Prachtige producten en goede service

De producten van DagelijkseBroodkruimels zijn van goede kwaliteit en hebben een mooie uitstraling. Snelle levering en goede service.

Mooie kaarten

Mooi ontworpen kaarten van goede kwaliteit.

Heel mooi

Ik had een armbandje besteld voor mijn vriendin. Het was echt prachtig en ze was er heel blij mee

Leuke spullen van goede kwaliteit

Bestelling gedaan, overzichtelijke website en cadeautje was snel in huis. Van goede kwaliteit, ik heb er iemand heel blij mee gemaakt. Zeker een aanrader!

Mooie producten! Snelle service!

Duidelijke webshop. Ruime keuze. Producten mooi verpakt.

Webwinkel naar mijn hart

Mijn nieuwe favoriete winkel. Lekker digitaal struinen door de waarheid, weg en het leven. De pocketbijbel prachtig, mooie kwaliteit T-shirts om (uit te) dragen waar je voor staat, evenals een stoere herenarmband. Alles in het teken van leven zoals leven bedoeld is. Kortom: dik, dikker, het dikst tevreden.

Shirt is great

Max size is (helaas) L Misschien dat de voorraad XL op was? Shirt krijgt sws een goede bestemming voor een bruster die L size heeft ;)

Prachtig!

Prachtig boek, nog niet uit maar echt een wonder.

Prettige webshop

Dagelijkse Broodkruimels is een prettige website. Er staan mooie dingen op en overigens hebben ze een snelle levering!

Producten zoals omschreven

Producten zoals omschreven, blij mee!

Goed op de hoogte gehouden via. Mail over mijn bestelling

Snelle levering en goed geïnformeerd via mijn mail.

Snelle service, product zoals omschreven

Blij mee!

Mooie studiebijbel

Snel geleverd, fijne site

Toegankelijke webshop met mooie producten

Producten zijn goed vindbaar, makkelijk om te bestellen, mooie producten, de religieuze waarde erachter is gewoon mooi.

Bestelling werd keurig en op de aangegeven tijd afgeleverd

Bestelling werd keurig en op de aangegeven tijd afgeleverd.

Snelle levering en super mooie kaartjes die bij mij in huis pronken

Ik heb vier kaartjes besteld die ik afwissel in een houten kaartenbalkje. Staat super mooi.

Snelle service, volgende dag was het al in huis! Jammer genoeg wel hoge verzendkosten. Wel heel blij met het prachtige product

Snelle service, mooie kaarten, veel keus

Snelle service, mooie kaarten, genoeg keuzes voor allerlei gelegenheden.

Precies wat ik besteld heb

Het artikel is precies als op de foto.

Mooi en mooi

Mooie broodplank en mooie mokken

Prima website

Makkelijke website, snel en netjes verpakt geleverd

Prachtig sieraad

Ik heb een prachtig sieraad ontvangen met een mooie betekenis!

Perfect!

Goede service! Was super blij mee!

Goedeproducten en leuke verpakking

Wij zijn zeer te vreden. We hadden laatst een thee feestje en toen kregen we het over de vrouwen uit de bijbel. Een heel gesprek kwam daar uit voort heel leuk.