Kwaliteit wijn en goede ervaring

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst voor een fles wijn en ik ben zeer tevreden over mijn ervaring. De website was gemakkelijk te navigeren en het bestelproces was snel en eenvoudig. De flessen wijn waren snel geleverd en goed verpakt.

Makkelijk bestellen - duidelijk

prima hoor

Ik had een aantal kaarten besteld bij Dagelijkse Broodkruimels omdat ik in gangbare winkels vaak niet een geschikte rouwkaart kan vinden. Deze zijn mooi sober met mooie troostvolle teksten

Goede en snelle service.

Mooie producten en mijn bestelling werd super snel verwerkt. Ook de verpakking zag er goed uit.

Super snelle levering, keurig ingepakt. Verzend kosten wat minder…. Hoog bedrag voor gratis verzending.

Bestelling netjes afgehandeld maar bleek anders dan verwacht.

Ik had een kaart besteld voor moederdag en was er eigenlijk vanuit gegaan dat het een dubbele kaart was waar ik een persoonlijk bericht in kon schrijven.Helaas bleek dit niet zo tezijn. De bestelling op zich is netjes en snel afgehandeld .

Mooie producten en goeie levering.

Het product werd in goede staat aangeleverd en precies zoals het op het plaatje eruit ziet. Ook was de levering binnen de afgesproken tijd.

Mooi product voor eerlijke prijs

Het product is super. De website zelf vond ik alleen niet erg prettig werken…

Goede kwaliteit, het komt snel binnen

Het is een goeie kwaliteit, jullie verkopen mooie spullen (het mogen miss iets meer verschillende sieraden zijn, met verschillende soorten kruisjes bevoordeeld, niet 1 maat) En het komt heel snel binnen, dus das topp

Besteld en binnen twee dagen binnen

De bestelling via webshop ging prima. Het bestelde was binnen twee dagen binnen.

Goed en snelle levering met en aandacht

De cadeautjes waren precies zoals ze waren beschreven en met aandacht ingepakt. Snelle levering!

Gewoon goed

Ik kreeg even later een mail, om mee te zingen, over Jezus. Ik ben anti religie.

Niet ontvangen

Ik heb 1,5 week geleden een pakketje besteld, helaas nog steeds niet ontvangen. Geen track en trace want is brievenbus pakketje, dus geen idee of ik deze nog ga ontvangen, erg jammer want had me er erg op verheugd het cadeau te geven

Product zoals omschreven

Mooie subtiele hanger

Ik kocht de hanger met geboortebloem. Subtiele hanger die niet te groot is van mooie kwaliteit. De gravering mocht voor mij net iets dieper, zodat deze wat meer opviel op de hanger.

Super mooie producten, en snelle verzending!

Ik heb mooie producten gekregen, en het was erg snel binnen, bedankt!

Verkeerde product geleverd, goed opgelost

Helaas kreeg ik een ander product binnen dan ik besteld had. Toen ik hierover telefonisch contact opnam, werd er diezelfde dag nog een nieuw exemplaar opgestuurd, het verkeerde artikel mocht ik houden. Prettig contact en snelle levering

Tevreden met de mok als cadeau geven aan mij schoonzus die erg blij mee is.

Prachtig sieraad wat aan de verwachting voldoet

Het bestellen bij dagelijkse broodkruimels is erg makkelijk, de artikelen zien er mooi uit en voldoen aan de verwachtingen.

Mooie kwaliteit en persoonlijke benadering

Het zijn de kleine dingen die het 'm doen, net dat beetje extra. Ten eerste zijn de notitieboekjes van prachtige, luxe kwaliteit maar de zorg waarmee het verpakt is, is net wat persoonlijker: verpakt in prachtig papier met een zegelstickertje met hartje én ook nog lekkere paaseitjes. Wat een verwennerij!

Prachtige producten!

Mooie en hele stevige kartonnen posters met spreuken, goede kwaliteit en een prachtig ontwerp. Ik heb de posters cadeau gedaan en de ontvangers waren heel blij. Prijs-kwaliteit = prima!

Eenvoudig te bestellen, snelle levering en heel netjes verpakt met een extraatje nog wel!!

kado was goed verpakt

Geweldige artikelen

Fijne bestelling Mooi verpakt Ben meer dan tevreden

Inspireerend

Het is fijn om de morgen te beginnen met een korte bezinningstekst