Slechte klantenservice

Ik heb hier een paar maanden geleden een spel besteld en deze is na ongeveer 3 maanden gestopt met werken. Het ging om ps4 spel Spyro the Reignited Trilogy. De disc heb ik schoongemaakt en er zit geen krasje op. Ook heb ik deze getest op andere playstations en de disc zelf lijkt niet te werken. Omdat ik dit wel erg vreemd vond heb ik toen op 4 november een mail gestuurd om te vragen of ik de disc kon omwisselen. Ik heb hier nooit een reactie op gekregen. Vandaag heb ik geprobeerd te bellen en werd er niet opgenomen. Jammer, want de originele verzending en prijs was top. Je hebt alleen niets aan een bedrijf met zulke slechte klantenservice.

Game hoesje was in zeer slechte staat

En cd lag er los in. Winkel nam geen enkele verantwoordelijkheid en gaf me een magere kortings code

Hallo Lena, Bedankt voor het delen van je review, wij vinden het erg vervelend dat je koopervaring bij ons niet is verlopen zoals je had verwacht. Het kan helaas voorkomen dat tijdens de verzending het hoesje beschadigd kan raken. Normaliter is dit geen probleem en ruilen wij de gehele game graag voor je om. Echter had je de game al uit de originele seal gehaald en hiermee de fabrieks verzegeling verbroken. Helaas kunnen wij geen games retour aannemen waarvan de seal is verbroken. Om je toch tegemoet te komen hebben we je een kortingscode aangeboden. Als je had aangegeven dit niet gepast of voldoende te vinden hadden we graag gezocht naar een andere oplossing. Ondanks je mindere ervaring hopen we je nog graag terug te zien in de webshop! Met vriendelijke groet, Game Supplier

snelle en goede bezorging

Ondanks dat het doosje van de ps4 game tijdens de verzending was kapot gegaan. Ontving ik een vervangend exemplaar na mijn verzoek.

Snelle en goede levering

Ik had een game gepreordered en het zou geleverd worden op de dag dat het spel uit zou komen maar het kwam zelfs al een dag eerder.

Gewoon goed!

Game was keurig verpakt en is op tijd geleverd.

uitstekende dienstverlening

Snel, efficient. Goed produkt.

Snelle levering, dag voor release gekregen, goede prijs, degelijk verpakt... ze doen hen werk en ze doen het zoals het hoort, goed bezig en ga zo door.

Netjes,snel, zoals omschreven.

gewoon prima

Prima, waar ik op hoopte

Prima ervaring, was op zoek naar een resident evil 2 voor een voordelige prijs. Ik kwam bij game supplier uit. Ik kende de webshop niet. Game besteld en een dag later bezorgd. Helemaal prima.

Snel besteld, snel bezorgd

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering, zorgvuldig verpakt en ook nog voor een leuke prijs

geprobeerd

heb jullie raad gevolgd maar het probleem is niet aangepast

Order in 5 minutes ready

Order in 5 minutes ready

Pluspunten

Mijn zoontje heeft problemen met zijn spelletje. Hierover word goed over gecommuniceerd! Zelfs als ikzelf even niet in de positie ben om te emailen word er contact met mij gezocht om het op te lossen.

Zo doorgaan.

Pluspunten

Keurig verpakt en snel was mijn bestelling binnen

Thuis

Pluspunten

Eenvoudige website en vlugge afhandeling. Prima bevallen.

Pluspunten

Duidelijke info en snelle levering

Pluspunten

Snelle en nette levering

Pluspunten

Pluspunten

Geven super snel en duidelijk antwoordt op de gestelde vraag en snelle levertijd en goede prijzen niets anders dan top

Geen

Pluspunten

Soms traag met reageren op mail.

Geen