Zeer trage levering + slechte service. Helaas de eerste en laatste keer.

Hoewel ik het artikel via de website wel kon bestellen bleek het artikel niet op voorraad te zijn. Andere artikel pas na een week geleverd. Ook uiteindelijk pas na bijna 2 weken een deel van mijn geld teruggekregen. Erg teleurgesteld. Met name jammer dat er geen moeite is gedaan om mij toch een tevreden klant te houden. Geen aanrader.

Goede en snelle service.

De jas is zoals omschreven.

Mooie duurzaam geproduceerde schoenen die ik elders niet vond.

Als 1 merk witte schoenen bedenkt voor deze zomer, gaan alle merken witte schoenen verkopen. Gelukkig gaat de blind spot daar niet in mee. Goede prijs en ze lopen lekker.

Snelle en goede bezorging

Producten waren netjes ingepakt, bezorging was vlot, fijne producten tegen een goede prijs, aanrader!

Perfect!

Prachtige duurzame collectie, fijne service en snelle levering!

Fijne site met mooie spullen

Veel duurzame spullen, mooi vorm gegeven

Zeer positief.

De service is voortreffelijk. Het artikel is milieubewust ingepakt. Vaak zit er een aardig briefje bij. Twee tips: zou het mogelijk zijn om het te laten bezorgen op een ophaalpunt? En de kleuren van de kleding op de site zijn vaak in het echt lichter. Wellicht is daar nog wat aan te doen. Maar verder: alle lof.

Snelle levering met leuk kaartje met theezakje

Mijn Veja Venturi's werden snel geleverd met een leuk kaartje met theezakje erbij. Ook een fijne website met een goed assortiment.

Prachtige oorbellen, snelle en persoonlijke service

Prachtige oorbellen, snelle en persoonlijke service

Leuk verpakt met een handgeschreven kaartje erbij!

Zie hieronder

Hoi medewerker The Blind Spot, product prima geleverd en mooie kwaliteit, maar ik had een donkerblauwe broek besteld en ik kreeg er één met witte strepen. Ik ben nog aan het nadenken of ik deze goed genoeg vind. Mvg, Jennifer Laarman

Fantastisch glanzende oorbellen, helemaal wat ik verwachtte.

Snel geleverd en heel mooi verpakt

Top kwaliteit, goede service, snel geleverd

Duidelijke website, gebruiksvriendelijk, mooie en kwalitatieve producten voor een goede prijs.

Via kadokaart bij de blind spot gekomen, heel leuk om dit pakketje te ontvangen met een persoonlijk kaartje erbij De blouse is prachtig, hele mooie stof Dus dik tevreden

Vlotte, nette en klantvriendelijke levering

Mijn bestelling werd netjes verpakt en vlot geleverd. Tevens zat er een leuk handgeschreven kaartje bij met een zakje thee.

Goede service, op tijd geleverd

Attente klantenservice, boden aan het kadootje in te pakken. Het zou handig zijn geweest als er bij stond wanneer het pakketje bezorgd wordt.

Alweer een voltreffer!

Zeer stijlvolle blazer gekocht, echt pràchtig! En perfekte jeans erbij. Zoals steeds flink laten opmeten en vragen gesteld op voorhand, maar dat is allemaal geen probleem voor Chantal. Ze doet het met de glimlach. Ik twijfelde over de maat van een superleuk jasje, dus stuurde Chantal mij een maatje groter op ter vergelijk. Wat een service! En zooooooo mooi, dat jasje ❤️.

Keurige service

Snelle levering met aardig briefje en weinig verpakking! Top!

Persoonlijke aanpak

Het kaartje in de schoendoos was een leuke attentie

Goede produkten en prettige service

Goede produkten en prettige service.

snel effectief en vriendelijk

snelle afhandeling van mijn bestelling, mooi ingepakt en persoonlijke benadering!

Mooie merken en snelle service!

Tijdens de Goed mode week kennis gemaakt met the blind spot. Nu voor het eerst online besteld. Heel tevreden over het mooie vest en de (net als in de winkel) goede service!

Mooie kleding die je met een goed gevoel kan dragen!

Het is altijd een feestje om iets te bestellen bij The Blind Spot. Het wordt snel verzonden en met aandacht ingepakt! De kleding is eerlijk geproduceerd en duurzaam, en de service is top!

Fijne service en prachtige producten!

Via The Blind Spot heb ik een fantastische jurk gekocht van ArmedAngels in de sale! Mijn telefoontje werd direct beantwoord omdat ik vragen had omtrent het retourbeleid. Chantal is heel behulpzaam en antwoordde later ook mijn mail snel toen ik nog een andere vraag had. De jurk was dezelfde dag nog verzonden en werd geleverd in een mooie verpakking met een lief persoonlijk kaartje erbij. Dankjewel! Liefs, Roos

Super mooie kleding, snelle levering en altijd een handgeschreven kaartje erbij

Over The Blind Spot

The Blind Spot is een duurzame online en offline multi-brand store waar je duurzame kleding & accessoires kunt kopen. Voor dames en heren! Nooit meer schuldig voelen over je aankopen, is bij The Blind Spot gegarandeerd. Al onze items zijn van eerlijke makelij en gemaakt van natuurlijke materialen. 'Clothes won't change the world, the people that wear them will'