Zeer vakkundig bedrijf

Vakmensen. Weten waar ze over praten. Komen afspraken goed na en leveren het werk netjes af. Top

Prima, voldeed aan onze verwachting

Prima prestatie, voldeed volledig aan onze verwachting. Deskundig en secuur personeel.

Prima service. Komt afspraken stipt na.

Ik heb een prachtige nieuwe grasmat. Eerste klas werk tegen een zeer faire prijs.

Goed en deskundig bedrijf.

Vanaf het begin toen ik belde netjes te woord gestaan, goede uitleg en snelle prijsopgaaf. Mooie duidelijke website. Tuin laten uitvlakken en graszoden laten leggen, netjes gedaan.

Pluspunten

Vraag snel opgepakt, werk goed uitgevoerd en flexibele instelling. Zal hen zeker aanbevelen.

Pluspunten

Goede communicatie, denkt mee en mooi werk

Pluspunten

Vlot en helder mailcontact. Vriendelijke en professionele werkmannen. En een prachtig resultaat!

Geen. Alles perfect.

Pluspunten

Snelle service, snelle levering en goede afterservice! Super blij mee!

Pluspunten

Ik heb door Tuinwerken graszoden laten bezorgen en ben erg tevreden. Het gras ziet er perfect uit en ik ben zeer klantvriendelijk geholpen door Tuinwerken.