Het contact is prettig en de levertijd ook!

Mooie borduring op onze bedrijfskleding

Goede kleding, goede service, fijn contact

Meerdere malen al kleding besteld, altijd goed geleverd. Bij problemen met de bedrukken wordt dit altijd zonder problemen keurig hersteld. Ik vind wel dat de doorlooptijd soms langer is dan aangegeven, en ook de aflevering soms wat rommelig verloopt.

Kwalitatief goede artikelen en vlotte service

Al meerdere malen kleding besteld, altijd vlot ontvangen. De dames begrijpen waar je heen wilt. De kleding blijft mooi, ook na vele wasbeurten

Flexibel en veel opties

Tijdens het proces om nieuwe kleding te krijgen voor een event, was bontenue correct, flexibel en snel. dat is erg belangrijk, want deadlines en doorlooptijden worden steeds korter. Daarom is het fijn om een snelle en flexibele leverancier te hebben. (aniek) deed dit snel en accuraat.

Vlotte en mee denkende dames

Aanvraag wordt op een snelle manier aangepakt. Communicatie loopt ook super.

Zeer goede service

Wij stonden in contact met Yvonne en zij gaf steeds een snel, correct en vriendelijk antwoord. We kregen zonder problemen pasmodellen van verschillende kledingstukken zodat we de juiste keuze konden maken. Vervolgens een zeer goede opvolging van onze bestellingen met een correcte, snelle levertijd.

Pluspunten

maatwerk!

online catalogus?

Pluspunten

Snelle service en tijdige levering

Pluspunten

Goede communicatie, snelle reacties, zeer klantvriendelijk. Moment van opdracht plaatsen en leveren zeer snel en werken met mooie materialen.

Pluspunten

- Goede communicatie met Aniek - Kwaliteit producten - Tijdens het kiezen voldoende keuze

Pluspunten

Snel schakelen, Meedenken Veel mogelijk

Pluspunten

Snel, behulpzaam, meedenken en vriendelijk

Voorraad op website vermelden

Pluspunten

Altijd bereikbaar en een vlotte service

industrieweg 4 4524 JJ Sluis

+31 6 224 94 912

Over Bontenue Bedrijfskleding

Bontenue Bedrijfskleding is dé specialist voor uw bedrijfskleding. Vooral voor branches zoals Horeca, Verswinkels, Wellness, Retail en Zorg hebben we een uitgebreid assortiment. Wij kunnen jouw bedrijfskleding voorzien van een logo.