Op mijn aanvraag werd snel gereageerd en met een degelijke omschrijving van "what to do".

zeer snelle levering van de vignetten s'morgens besteld in de namiddag geleverd .Prima service !!! Johan

TOP

snelle en zeer goede service

Snel en makkelijk

Gisteren avond besteld en dag nadien onmiddellijk in orde

heel goed

Vignetten besteld 's avonds laat, 's morgens had ik ze al.

TOP!

Goede service, ook als er problemen zijn!

Snelle, handige en gemakkelijke oplossing voor een probleemloze reis.

Alle eer aan het idee en de realisatie van dit project. Het is zeer nuttig voor alle reizigers. Ik steun je en wens je zoveel mogelijk vignetten als je kunt.

Enorm vlug en vriendelijk en nuttig

Eerste keer digitaal ticket gekocht online, per ongeluk 2 besteld . Direct ( 1 minuut later ) kunnen rechtzetten . Waren enorm hjlpzaam

2 betaald, 1 gekregen

Ik heb slechts 1 van de 2 vignetten en dan nog digitaal ontvangen...

Vlotte sire, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Vlotte site, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

alles prima

Alles zeer vlot afgehandeld

Snel en duidelijk

Goed. Duidelijk omschreven. Snel aangekocht en alles per mail ontvangen

negatief

Goede service in het beantwoorden, maar het bestelde vignet zit niet bij de e-mail. Reeds 2x gereageerd, maar nog steeds geen vignet!!!

Al wat gemakkelijk is, niet stoppen om vignet te kopen.

Erg goede service

Nette mails

Goede en snelle service

Sterk, positief

Tot op heden was alles perfect verlopen,maken nu al 3 jaar gebruik van het deze site. Proficiat, houden zo.

Geen idee

Geen idee

Super service!

Direct bereikbaar voor vragen /problemen en onmiddellijk geholpen. Kortom een zeer goede service! Mijn volgend vignet zal ook bij hun aangekocht worden!

Snelle en correcte service!

Digitaal wegenvignet besteld en gekregen via mail, nog dezelfde dag. Top!

vlotte afhandeling

vlot en snel

Zeer snelle behandeling, duidelijke en vriendelijke mail!

Goede ervaring!

Goede service, maar wat met de PRIJS?

Ik heb 2 vignetten besteld bij jullie, namelijk een 10-dagen vignet en dan nog een vignet voor een tolweg (A 13 Brenner motorway). De prijs voor een 10-dagen vignet is net hetzelfde als bij de ASFiNAG website (€ 9,20). Voor de A 13 Brenner motorway heb ik € 31,90 voor 2 trips terwijl dit op de ASFiNAG website € 19 euro kost voor 2 trips. Hoe verklaren jullie dit ENORME prijsverschil van meer dan € 10, terwijl wél dezelfde prijs werd gehanteerd als de ASFiNAG website werd voor een 10-dagen vignet.

Service

Snel en duidelijk!

Perfecte service

Duidelijke website en bestellen was fluitje van een cent. De levering van het vignet gebeurde nog de dag zelf.