Goed en snelle service

Overzichtelijke webshop, fijn contact en snelle service.

Zo enorm klantvriendelijk.

Voor een uitvaart had ik op korte termijn een geschikte broek nodig. Chantal heeft me daar voortreffelijk bij geholpen en de broek op tijd verstuurd. Het is heerlijk, dat er zo goed wordt meegedacht.

snelle en nette levering

+ Mijn bestelling heb ik als een cadeautje ervaren; zo netjes en feestelijk was het verpakt!! - De kleuren op de (foto's op de) website wijken af van de echte.

Klantvriendelijk, mooie producten!

Fijn schoenen via een fijne club

Eerlijke schoenen voor een heerlijke prijs en snel geleverd met een handgeschreven briefje. Ga zo door!

Snel en zorgvuldig

Goede prijs kwaliteit en snelle service.

Erg goed

Ik vond het een fijne ervaring met leuk cadeau papier en een pardon lijkt briefje. Alleen had ik van jullie geen bestel bevestiging ontvangen met wat ik besteld had alleen dat jullie blij waren dat ik iets besteld had.

Armedangels collectie is geweldig!

Eindelijk een verkooppunt gevonden met Armed Angels kleding! Te gekke winkel en heel vriendelijk personeel!

Prachtig flared jeans, had de verkeerde maat genomen. Het omruilen ging prima na telefonisch contact. Bij ontvangst nieuwe broek zat er ook nog een lief handgeschreven berichtje bij.

Supersnel verzonden en mooi ingepakt

Leuke persoonlijke manier van communiceren en winkel met mooie duurzame merken.

Snel en mooi product!

Leuke outfits, snel bezorgd!

Heel blij met mijn nieuwe aankoop

prettig winkelen/mooie producten

Leuke duurzame kledingwinkel waar je zowel online als in de winkel zelf kunt shoppen. Koop er regelmatig niet alleen voor mezelf maar ook voor mijn partner. Service is uitstekend en kwaliteit heel goed.

Bij The Blind Spot is de fraaie fair-trade-kleding netjes ingepakt. Er zit altijd een hartelijk briefje van Chantal bij. En er wordt goed en snel gereageerd op vragen. Dus ik blijf graag klant bij hen.

Love the fair fashion vibe!

Wat een fijne winkel om binnen te lopen. Niet alleen is Chantal een leuke en vriendelijke dame, ze helpt en adviseert ook nog eens heel kundig. Ga zo door!

Tof zaakje! Klein en gezellig!

Leuke winkel, klein, maar sterke collectie.

Altijd een cadeau

Zelfs een kleine bestelling wordt met evenveel zorg en liefde ingepakt!

Perfect!

Levering zoals beschreven, met een persoonlijke boodschap!

Helemaal geen opmerkingen

Alles verliep vlot. Alleen komt de kleur van de trui niet overeen met de foto. Ik dacht dat het op de foto wit was terwijl het beige is.

Goede levering

Super leuk ingepakt met persoonlijke boodschap

Prachtig concept & mooie kleding

Fijn om een winkel te vinden die duurzaamheid echt belangrijk vindt! En de kleding is erg mooi en van goede kwaliteit. Communicatie is goed en ze leveren snelle service. Top!

gezellige winkel

Kundig advies over het behandelen van kleding

Buitengewoon klantvriendelijk.

De Blind Spot verkoopt kwalitatief mooie fairtrade kleding. En de service is top.

Goede slogan:Clothes won't change the world, the people that wear them will

Erg mooie en verantwoorde producten.

Very good Quality

Very good quality and quick delivery :)

Over The Blind Spot

The Blind Spot is een duurzame online en offline multi-brand store waar je duurzame kleding & accessoires kunt kopen. Voor dames en heren! Nooit meer schuldig voelen over je aankopen, is bij The Blind Spot gegarandeerd. Al onze items zijn van eerlijke makelij en gemaakt van natuurlijke materialen. 'Clothes won't change the world, the people that wear them will'