keuze is gevarieerd

de bestellingen werden correct aangeleverd met goede informatie vooraf en producten voldeden aan de verwachtingen

hele mooie en leuke cadeaus voor mezelf en anderen

originele cadeaus, mooi verpakt

Hele goede service! De bestelde beker was helaas stuk aangekomen, binnen no time was er een nieuwe! Heel blij mee

Prachtige kaarten

Snelle, nette levering van prachtige kaarten. Vind de prijs enkel wat aan de hoge kant.

Dagboek besteld snelle levering nette prijs

Heb dagboek online besteld en werd snel geleverd, de prijs kwaliteit is ook prima werd super mooi verpakt ook. Erg blij mee.

Goede service en snelle bezorging

Goed geholpen bij verkeerde bestelling die binnen kwam. Zeer netjes afgehandeld en hele goede service

Alles helemaal naar wens, tov

TOV

Snel geleverd en een leuk pakketje

Fijn gegaan!

Leuke producten, snelle levering, communicatie klantenservice kan echter beter

Ze hebben leuke producten en leveren snel. Helaas heb ik een kapot product ontvangen, de eikenhouten posterhanger. Heb dit via mail gemeld 1 dag na levering. Sinds 29 maart geen reactie, ze hadden op z'n minst kunnen bevestigen dat de mail is binnengekomen maar dat er door langere wachttijd bv niet direct kan worden gereageerd. Ook artikelen retour gestuurd op 5 april, met track en trace. Dankzij postnl weet ik dat het pakket ook echt retour is aangekomen, daar krijg je van Dagelijkse Broodkruimels geen bericht van. Al is het maar dat je pakketje retour is ontvangen en in behandeling wordt genomen. Al met al leuke en uitgebreide webshop, leuke artikelen, alleen valt er op het gebied klantenservice communicatie nog wel wat te verbeteren. Ik verwacht niet meteen een oplossing, maar een bevestiging van ontvangst doet al veel wonderen.

Makkelijk besteld, vlot in huis!

Alles keurig volgens afspraak geleverd. Duidelijke mail over de levering. Super mooi product van hoge kwaliteit gekocht!

de producten zijn goed ontvangen.

goeie ervaring voor de eerste bestelling.

Goede service en unieke en mooie producten.

Een goede service en snelle levering. De producten zijn mooi en uniek.

Altijd goed wat je er ook besteld! Vlotte levering en keurige levering!

Zo af en toe koop ik wat bij dagelijkse broodkruimels, deze keer was het een poster, als kado voor een doop. En een kettinkje met hartje voor mezelf. Alles wat ik koop bij dagelijkse broodkruimels wordt keurig verpakt, en de levering is vlot! Mooie kaarten, posters, sieraden....etc. Er zit altijd wel iets bij, met passende tekst, om kado te geven aan een ander of gewoon voor jezelf!

Het aanbod is groot. De website is duidelijk en overzichtelijk. En de levering was vlot.

Leuke en mooie producten

- pakketje kwam niet binnen, waarschijnlijk door een fout van PostNL. Maar dagelijkse broodkruimels heeft na een belletje direct een nieuwe pakket op de post gedaan. Klasse service! Ik werd ook heel.vriendelijk telefonisch te woord gestaan. - Het pakketje was netjes ingepakt, het zijn prachtige producten. Echt een aanrader om hier te bestellen!

Heel leuk moederdag cadeau!!

Veel van die thee-eieren gaan open als ze een leuk vormpje hebben, dus dit is een hele goede vervanger.

De persoon waar ik het voor gekocht had, vond het super, een persoonlijk tintje.

Fijne webshop!

Bij deze webshop een cadeautje besteld, hangertje voor aan een ketting. Erg mooi, de jarige was er blij mee!

Gewoon goede service

Goede service snelle bezorging

Snelle levering prachtig sieraad

Fijn contact en mooie producten

De producten waren erg mooi en van stevige kwaliteit. Het contact wat ik met het bedrijf heb gehad was erg prettig en ze reageren snel!

Wat een top service!

Hallo allemaal, bedankt voor jullie mooie bestelling. Ik ben er heel blij mee en wat een top service! Ga zo door!

Netjes

Netjes en snel ontvangen. En mooie kaarten!

leuke voorlees- en doe-boekjes voor de kleinkinderen.

Alles wat op de website wordt aangegeven klopt, snelle levering zonder beschadiging voldoet aan mijn verwachtingen.

Watertoren 53 3247CL Dirksland