ik kreeg waar ik om vroeg en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten

10 punten

Goede communicatie vanuit Dagelijksebroodkruimels, snellere levering dan verwacht, product was goed verpakt en helemaal naar wens. Kortom: top!

Gewoon goed

Spullen werden op tijd bezorgd

Zeer passend, veel keus.

Precies zoals op plaatje en snelle levering

Netjes verzonden in kreukvrije stevige enveloppe. Precies zoals onschreven

Mooie kettting met betekenis

Voor de belijdenis van een vriendin een ketting met bedel gekocht. Mooi verpakt en snel bezorgd. Super!

Mooie kwaliteit, snel geleverd en een kadootje om uit te pakken!

Wat een snelle levering en het zit zo leuk ingepakt, een feestje om uit te pakken. De kwaliteit van de poster en posterhanger zijn erg mooi. Een aanwinst voor de babykamer!

Klant onvriendelijk

Deze mensen willen geld slaan uit het geloof. Zeer slechte kwaliteit. Starre houding bij terugzenden. Zij sturen incomplete artikelen , de klant draait voor de kosten van verzending op. Zeer slechte communicatie. Oneerlijkheid. Kortom: ik zou iedereen afraden hier ook maar iets te bestellen !!

Leuke producten, snelle sevice

Leuke armband gekocht als cadeautje voor een belijdenis. Werd goed ontvangen!

super goed bevallen

fijne ervaring om bij jullie te bestellen

Zeer tevreden!

Ik ben een tevreden klant!

Snelle en nette levering

Alles was keurig ingepakt, en snel geleverd

Prima geholpen

Prima geholpen toen het niet lukte met bestellen! Weer prachtige cadeaus gekocht bij jullie! Ga zo door!

Snel en goed geleverd

Ik ben zeer tevreden over de snelle service Met vriendelijke groet Dave

Prachtige ring ontvangen en goede service!

Prachtige ring gekocht voor mijn dochter. Helaas toch een maat te groot. Maar heel gemakkelijk omgeruild voor een kleinere. En deze past goed.

Prachtige kaarten en snelle levering!

Matig

Ik heb mijn bestelling tot op heden nog niet ontvangen...

Snelle levering Ben zeer tevreden !!

Snelle service, bij het ontvangen was er een bedekte beschadigd. Dit was snel en vooral heel netjes opgelost!

Snelle levering en het is mooi verpakt. Helaas is de ring veel te klein.

Ik krijg wekelijks de e-mail met de kruimels van de week. Altijd weer bemoedigend.. De levering van mijn bestelling is goed verlopen. Alles is naar wens.

Prima en snelle service

Mooie kaarten besteld. Waren volgende dag al in huis. Ipv de bestelde 5 kaarten van 1 soort kreeg ik er maar 1. Na een mailtje hierover kreeg ik de andere 4 direct ook toegestuurd! Snel en goed opgelost!

Hele mooie broodplank met bijpassende tekst.

Ik heb 2 broodplanken met tekst gekocht, 1 voor m'n zus en de andere voor mezelf. We vonden ze prachtig, snelle levering en goede kwaliteit. Een eyecatcher van een broodplank:-)

Mooi

Mooie broodplank

bestelling vlot ontvangen, keurig verpakt heel mooie kaarten met waardevolle teksten!