Snel, vriendelijk en betrouwbaar!

Dit seizoen heb ik weer n trui gescoord bij The Blind Spot, voor de derde keer nu. Goed adres voor herenkleding. Heel tevreden met alles!

Mooi product en snelle levering

Gegoogled en bij theblindspot uitgekomen. Daarna gekeken wat voor bedrijf het was en ik kreeg daar een goed gevoel bij, dus besteld! Kreeg een mooi pakketje thuis met persoonlijk labeltje eraan! Ik ben tevreden!

Prachtig verpakt, snelle levering. Helaas een maatje te klein verstuurd.

Prachtig verpakt, snelle levering. Helaas een maatje te klein verstuurd, maar dat is prima opgelost.

Mooie kwaliteit kleding

On line een trui gekocht en die zit heerlijk! Ook de kleur klopte met de afbeelding. De volgende dag al in huis en dat persoonlijke briefje om te bedanken vond ik super! Heb naam en adres van jullie winkel al doorgegeven aan familie. Wens jullie veel succes!

Duurzame Veja sneakers gekocht, mijn man is blij!

Snel geleverd en fijn dat er geen doos om de schoenendoos zat. De schoenendoos was netjes ingepakt met papier. De schoenen zijn top! Om het nog duurzamer te maken zou de plastic tape nog vervangen kunnen worden door papieren tape.

Uitstekend!

Online bestelling gedaan. Vlotte verzending met een een persoonlijke touch.

Goede service, prachtige duurzame items

De winkel om een mooi item of cadeau te vinden dat stijlvol is, past bij mijn visie op duurzaamheid en met een goede kwaliteit prijs verhouding. Aanrader!

Perfekte service. Mooie en eerlijke spullen!

Supermooi bloesje gescoord voor mezelf en toffe ring voor de dochter. Correct advies en enthousiasme voor haar werk, dat is Chantal!

Uitstekend!!

Buitengewoon prettige webwinkel. Betrouwbaar, notities worden gelezen én uitgevoerd;) Mooie kleding en vriendelijk, persoonlijk bericht bij levering. Kortom, hoop hier nog geregeld te shoppen! Alle lof, Chantal.

Goede service, snel en klantvriendelijk!

Bestelling was snel en goed bezorgd!

Prima winkel! Snelle bezorging, fijne schoenen! Doen wat ze beloven.

Je krijgt wat je besteld hebt

Prima regenjas via de post ontvangen.

Verliep allemaal prima

Ik kreeg mijn Veja sneakers netjes geleverd. Kreeg na mijn bestelling per omgaande een bevestiging. Duurde wel even voordat ik een bevestiging kreeg dat het verzonden was en was op een punt aangekomen dat ik me afvroeg of alles wel goed gegaan was. Ja dus. Heel blij met mijn Veja's.

Hi Marisca! Bedankt voor je positieve review! De reden dat het langer duurde, was vanwege onze vakantie. We waren er net een paar dagen tussenuit. Dit stond overigens wel vermeld in de webshop en onze socials. Het spijt mij dat dit bericht jou niet bereikt heeft. Alsnog heel blij te horen dat je er voldoende vertrouwen in had! Veel plezier met je nieuwe sneakers. Liefs, Chantal

Super vriendelijk geholpen!

Blij dat ik deze schoenen nog kon bestellen.( overal uitverkocht) Snelle levering : Top

Fijne winkel, prachtige webshop!

Prima geholpen in de winkel. Later online, mooie kwalitatieve spullen.

Goede en persoonlijke service

Zowel in de winkel als online koop ik graag bij de blind spot.

In de sale een prachtige top en rok gekocht, snelle levering!

In de sale een prachtige top en rok gekocht, snelle levering!

Snel met een persoonlijke touch

Leuke ervaringen bij het online kopen, een persoonlijk briefje bij de aankoop! Snel ontvangen en prima verpakking!

Mooie producten en goede service: ruilen van mijn sneakers naar een andere maat ging wat lastig ivm vakantie maar werd goed opgelost. Top!

Mooi

Ik heb nou twee keer online iets besteld. Beide keren super. Mooie producten, zeer vriendelijke service met een persoonlijk kaartje bij iedere bestelling. Echt top

Mooie winkel

Mooie winkel, met mooie kleding en prettige klantbediening.

Leuke duurzame winkel met moderne kleding.

Een winkel waar ik goed kan slagen en waar ik graag binnen stap.

Heel goed verpakt

Pakket is heel snel verzonden en heel goed verpakt. Leuk om een persoonlijke boodschap te ontvangen.

Over The Blind Spot

The Blind Spot is een duurzame online en offline multi-brand store waar je duurzame kleding & accessoires kunt kopen. Voor dames en heren! Nooit meer schuldig voelen over je aankopen, is bij The Blind Spot gegarandeerd. Al onze items zijn van eerlijke makelij en gemaakt van natuurlijke materialen. 'Clothes won't change the world, the people that wear them will'