Op eerste oog mooie en comfortabele sneaker

Was al even op zoek naar een leuke sneaker. Snelle levering en zitten goed.

Goede, persoonlijke en snelle service

Het fijne aan The Blind Spot is de persoonlijke én professionele service. Bestellingen worden snel geleverd. In mijn geval ging er iets mis met de post, wat door The Blind Spot direct opgepakt en opgelost werd. Waardoor het pakketje op tijd binnen was om cadeau te geven. De mooie presentatie van het pakje maakt het helemaal af.

Aandacht voor de klant

De kleding stukken passen allemaal perfect. Het persoonlijk kaartje is erg leuk. Met aandacht voor de klant.

Zeer netjes geleverd en mooie producten

Ik zocht via de website van Project Cece een sjaal en kwam al snel bij een link naar de website van The Blind Spot. Daar vond ik naast de sjaal ook een mooi vest, dus bestelde ik beide. Dit was mijn eerste bestelling bij The Blind Spot en ben zeer tevreden: snelle afhandeling en uitzonderlijk netjes en met zorg ingepakt, met persoonlijk kaartje. Aanrader!

Persoonlijk

Een mooi ingepakt jurkje en een leuk kerstkaartje erbij!

Hi Ineke, Bedankt voor je positieve beoordeling en goed om te horen dat onze zelf ontworpen kerstkaart in de smaak is gevallen. Fijne decembermaand! Warme groet, Chantal

Snel / Persoonlijk - wat wil je nog meer?

Echt n toffe website. Ik wil graag mijn garderobe verduurzamen. Hier vond ik wat ik zocht; goede truien en broeken van prima kwaliteit en zoveel mooier in het echt!

Hi Nora, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wat leuk om te lezen dat je je garderobe aan het verduurzamen bent! Warme groet, Chantal

Wat een fijne shop. Mooie vrouwelijke collectie

Ik bestelde voor het eerst bij jullie. Op zoek via internet naar een top van Alchemist en Lanius. Beiden waren nog verkrijgbaar! Yes! Heel snel geleverd en netjes ingepakt. Wat een feest om open te maken. Mij zie je terug!! Dankjewel!!!

Hi Gerrie, Bedankt voor je positieve reactie! Goed om te lezen dat The Blind Spot via Google(?) goed te vinden is. Warme groet, Chantal

Ik ben zeer positief over The Blindspot.

Het hele proces verliep vlot en vragen werden snel en persoonlijk beantwoord.

Hi Maartje, Bedankt voor je positieve reactie! Fijn dat het bestelproces en het item goed bevallen is. Veel draagplezier! Warme groet, Chantal

Zo mooi ingepakt! Met heel veel zorg en liefde!

De bestelling was binnen 2 dagen in huis. Erg fijn. Er zat een kaart met tekst bij en een persoonlijke noot. De kleding is tot nu altijd goed geweest van The Blind Spot. Altijd bereid om mijn vragen snel en duidelijk te beantwoorden.

Hi Sandra, Bedankt voor je positieve beoordeling. En terugkerende klant! Zo leuk om te lezen dat je tevreden bent. Goede transparante service staat erg hoog in het vaandel inderdaad! Warme groet, Chantal

Snelle levering!

Snelle levering, goede service! Persoonlijk kaartje erbij!

Hi Linda, Bedankt voor je positieve beoordeling! Liefs, Chantal

Snelle bezorging met persoonlijk tintje

Ik ontving mijn bestelling snel en keurig verpakt met een persoonlijk berichtje. Ik zou zo weer bestellen bij Blind Spot.

Hi! Bedankt voor je positieve beoordeling. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Liefs, Chantal

Goede en persoonlijke service

Fijne webshop, goede en persoonlijke service. Snelle levering, met een handgeschreven kaartje in de doos. Ben heel blij met mijn Mud-jeans.

Goede service, snelle levering

Ik bestelde m'n pakketje op dinsdag, welke donderdagochtend werd geleverd. Het zat in een leuke doos met een persoonlijk geschreven kaartje, super leuk! Heel blij met mijn schoenen!

Hi Danielle, Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat leuk om te lezen! Liefs, Chantal

Klantvriendelijk zoals het overal zou moeten zijn.

Instant vrolijk toen ik het Blind Spot pakketje kreeg! Zelfs de bezorger droeg zijn steentje bij. Het pakket was zeer verzorgd. Net en met aandacht verpakt. Het kaartje geeft een persoonlijke toets. Ik had een probleem met de pasvorm van de schoenen. Naar aanleiding hiervan nam ik contact. Mijn mail werd vriendelijk, professioneel beantwoord. De schoenen gingen uiteindelijk retour. Geen 5sterren omdat de retour wel duur was. Kon hiervoor een iets goedkoper alternatief gevonden worden, ik gaf 5 dikke sterren.

Hi Wepke, Bedankt voor je uitgebreide en positieve beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je ook tevreden bent over de service en het retourbeleid. Liefs, Chantal

Super service en snelle levering!

Mijn vraag werd binnen een dag (erg vriendelijk) beantwoord en het bestelde artikel was (als je de feestdag die er toevallig tussen zat niet meerekent) ook de volgende dag in huis. Netjes verpakt, met een lief kaartje erbij. Online winkelen onpersoonlijk? Dat is absoluut niet van toepassing op The Blind Spot!

Hi Bianne, Bedankt voor je positieve beoordeling! En wat fijn dat je de shop inmiddels goed weet te vinden. Liefs, Chantal

Pluspunten

Fijne afhandeling, ook bij retour snel mijn aankoopbedrag terug. Gewoon prima.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snel geleverd! Mooie persoonlijke boodschap erbij. Feest om open te maken! En stijlvolle stoere items! Ik ben blij!

Geen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Chantal behandeld je alsof ze je persoonlijk kent, een pakket is altijd met liefde ingepakt. Snelle levering en de kleding is erg mooi!

Geen! Ga vooral zo door, je hebt een erg mooie website. De kleding is ontzettend mooi.

• Betrouwbaarheid

Een fysiek verkooppunt waar de hele collectie te passen en bekijken is zou fijn zijn.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Kwaliteit van de sokken moet zich nog bewijzen, maar het lijkt op het eerste gezicht goed. Snelle communicatie. Sokken zijn mooi en zorgvuldig ingepakt: geen plastic!

Over The Blind Spot

The Blind Spot is een duurzame online en offline conceptstore waar je duurzame kleding & accessoires kunt kopen. Voor dames en heren! Nooit meer schuldig voelen over je aankopen, is bij The Blind Spot gegarandeerd. Al onze items zijn van eerlijke makelij en gemaakt van natuurlijke materialen.