Zeer waardevol

Waardevol en zorgvuldig.

Snelle levering; produkt beantwoordde aan de verwachtingen

Ik ben benieuwd wat ik heb besteld

Ik ben heel benieuwd wat ik heb besteld......

Matig blij

Ik heb een wikkelarmband en sleutelhanger besteld. Sleutelhanger oke. Wel snel vaal. Wikkelarmband laat constant los, dus heb hem niet meer aan.

Snelle levering. Mooie kwaliteit.

Mooie kaarten besteld welke netjes en snel geleverd werden.

Prima webshop met leuke artikelen en vlotte levering.

Voor het eerst wat uitgezocht bij Dagelijkse Broodkruimels. Leuk assortiment. Bestellen gaat makkelijk en levering is lekker vlot. Prima webshop.

Fijne webshop, snelle levering

Al voor verschillende momenten mooie cadeaus gekocht, fijne webshop en snelle levering.

bestelling wordt snel geleverd

bestelling was snel in huis, top!

Snelle en plezierige uitziende levering

Ik werd keurig op de hoogte gehouden van evt vertraging Pakketje was keurig verpakt

Schitterend helder en diepgaand

Je moet er even voor zitten. Goed op je in laten werken en er open voor staan. Bij mij sluit het precies aan waar ik in het leven sta en brengt me een verdieping lager of hoger. Net hoe je het bekijkt. Het sluit ook aan waar we allemaal mee bezig zijn in de wereld. Waarom doe ik wat ik doe. Mindful. Alleen op een bijbelse manier. Hier was ik naar op zoek. Ik raad mensen in mijn omgeving dit ook aan. Mensen die strijd ervaren. Emotioneel, geestelijk en lichamelijk.

Geweldig mooie inspirerende teksten

Teksten die je bij blijven.

Super leuke kado’s

2 leuke bekers met tekst gekocht en weg gegeven. Vielen in zeer goede aarde.

heel goed.

De boeken voldoen aan mijn verwachtingen. Zowel het afleveren en de verpakking was goed in orde. Bedankt en veel succes. T.Hordijk de Wilde ocds

Prachtig ❤️

Ik heb een mok besteld voor mijn moeder, en ze was er heel blij mee. Dank je wel voor de snelle levering. Vriendelijke groet Gerda

Mooi boekje

Mooie artikelen

Mijn kerstkaarten werden snel geleverd

alles okidoki

heel tevree, netjes verzonden en afgeleverd,maar màg wel wat vlugger,sry

Super goed. Maar het was ook speciaal dat je contact opneemt. Ga zo door.

Jullie zijn toppers

Het is fantastisch om zo Gods woord te verspreiden!!

Geweldig mooie en goede producten!

Ik ben er heel blij mee! Alles is prima en heeft goede kwaliteit!

Dit is de 2 de mail over een bestelling welke ik niet! Geplaatst heb.

Niet zo positief als je elke mail krijgt over een bestelling en dan een excuus mail en dan weer om een reactie te plaatsen over de bestelling. Sorry dan deze reactie van mij.

Minka, Dit komt wederom door een fout in ons systeem. Excuses voor het ongemak.

Het leerzaamst wat ik tot nu toe gelezen heb,

Bestelling nooit ontvangen

Heb in december kaarten gekocht en betaald, echter nooit ontvangen

Geen!!!

Weet u meer dan ik. Ik heb vorige week namelijk helemaal geen bestelling geplaatst. Ik begrijp dus uw mailtje absoluut niet!

De bestelling is niet doorgegaan want het boekje was niet leverbaar. ik heb toen de bestelling gesto

het is wel bijzonder dat er nu gevraagd wordt wat ik er van vind:)