1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Wees gewaarschuwd en koop niets bij Cheapgamesale. Cheapgamesale is een oplichter die heel slim geld afhandig maakt van mensen. Er zijn minimaal 20 mensen die de koop van een PS4 van gemiddeld €300,- hebben geannuleerd vanaf november 2018. Hij zorgt ervoor dat dat er geen sprake is van oplichting omdat hij belooft om het geld terug te willen betalen. De heer Kus vindt dat hij €6000,- van mensen kan gebruiken omdat er van alles misgaat bij zijn zogenaamde verhuizing. Zegt dat ie niet kan reageren op vragen of niet kan betalen omdat zijn systeem niet werkt terwijl de site wel online blijft. En mensen gewoon kunnen blijven bestellen! Er bestaat ook iets van internetbankieren. Telefoonnummers op de site niet in gebruik. Dit is oplichting!

Eerlijk ondernemen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

NIETS

Oplichterbedrijfje

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Leveling 1 day test last maar dat maakt niet uit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen enkel positief punt! Gewoon niet op de mail reageren, niet op de whats app en al helemaal niet op de fb pagina! Ik wil mijn bestelling annuleren heb ik gestuurd in de mail! Handel er naar! Ik heb Afterpay2 keer gebelt nu en 2mails van after pay naar ze toe over dat ik mijn bestelling wil annuleren en zelfs die horen niks van jullie! Onbeschoft! Begin steeds meer en meer over oplichting na te denken. Begin goed pist off te worden.

Communicatie!, mensen hun vertrouwen winnen! Hun woord nakomen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Positieve punten kan ik niet benoemen.

Laat jullie communicatie beter verlopen. Als men iets wilt retour zenden help deze persoon. Jullie wimpelen mensen op alle vlakken af zowel als op fb, e-mail, telefoon en whatsupp!! Het probleem bij de klant leggen en niet bij jullie zelf.. ik zal NOOIT MEER iets bij jullie bestellen. Ik zit nog steeds met mijn game die ik retour wil zenden maar omdat jullie aan het verhuizen zijn laten jullie alle klanten links liggen. Of in iedergeval degene die jullie geld terug moeten geven!! Waardeloos bedrijf..

Pluspunten

Ik heb hier een PS besteld en vlak daarna mijn order geanuleerd omdat deze niet binnen een week geleverd kon worden. Inmiddels een maand (!) verder en nog steeds mijn geld niet terug! Vele mails gestuurd en ontvangen, zonder actie. Service van dit bedrijf is dus zeer slecht!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Goedkoop qua prijs

Op site staat vermeld voor 18:00 volgende werkdag binnen maar dit is niet nagekomen

Pluspunten

Contact opnemen met klanten, beloftes nakomen, annuleringen netjes terugbetalen. Allemaal dingen die niet gebeuren. Wel onbeschofte antwoorden via de whatsapp. Ik heb mijn geld nog niet terug na ruim een maand! En er wordt niet gereageerd op berichten via de mail. Dit lijkt op oplichting!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen!

Ik heb mijn pakketje nooit binnen gekregen! Terwijl er staat dat hij 2 dagen geleden verzonden is, geprobeerd te bellen,appen,mailen maar de hele week al geen reactie! Wat een slechte webshop! Ik wil me geld terug scammers

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen.

Er wordt niet geleverd en niet gereageerd op berichten. Nu ik aan het zoeken was op internet over dit bedrijf zie ik zoveel negatieve berichten dat ik me afvraag hoe dit bedrijf nog kan/mag bestaan. Ook de reacties die het bedrijf geeft op de beoordeling zijn echt bizar. Onprofessioneel is het enige woord.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Mooie prijzen.

Op tijd leveren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Behulpzaam

Af en toe trage reactie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

PlayStation pro besteld zou binnen drie dagen leverbaar zijn heb 6 weken op moeten wachten .en als je via e-mail of chat vroeg waar het de bestelling bleef werdt je erg onbeschoft behandeld nooit meer zal ik hier iets bestellen dan maar iets duurder uit

geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen op dit moment

1. Onprofessioneel. 2. Beloven een levering, word nog niks geleverd. 3. Website levertijden kloppen niet. ( Is onlangs wel aangepast, aangezien ik er wat van gezegt heb ).

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Goeie snelle service aardig duidelijk personeel... zeker een aanrader games goed verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Game bestelt. Volgende dag in huis. Mooie prijs. Erg prettig! Zijn eerlijk en te vertrouwen.

Zag de fb post over afterpay langskomen en de daardoor verlate levering van console (wat begrijpelijk is). Ik zou deze betaalmethode in eerste instantie eruit gooien totdat het bedrijf wat gegroeit is. Paypal erin houden en deze net als ideal gratis maken (als dit mogelijk is).

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ze doen op hun manier toch hun best.

Helaas is de console wegens omstandigheden niet tijdig geleverd. Ik had deze besteld als verjaardagscadeau. Omdat deze er niet tijdig was heb ik een andere moeten aanschaffen en dus dubbele kosten gemaakt omdat ik de console bij Cheapgamesale ook al volledig had betaald. Nu een annuleringsformulier ingevuld en wacht op het terug storten van mijn reeds betaalde bestelling. Ik hoop dat dit binnen de beloofde 14 dagen gebeurt aangezien deze maand al zo duur is. Wachtende op mijn annulering en hoop hier dus spoedig een fijne recensie te kunnen schrijven over de afhandeling hiervan waar ik wel vanuit ga. Ik denk dat Cheapgamesale niet had gerekend op zoveel orders in deze tijd waardoor ze helaas niet alles kunnen leveren wat besteld is. Maar ze hebben aangegeven deze maand hard te werken aan de verbeteringen voor in het nieuwe jaar. Ik wens ze succes hiermee en hoop dat zij in het nieuwe jaar lekker kunnen knallen!

Slecht slecht slecht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goedkoop

Levertijden aangeven die kloppen, ik heb nu een verjaardags cadeautje te laat gekregen voor iemand omdat de levertijd niet nagekomen was.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed streven om gamen goedkoper te gamen dusze creeren een goede gunfactor

Sneller leveren en niet mn pakbon over het hoofd zien tering he wat duurde dat lang

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede levering en altijd goed geleverde producten.

Ik heb niet echt verbeterpunten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Pre-order game was netjes op tijd geleverd. Tussentijdse communicatie ook dik in orde.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Slechte service 3 dgn wordt een week een week is inmiddels nu 2,5 week je wordt geblokkeerd als klant als je reageert op iets geen reactie via mail jullie als bedrijf zijn verantwoordelijk voor het afhandelen maar dat is slecht en dat wordt afgereageerd op de klant niet fair nogmaals lever je spullen of stort het bedrag terug en laat het niet afweten als het te heet onder jullie voeten wordt

Over Cheap Game Sale NL

Filter op Taal