Goede ervaring.

Snelle bezorging. Product netjes verpakt. Persoonlijk ingepakt.

Hele fijne merken in een goede webshop en snelle service!

Inmiddels heb ik een paar keer iets besteld bij The Blind Spot en ben heel tevreden. Ondanks dat het online is voelt het heel persoonlijk, zowel het contact via Insta en ook bij het ontvangen van een bestelling. Zeker een aanrader en ik kom dan ook weer terug :-)

Duidelijk & eerlijk!

Waarom nog aan goede doelen schenken wanneer je weet dat je met n aankoop bij duurzame winkels als Theblind spot echt bijdraagt aan een mooiere wereld, toch? Ga zo door!

Goede service, bijzonder mooie collectie!

Nog niet eerder van The Blind Spot gehoord, totdat ik via een vriendin werd gewezen op deze website. Nah, dat had ze veel eerder moeten doen! Fijne spullen, mooie Veja sneakers gekocht. Tip top in orde!

Supersnelle levering

En ook nog een persoonlijk briefje erbij, superleuk!

Prachtige kleding en superservice!

Geweldige site met prachtige kleding. Superservice!

Precies zoals ik het me had voorgesteld!

De foto’s klopten bij de kleding die ik ontving. Pasvorm, maat en kleur zijn perfect

Fijne website met mooie duurzame merken

Ik kijk regelmatig even op de website en vind er altijd leuke duurzame kleding in mijn smaak.

Mooie cadeau,s en leuke dingen !

2 harten besteld om cadeau te geven aan mensen om hun verdriet los te laten volgens Japans gebruik .

Prachtige kwaliteit!

Ik heb een bestelling via de website gedaan. Snelle verzending van de drie bestelde jurken, van een prachtige duurzame en betaalbare kwaliteit! Zelfs inclusief een leuke boodschap in de verpakking :) in LOVE en zeker voor herhaling vatbaar!

mooie spullen en fijne service

goede communicatie en snelle bezorging fijne spullen

Veel keus in eerlijke, duurzame kleding. Snelle verzending van webshop order en retourneren/omruilen in de winkel was ook zo gedaan. Eigenaresse is een lieve, vlotte vrouw die veel verstand heeft van wat ze verkoopt en waar ze voor staat.

Ben heel blij met mijn blouse, snel geleverd en netjes verpakt met een hand geschreven kaartje. Heel fijn

het was a goed T shirt

ik vind leuk mijn tshirt. het is goedkoop and goed for the natuur

Snelle levering en blij met aankoop

Online bestelling gedaan die snel werd geleverd in een met zorg ingepakt pakketje. Ook heel blij met de aankoop zelf!

Super service! Voelt warm en persoonlijk

Mooi zo’n winkel die duurzaamheid echt leeft en die ook nog zo snel in service is en dat met een persoonlijke noot doet.

Snelle service, mooie kwaliteit.

Mooie kwaliteit, prachtig verpakt en snel geleverd.

Redelijke prijs, snel verzonden

Verder geen interactie gehad

Service staat voorop!

De schoenen die ik had besteld waren in heel België uitverkocht. Ik heb ze dan in de Nederlandse winkel ‘The Blind Spot’ besteld. Hoewel ik een probleem had met de betaling (België/Nederland) werd dit door hen volledig rechtgezet. Er is open communicatie en een snelle reactie indien u vragen of opmerkingen heeft. Ik raad deze zaak zeker aan!

Topproduct

Mijn T-shirt is naar wens, zoals weergegeven op de foto's. En het was er binnen twee dagen.

Mooi, fijn shirt, snel geleverd.

En vooral: duurzaam.

Fijne producten!

Mooie (web)shop met prachtige producten! Levering duurde nu wat langer vanwege een feestdag, maar alsnog binnen een week.

Top service Top producten

Mooie duurzame producten in combinatie met een goede service en snelle levering. Ga zo door!

Mooi spul!

Mooie sneakers en prachtige kaarsen gescoord! Netjes verpakt en snel geleverd, helemaal top! 1 item gaat retour, is helaas te klein.

Over The Blind Spot

The Blind Spot is een duurzame online en offline multi-brand store waar je duurzame kleding & accessoires kunt kopen. Voor dames en heren! Nooit meer schuldig voelen over je aankopen, is bij The Blind Spot gegarandeerd. Al onze items zijn van eerlijke makelij en gemaakt van natuurlijke materialen. 'Clothes won't change the world, the people that wear them will'