Snelle levering!

Snelle levering, goede service! Persoonlijk kaartje erbij!

Snelle bezorging met persoonlijk tintje

Ik ontving mijn bestelling snel en keurig verpakt met een persoonlijk berichtje. Ik zou zo weer bestellen bij Blind Spot.

Goede en persoonlijke service

Fijne webshop, goede en persoonlijke service. Snelle levering, met een handgeschreven kaartje in de doos. Ben heel blij met mijn Mud-jeans.

Goede service, snelle levering

Ik bestelde m'n pakketje op dinsdag, welke donderdagochtend werd geleverd. Het zat in een leuke doos met een persoonlijk geschreven kaartje, super leuk! Heel blij met mijn schoenen!

Klantvriendelijk zoals het overal zou moeten zijn.

Instant vrolijk toen ik het Blind Spot pakketje kreeg! Zelfs de bezorger droeg zijn steentje bij. Het pakket was zeer verzorgd. Net en met aandacht verpakt. Het kaartje geeft een persoonlijke toets. Ik had een probleem met de pasvorm van de schoenen. Naar aanleiding hiervan nam ik contact. Mijn mail werd vriendelijk, professioneel beantwoord. De schoenen gingen uiteindelijk retour. Geen 5sterren omdat de retour wel duur was. Kon hiervoor een iets goedkoper alternatief gevonden worden, ik gaf 5 dikke sterren.

Super service en snelle levering!

Mijn vraag werd binnen een dag (erg vriendelijk) beantwoord en het bestelde artikel was (als je de feestdag die er toevallig tussen zat niet meerekent) ook de volgende dag in huis. Netjes verpakt, met een lief kaartje erbij. Online winkelen onpersoonlijk? Dat is absoluut niet van toepassing op The Blind Spot!

Pluspunten

Fijne afhandeling, ook bij retour snel mijn aankoopbedrag terug. Gewoon prima.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snel geleverd! Mooie persoonlijke boodschap erbij. Feest om open te maken! En stijlvolle stoere items! Ik ben blij!

Geen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Chantal behandeld je alsof ze je persoonlijk kent, een pakket is altijd met liefde ingepakt. Snelle levering en de kleding is erg mooi!

Geen! Ga vooral zo door, je hebt een erg mooie website. De kleding is ontzettend mooi.

• Betrouwbaarheid

Een fysiek verkooppunt waar de hele collectie te passen en bekijken is zou fijn zijn.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Kwaliteit van de sokken moet zich nog bewijzen, maar het lijkt op het eerste gezicht goed. Snelle communicatie. Sokken zijn mooi en zorgvuldig ingepakt: geen plastic!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Gewoon helemaal prima van bestellen tm levering. Vriendelijk kaartje erbij, doet het altijd goed bij een klant. Heel tevreden, zeker aanrader voor nog een bestelling

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Wat een fijne communicatie! Na een uitgebreide stylingsessie met de eigenaresse bij mij thuis(!) ben ik supergoed geslaagd! Wat een geweldige service.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle duidelijke communicatie en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer fijne communicatie, mooie producten en snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

goed mail contact gehad en na besteld te hebben supersnel geleverd!En prachtig product ontvangen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering, mooi (en plastic vrij) verpakt met een handgeschreven kaartje! Prachtig product, goede kwaliteit.

n.v.t.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik ben gebeld nav een vraag volger de betaling, heel fijn. Ook leuk: een persoonlijk berichtje bij m’n bestelling.

Ik wacht nog op een reactie over het retour sturen van m’n bestelling.

• Betrouwbaarheid

Hi! Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo positief bent over de service. Gisteren is je retourmelding bevestigd en geaccordeerd. Hierover heb je inmiddels een e-mail ontvangen. Hopelijk is alles verder duidelijk. Als niet, schroom niet om het te vragen. Liefs, Chantal

Pluspunten

Persoonlijke noot bij bestelling. Kleding zag er goed uit!

Ontving online bevestiging in 3 voud. Een attentie bijvoegen hoeft van mij niet, het is wel aardig maar eigenlijk overbodig, nog meer spullen. :-)

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag Atty, Bedankt voor je positieve beoordeling. In drievoud een bevestiging is wel erg veel inderdaad. We gaan uitzoeken waar dat aan ligt. De attentie is alleen tijdens de decembermaand. We zijn namelijk ontzettend blij met jou als klant van The Blind Spot! Heel veel plezier met je Blind Spot items!