Topproduct

Mijn T-shirt is naar wens, zoals weergegeven op de foto's. En het was er binnen twee dagen.

Mooi, fijn shirt, snel geleverd.

En vooral: duurzaam.

Fijne producten!

Mooie (web)shop met prachtige producten! Levering duurde nu wat langer vanwege een feestdag, maar alsnog binnen een week.

Top service Top producten

Mooie duurzame producten in combinatie met een goede service en snelle levering. Ga zo door!

Mooi spul!

Mooie sneakers en prachtige kaarsen gescoord! Netjes verpakt en snel geleverd, helemaal top! 1 item gaat retour, is helaas te klein.

Wat een fijne winkel met prachtige kleding. Goed geholpen en een prachtig stel sneakers rijker! Ik kom er zeker snel nog eens!

Fijne kleding, goede levering

Mooie collectie en fijne sfeer

Eerlijke kleding met een eerlijk advies !

Fantastisch mooie duurzame kleding en producten.

Mooie winkel. Chantal is zeer klantgericht. Denkt met je mee en staat voor 100 % achter haar duurzame producten.

Hele fijne website!

Ik had schoenen besteld die ik nergens anders meer kon vinden. Verder nog nooit iets bij The Blind Spot besteld dus wist ik niet wat ik kon verwachten. De communicatie was goed en de schoenen werden snel geleverd met een persoonlijk kaartje erbij. Erg blij mee en ik zal ook zeker vaker iets bestellen bij The Blind Spot!

Heel blij mee

Nog last-minute voor kerst cadeautjes besteld. Deze zijn mooi ingepakt en snel verzonden. Er zat ook een lief kaartje bij. Heel erg blij mee, zeker een aanrader! Groetjes Rosalie

Hippe duurzame kleding

Leuke kleding en snelle persoonlijke service

Geweldige service

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis. Mijn vraag om het artikel te ruilen voor een maat groter werd supervriendelijk en snel beantwoord. Na het pakketje terug te hebben gezonden ontving ik vrijwel even snel het nieuwe item. Goed en milieuvriendelijk verpakt. Oh, en het item zelf is ook top!

Hele fijne service!

Webshops als deze verdienen een gouden medaille. Hartstikke blij met mijn aankoop en de eigenaresse staat open voor alle vragen. Ik voelde mij een beetje bezwaard met al mijn vragen, maar ze helpt je goed verder. Dankjewel voor de fijne service.

Snel in huis & duurzaam verpakt!

Mijn bestelling was er de volgende dag en ook nog verpakt in een herbruikbare doos. Zo fijn! Ik ben blij dat de Blind Spot er is, een frisse collectie met prachtige spullen :-)) Ik ben n tevreden klant.

Super snelle service met ook een handgeschreven briefje. Top!

Super snelle service met ook een handgeschreven briefje. Top!

Prima service, snelle levering

Er werd snel gereageerd toen ik geen track and trace link ontving. Jas was binnen 2 dagen in huis. Met een leuk kaartje erbij. Netjes verpakt!

Prettige klantenservice, professioneel!

Zeer tevreden over de service. Snelle actie van de klantenservice bij vragen, gewoon zoals je mag verwachten.

Keurig, Snel & duidelijk

The blindspot is een leuke webshop. Bestellingen worden netjes ingepakt en snel verstuurd.

Fijne winkel! Goede service!

Dit is mijn eerste ervaring met The Blind Spot en gelijk helemaal goed! Wat een vriendelijke eigenaresse. Ook op vragen via Insta. Helaas één top retour gestuurd, maar ook dat werd keurig afgehandeld.

Positieve indruk

Snelle reacties op vragen, prima afhandeling, servicegericht.

Heel fijne webwinkel en een nog fijnere winkel.

De winkel is prachtig, gevuld met mooie kleding en spulletjes en je wordt met liefde geholpen door Chantal. Fijn voor jezelf en fijn voor de aarde!

Geweldige winkel! Topservice!

Er wordt echt tijd voor je genomen en de winkel heeft echt merken met een mooi verhaal. Geen standaard items. Zo fijn dat Goes deze mooie winkel rijker is!

Ben zeer tevreden over de afhandeling van de bestelling.

Top, goede communicatie

Droogboeketten besteld. Ik werd gebeld dat het wat langer zou duren voor het verzonden kon worden, wat ik erg prettig vond. De bestelling was voorzien van een handgeschreven kaartje wat het persoonlijk maakte. Uiteindelijk duurde de bezorging nog wat langer, maar dit kwam door externe factoren (drukte bij Postnl). Tevreden dus!

Hallo Ria! Bedankt voor je positieve review en wat fijn dat de droogbloemen goed bevallen! Liefs, Chantal

Over The Blind Spot

The Blind Spot is een duurzame online en offline multi-brand store waar je duurzame kleding & accessoires kunt kopen. Voor dames en heren! Nooit meer schuldig voelen over je aankopen, is bij The Blind Spot gegarandeerd. Al onze items zijn van eerlijke makelij en gemaakt van natuurlijke materialen. 'Clothes won't change the world, the people that wear them will'