Snelle goede service

Schorten van goede kwaliteit

Goede communicatie, snelle reactie

Jullie zijn goed bezig, veel succes met alles

Professioneel aanpakken en afwerken van order

positief

Kwaliteit, leveringstijd en vriendelijkheid is een 10

Heel makkelijk te bestellen via de site. Iets dat je niet kan vinden kan je ze bellen en krijg je snel hulp erbij. Levering tijd is snel. Drukking van logo’s en de stof is een top kwaliteit.

Top service, werkelijk alles is mogelijk!

We mochten direct langskomen in de showroom om alle mogelijkheden te bekijken. We hadden vrij snel een offerte en een paar weken later liep ons personeel al in de bedrukte kleding rond. Last minute nog wat wijzigingen gedaan maar ook dat was geen probleem.

Top, goede service, mooie materialen en zeer meedenkend.

Hebben kerstpakketten besteld bij Bontenue en we waren zeer tevreden over de service, de contacten en de materialen. Zeker een aanrader en niet alleen voor bedrijfskleding. Breed assortiment met ruime keuze

Altijd prettige communicatie en topservice

Door de jaren heen al meerdere producten afgenomen bij de dames van Bontenue. Er wordt altijd actief meegedacht, daarnaast altijd snelle communicatie en goede service.

Veel keuze en nette levering

Wij zijn tevreden over de leveringen van Bontenue bedrijfskleding. Veel keuze en nette levering. Denken ook goed mee.

Perfect geholpen.

We waren op zoek naar een nieuwe look voor onze verbouwde bouwshop. Het moest stoer zijn en prettig draagbaar voor zowel onze vrouwelijke als mannelijke collega's. Ik kan zeker zeggen dat we hierin meer dan geslaagd zijn.

Geweldige en ook snelle service.

Na kort contact en doorsturen van een nieuw logo, gaan ze gelijk aan de slag. En zo had ik binnen een week de bedrukte vissershoedjes binnen. De snelle service en goede communicatie is top! Ook de webshop is zeer overzichtelijk en duidelijk. Er wordt ook goed meegedacht met wat je wil en in welke kleur en over de grootte en de plaats van het logo. Gewoon topservice op alle fronten.

Prima geholpen en snelle reactie op vragen.

Vlotte service en snelle levering

Vriendelijk en meedenkend

De dames van Bontenue denken met de klant mee en bieden service tot aan de deur

Fantastische service waarbij er binnen zeer korte tijd gewerkt wordt naar een product waar we zeer blij mee zijn. Super hoe er met ons meegedacht werd! Ga zo door

Cijfer 8

Goede service en klantvriendelijkheid, snelle afwikkeling en goede duidelijke communicatie. Dus overall een prima beoordeling, samenwerking tot volle tevredenheid verlopen.

Keurig volgens afspraak geleverd!

We hebben onze klanten dit jaar voor ons 25-jaar verrast met prachtige snijplanken en tapasplanken met ons logo. Prima verzorgd door Bon Tenue!

Goede kwaliteit, mooie producten, snelle service en een fijne samenwerking!

Francesca en Aniek staan altijd paraat. Zij zorgen voor een snelle en pro-actieve service. Ze denken goed mee als we op zoek zijn naar nieuwe spullen. Een heel fijn bedrijf waar we graag mee samenwerken!

Betrouwbaar en snel

Erg betrouwbare en fijne partner. Snel in handelen, goede kwaliteit.

Hele goede service, aardig en snel

Hartstikke goed, fijne communicatie, niks was teveel. Snel, goede kwaliteit. Heel tevreden.

Super goed serves

Komen correct hun afspraken na eerlijk open meedenkend

Prima kwaliteit en alles volgens afspraak

Super service gehad en netjes aan de winkel gebracht

Fantastische service, snel, correct, en kwalitatief product

Voor de opstart van een nieuwe zaak bestelde ik hemdjes en polo's, met geborduurd logo. De proefstalen werden de dag nadien reeds geleverd. Contact met Support desk was makkelijk te bereiken, vriendelijk en problem solving. Ik plaatste mijn bestelling voor logo, kreeg een proefdruk, die werd goedgekeurd. De finale levering kwam zeer vlot, en ook het teruggeven van de stalen verliep naadloos, zij werden aan huis opgehaald door een transport firma. Ongelofelijke service van begin tot eind! Chapeau, dit is waarvoor ik absoluut jullie aanraad en terug zal bestellen. Groeten Kris Van Regenmortel

Helemaal Top !

Goede en snelle service !

Altijd meedenken richting mooi resultaat!

Door het ruime aanbod is er veel keuze om tot passende kleding te komen. Met of zonder logo. Jammer dat ik geen schorten nodig heb, want daar zitten echt leuke en hippe tussen!

Zeer goede services, klantvriendelijk, meedenken.

Zeer tevreden, ruime keuze.

Het contact is prettig en de levertijd ook!

Mooie borduring op onze bedrijfskleding

Over Bontenue Bedrijfskleding

Bontenue Bedrijfskleding is dé specialist voor uw bedrijfskleding. Vooral voor branches zoals Horeca, Verswinkels, Wellness, Retail en Zorg hebben we een uitgebreid assortiment. Wij kunnen jouw bedrijfskleding voorzien van een logo.