Super snelle service met ook een handgeschreven briefje. Top!

Super snelle service met ook een handgeschreven briefje. Top!

Prima service, snelle levering

Er werd snel gereageerd toen ik geen track and trace link ontving. Jas was binnen 2 dagen in huis. Met een leuk kaartje erbij. Netjes verpakt!

Prettige klantenservice, professioneel!

Zeer tevreden over de service. Snelle actie van de klantenservice bij vragen, gewoon zoals je mag verwachten.

Keurig, Snel & duidelijk

The blindspot is een leuke webshop. Bestellingen worden netjes ingepakt en snel verstuurd.

Fijne winkel! Goede service!

Dit is mijn eerste ervaring met The Blind Spot en gelijk helemaal goed! Wat een vriendelijke eigenaresse. Ook op vragen via Insta. Helaas één top retour gestuurd, maar ook dat werd keurig afgehandeld.

Positieve indruk

Snelle reacties op vragen, prima afhandeling, servicegericht.

Heel fijne webwinkel en een nog fijnere winkel.

De winkel is prachtig, gevuld met mooie kleding en spulletjes en je wordt met liefde geholpen door Chantal. Fijn voor jezelf en fijn voor de aarde!

Geweldige winkel! Topservice!

Er wordt echt tijd voor je genomen en de winkel heeft echt merken met een mooi verhaal. Geen standaard items. Zo fijn dat Goes deze mooie winkel rijker is!

Ben zeer tevreden over de afhandeling van de bestelling.

Top, goede communicatie

Droogboeketten besteld. Ik werd gebeld dat het wat langer zou duren voor het verzonden kon worden, wat ik erg prettig vond. De bestelling was voorzien van een handgeschreven kaartje wat het persoonlijk maakte. Uiteindelijk duurde de bezorging nog wat langer, maar dit kwam door externe factoren (drukte bij Postnl). Tevreden dus!

Hallo Ria! Bedankt voor je positieve review en wat fijn dat de droogbloemen goed bevallen! Liefs, Chantal

Blij met de aankoop

Zorgvuldig ingepakt met attent kaartje erbij.

Hi! Bedankt voor je positieve recensie. Veel plezier met je aankoop! Liefs, Chantal

Fijne winkel!

Yes, eindelijk een duurzame fashion winkel in Goes! Erg mooie spullen en werd mooi ingepakt en met een persoonlijk kaartje afgeleverd. Ik ben fan:) ik hoop van harte dat deze corona crisis niet te veel roet in het eten gooit!

Hi Anneleen, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je aankopen goed bevallen. Uiteraard hoop ik ook dat de Corona crisis niet al teveel roet in het eten gooit. Met zulke leuke berichten als deze gaat dat vast helemaal goed komen! :-) Liefs, Chantal

Snel, mooi en stevig verpakt en hoogwaardige kwaliteit van het bestelde product (shampoobar, scrubwant en waszakje) Dank Chantal, keep it up! ❤️

Hi Guus, Bedankt voor je mooie review! Thanks! Heel lief! Grtjs & liefs, Chantal

Super fijn! Goede service

Alles zoals beschreven en super snelle service in deze tijd.

Hi Annemarie, Bedankt voor je positieve review! Ik wens je heel veel plezier met je aankoop en wie weet tot snel! Groetjes & liefs, Chantal

Super goede en mooie producten

Afgelopen week heb ik een droogboeket besteld. Deze was heel goed verpakt zodat het niet zou beschadigen. Het boeket is erg mooi en staat prachtig in onze woonkamer. Wat de bestelling afmaakt is een leuk handgeschreven kaartje van de eigenaresse. Ben erg tevreden!

Hi Chantal, Bedankt voor je positieve review! Heel fijn om te horen dat de droogbloemen goed zijn aangekomen. Toch elke keer weer spannend ;-). Groetjes & liefs, Chantal

Geweldige service en mooie produkten

Was al een keer in de nieuwe winkel in Goes geweest en aankoop gedaan. Nu via de webshop weer een mooi artikel besteld dat op afspraak in de winkel afgehaald kon worden. Geweldige service!

Hi! Bedankt voor de positieve review! Echt heel fijn om te horen dat je de service goed vond. Hopelijk tot gauw! Groetjes & Liefs, Chantal

Super vette zwembroeken!

Thanks hubby! You're the best! Your everlasting support is amazing. :-) -X-

Mooie collectie, super service

Mooie uitgebreide collectie met duurzame artikelen. De winkel is erg mooi en de service bij het bestellen via de webshop was uitstekend.

Hi Carolien, Bedankt voor je positieve review! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent over de webshop en de service. Liefs & Groetjes, Chantal

Snel, Goed advies en Prachtige winkel!

Een tijdje geleden alweer was ik in de winkel van Chantal. Wat een mooie collectie! Naar huis met een mooie aankoop, maar dat smaakt naar meer! Je ziet mij snel weer!

Hi! Wat leuk dat je zo positief bent over de winkel! Dankjewel! Hopelijk tot snel! Groetjes & Liefs, Chantal

Goede producten, redelijk snelle service en fijn pakket

The Blindspot verkoopt duurzame spullen. Mijn bestelling werd na 2 dagen geleverd en er zat een leuk en persoonlijk kaartje bij.

Hi Marieke, Dankjewel voor je positieve review! Geen idee of je pakketje vertraging heeft gehad onderweg? Helaas heb ik er geen invloed meer op, zodra ik ze overdraag aan de verzendservice. Hopelijk tot gauw! Liefs & Groetjes, Chantal

Fijn, vriendelijke en snelle service.

De droogbloemen die ik graag wilde hebben zijn super netjes en secuur ingepakt. Waardoor ze helemaal mooi aankwamen. Na het bestellen werden ze al snel verzonden en staan ze nu mooi in de vaas op tafel. Chantal reageerde snel op mijn berichten en is er vriendelijk.

Hi Lonneke, Bedankt voor je positieve review! Heel fijn dat de droogbloemen goed zijn aangekomen! Bedankt voor de leuke foto's. Het doet me toch altijd weer goed om te zien hoe jullie aankopen gestyled worden. Hopelijk tot gauw! Groetjes & Liefs, Chantal

Mooi product en snel verzonden, blij mee

Ik heb een shampoo bar en waszakje besteld. Shampoo bar ruikt heerlijk. Verder snelle levering, helemaal prima!

Hi Dominique, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier met je aankoop! Die heerlijk geurende shampoobar is zeker fijn! Groetjes & Liefs, Chantal

Snelle service en goed persoonlijk advies an natuurlijk hele leuke kleding en spullen in de winkel en online😉

Hi Vita, Bedankt voor je positieve review! Een van de eerste ladies die een geweldig shirt van TITS aanschafte, you rock chicka! Love you. Liefs, Chantal

snelle levering, vriendelijk en goede prijs

Ik heb een trui gekocht van een van mijn favoriete merken: Inti. Een merk die je niet in veel winkels vind, en zeker niet in de aanbieding. Verder is de service vriendelijk en de levering snel en leuk verpakt!

Hi! Zo fijn dat je blij bent met je aankoop! De zachte wollen vesten & truien van INTI zijn inderdaad heel erg fijn! Liefs, Chantal

Op eerste oog mooie en comfortabele sneaker

Was al even op zoek naar een leuke sneaker. Snelle levering en zitten goed.

Hi Anouk, Hopelijk zitten je sneakers nog steeds lekker. Bedankt voor de positieve review. Altijd fijn om te horen of een klant tevreden is. Liefs, Chantal

Over The Blind Spot

The Blind Spot is een duurzame online en offline conceptstore waar je duurzame kleding & accessoires kunt kopen. Voor dames en heren! Nooit meer schuldig voelen over je aankopen, is bij The Blind Spot gegarandeerd. Al onze items zijn van eerlijke makelij en gemaakt van natuurlijke materialen. 'Clothes won't change the world, the people that wear them will'