een keer weer

Mooie kaarten voor een mooie prijs!

Mooie kaarten voor een mooie prijs, en snel geleverd. Leuk nog een gratis extra kaartje erbij.

Redelijk

Kaarten te duur

Een cadeau om te krijgen èn om weer door te geven!

Altijd leuk om iets over de post te krijgen en als een cadeau voor jezelf uit te pakken. Nog leuker is het om de mooie kaarten weer door te geven!

Goed geregeld!

Bedankt!