Super mooi!

Armbandje met 2 bedels besteld. Het voelde en zag eruit als een cadeautje. Liefdevol en met zorg verpakt in een mooi doosje. Super!

Mooie hanger

Mooie hangers. Jammer dat het rondje waar het kettinkje door moet vrij klein is. Ik moest mijn kettinkje (van een andere winkel) er echt door duwen waardoor het rondje denk ik verbogen is met als gevolg... hangertje verloren en niet meer gevonden :( Check dus altijd even of het rondje nog dicht zit!!

Zeer tevreden over de mooie armband en sleutelhanger. Was mooi ingepakt. Snelle levering.

Mooie sieraden en kaarten!

Bestelling werd super leuk ingepakt geleverd, mooie doosjes om de sieraden en die kaartjes met uitleg. Ik heb ze bewaard en ik draag het met trots!

Mooie producten, netjes verpakt en verzonden, goede service!

Zoals boven omschreven, ik winkel met plezier bij jullie!

Goed en liefdevol, toppers!

Duidelijk, mooie artikelen en snel en liefdevol verpakt en verzonden en...niet te duur!!! Vr gr Anneke

Netjes aangekomen!

Ik had een boek besteld, een sleutelhanger en een kaart. Alles was netjes verpakt en het boek zelfs extra zodat het niet zou beschadigen.

Mooie producten en goede service!

Mooie producten met waardevolle teksten. Zeer snelle verzending. Alles zorgvuldig verpakt. Kortom ,een aanrader!

Uitstekende service; snel verstuurd

Goede service en daarbij snelle verzending. Goed verpakt !!

Goede service snelle levering

Goede ervaring en snelle levering

Super service en snel, als altijd!

Mooi en divers assortiment, voor elk wat wils!

middelmatig

-reacties vanuit service zijn prima Waarom ik dan toch mijn traject als middelmatig betitel? Ging als volgt: -poster besteld en betaald -echter niet voorradig, kreeg hier netjes een mail van -2x gemaild wanneer en of de poster nog terug zou komen -uiteindelijk nog opnieuw kunnen bestellen, was hierdoor echter niet op tijd voor de verjaardag. -bij levering bleek verkeerde tekst op poster te staan -dus weer opnieuw contact gezocht -er zou een nieuwe met juiste tekst worden opgestuurd -dit ging allemaal super snel :). -dit alles kan gebeuren, maar was wel mijn eerste kennismaking met dagelijkse broodkruimels. Echter voor mij geen reden om niet meer te bestellen :).

Prima bevallen

Mijn bestelling weggegeven als kado, en ze waren er heel blij mee.

Goede en snelle service en mooie kwaliteit

Ik heb een sleutelhanger besteld die erg mooi is. Het leer ziet er mooi uit. De kaarten zagen er precies zo uit als op de site. Top!

toppie

snelle bezorging, en precies wat ik had besteld, met leuke kleine kaartjes.!

Mooie / leuke items.

Enorm blij met mijn poster/kaart, maar wel een beetje 'teleurgesteld'. Ik dacht namelijk dat het ophangsysteem zoals op de foto erbij zou zitten. Dit bleek echter niet het geval. Voor een A4 kaart alleen vind ik het prijzig. Maargoed de poster past mooi bij mijn muur dus ik kan er erg van genieten.

snelle levering en communicatie

Ik had een fout gemaakt bij het bestellen, dus na betaling berichtje gestuurd en super snelle reactie en nette afhandeling! Top!

Wat een super originele producten! Je zult niet zo snel iemand tegenkomen die dat ook heeft! Erg uniek dus.

Mooie cadeaus met een boodschap. Het zpu nog leuker zijn als ze mooi verpakt waren. Dat moest ik nu zelf nog doen.

Top gewoon blijft mooi en draag de ketting dag en nacht. Kaartje met tekst in telefoonhoesje gedaan. Dan heb je 'm altijd bij je.

Goede website en levering .lDe bestelling was echt een kadootje om te krijgen! Super mooi verpakt.

Mooie producten, mooi verpakt en snel geleverd.

Een feestje om het pakketje uit te pakken. Na mijn bestelling kreeg ik de producten snel geleverd, verpakt in een mooie doos, waar de producten ook weer mooi verpakt in zaten. Mooie ketting met hanger van goede kwaliteit.

Voldoet aan verwachting, snel geleverd, mooi verpakt

Ik heb een hangertje en armband besteld. Ze voldoen aan de verwachting. Mooi verpakt om cadeau te geven. Zeer tevreden!

Keurig verzonden en op tijd!

Netjes verpakt en heel fijn Met papier als vul materiaal i.p.v. plastic!

Goed verpakt en snel geleverd

Mooie producten, goed verpakt en snel geleverd