Fijne winkel, mooie spullen!

Zowel voor kleding, als cadeautjes één van mijn favoriete adressen in Goes.

Blind Spot ontvangen en dan.....

Dat je de met zorg ingepakte Kintsugi harten uitpakt en blij wordt van wat je aantreft.

Fantastisch!

Ik heb the heart ritual aangeschaft voor een vriendin. Niet alleen is 't idee heel mooi. Maar ook de aandacht en kwaliteit van de verpakking waarin het wordt aangeboden. Een prachtig doosje met mooie bedrukking, een fijne doek welke je kan gebruiken voor 't ritueel en mooi vormgegeven uitleg. Ben er heel blij mee!

Fijne winkel, goede service. Koop hier vrij veel items. Ga zo door lieve meiden!

Fijne winkel, super service!

Zo blij dat deze eco winkel er is. Meiden die er staan, zijn ook vriendelijk. Ga zo door! Mooie bijzondere kadootjes en de Loveli deo.. toppie!

Mooie duurzame schoenen, duurzaam verpakt

Fijn dat the Blind Spot de schoenendoos niet in een extra doos verpakt of plastic zak, maar in post papier. Erge tevreden ook met de aankoop.

Verkeerd adres en veel verzend-en retourkosten

Ik heb lang op mijn pakket moeten wachten, omdat het adres verkeerd was overgenomen. Er stond Gent IPV Dilsen-Stokkem. Een heel verschil! Zelfs bij de tweede verzending was de naam van mijn stad verkeerd geschreven. Het pakket is uiteindelijk wel toegekomen. Ik had al € *,** verzendkosten betaald voor de levering. Om het pakket te retourneren heb ik weer zelf retourkosten moeten betalen nl. €**,**. De verzendkosten krijg ik gelukkig terug, omdat ik alles heb teruggestuurd, maar de hoge retourkosten niet! Ik had nooit zulke hoge retourkosten verwacht, dus zeker als je buiten Nederland bestelt, eerst goed nadenken en zeker zijn van wat je koopt!

Beste Laura, Hartelijk dank voor je review. Het spijt ons dat je aangeeft dat eea is fout gelopen. Zoals je het omschrijft, is dat ook heel erg vervelend! Gelukkig hebben we jouw bestelling snel opnieuw kunnen versturen, waardoor je je pakket alsnog snel in huis had. Hoe het retourneren van een aankoop verloopt, staat duidelijk omschreven op onze website. Het spijt ons dat deze informatie je niet bereikt heeft op voorhand. Voor wat betreft de verzendkosten naar het buitenland; We hebben in de loop der jaren veel tevreden klanten uit België (en andere landen) voorbij zien komen, waar we enorm dankbaar voor zijn. Voordat zij een bestelling plaatsen, nemen zij bij vragen, vaak contact op bijv. wanneer de pasvorm of maatvoering niet duidelijk is voor ze. Dit raden we trouwens elke klant aan ook wanneer je in NL woont. Op deze manier kun je een onnodig retour en dito verzendkosten voorkomen. Bewust je aankopen doen, daar zijn wij groot voorstander van. We wensen je nog veel mooie en bewuste aankopen toe! Liefs, Team Blind Spot

Eerlijke schoenen, snel in huis

Op zoek naar eerlijke schoen hier uitgekomen bij The Blind Spot. Snelle en keurige levering van mooie schoenen van goeie kwaliteit. De tijd zal het leren of ze ook duurzaam zijn. Maar daar ga ik van uit. Dank

Prachtige winkel

Mooie winkel, vriendelijke eigenaresse en prachtige duurzame producten. Veel keuze voor zowel dames als heren. Ook leuke cadeautjes en troepvrije verzorgingsproducten.

Fijne winkel, mooie betaalbare kleding ❤️

Super fijne winkel, Zowel om zo maar effe rond te neuzen voor een cadotje of een nieuwe outfit.

Zeer trage levering + slechte service. Helaas de eerste en laatste keer.

Hoewel ik het artikel via de website wel kon bestellen bleek het artikel niet op voorraad te zijn. Andere artikel pas na een week geleverd. Ook uiteindelijk pas na bijna 2 weken een deel van mijn geld teruggekregen. Erg teleurgesteld. Met name jammer dat er geen moeite is gedaan om mij toch een tevreden klant te houden. Geen aanrader.

Beste Maro, Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat je onze service zo ervaren hebt. Jij dacht natuurlijk lekker te kunnen shinen in je nieuwe T-shirt met je (ingesmeerde) zongebruinde velletje. Helaas ging dat shinen niet door toen we je moesten teleurstellen met het feit dat dit toffe shirt er niet meer was. Wij balen daar ook van. Soms kan dit helaas gebeuren en daarom bieden wij onze oprechte excuses aan. Een excuses hadden we in een eerder contact ook al gemaakt, maar bij deze doen we dat graag nogmaals voor jou. :-) Toch zou het ons wel helpen wanneer je gelijk had aangegeven dat je niet tevreden was over de gang van zaken. Dan hadden we misschien tot een oplossing kunnen komen waar je wel blij van geworden was. We hopen uiteraard dat je toch nog eens een poging waagt om een tof shirt uit te zoeken in onze webshop, waarin jij kan shinen! Nog beter; kom naar onze winkel, dan kunnen we onder het genot van een kop koffie of thee er nog gratis advies bij geven ook. 😊 Liefs, Team Blind Spot Chantal & Iris

Goede en snelle service.

De jas is zoals omschreven.

Mooie duurzaam geproduceerde schoenen die ik elders niet vond.

Als 1 merk witte schoenen bedenkt voor deze zomer, gaan alle merken witte schoenen verkopen. Gelukkig gaat de blind spot daar niet in mee. Goede prijs en ze lopen lekker.

Snelle en goede bezorging

Producten waren netjes ingepakt, bezorging was vlot, fijne producten tegen een goede prijs, aanrader!

Perfect!

Prachtige duurzame collectie, fijne service en snelle levering!

Fijne site met mooie spullen

Veel duurzame spullen, mooi vorm gegeven

Zeer positief.

De service is voortreffelijk. Het artikel is milieubewust ingepakt. Vaak zit er een aardig briefje bij. Twee tips: zou het mogelijk zijn om het te laten bezorgen op een ophaalpunt? En de kleuren van de kleding op de site zijn vaak in het echt lichter. Wellicht is daar nog wat aan te doen. Maar verder: alle lof.

Snelle levering met leuk kaartje met theezakje

Mijn Veja Venturi's werden snel geleverd met een leuk kaartje met theezakje erbij. Ook een fijne website met een goed assortiment.

Prachtige oorbellen, snelle en persoonlijke service

Prachtige oorbellen, snelle en persoonlijke service

Leuk verpakt met een handgeschreven kaartje erbij!

Zie hieronder

Hoi medewerker The Blind Spot, product prima geleverd en mooie kwaliteit, maar ik had een donkerblauwe broek besteld en ik kreeg er één met witte strepen. Ik ben nog aan het nadenken of ik deze goed genoeg vind. Mvg, Jennifer Laarman

Fantastisch glanzende oorbellen, helemaal wat ik verwachtte.

Snel geleverd en heel mooi verpakt

Top kwaliteit, goede service, snel geleverd

Duidelijke website, gebruiksvriendelijk, mooie en kwalitatieve producten voor een goede prijs.

Via kadokaart bij de blind spot gekomen, heel leuk om dit pakketje te ontvangen met een persoonlijk kaartje erbij De blouse is prachtig, hele mooie stof Dus dik tevreden

Vlotte, nette en klantvriendelijke levering

Mijn bestelling werd netjes verpakt en vlot geleverd. Tevens zat er een leuk handgeschreven kaartje bij met een zakje thee.

Over The Blind Spot

The Blind Spot is een duurzame online en offline multi-brand store waar je duurzame kleding & accessoires kunt kopen. Voor dames en heren! Nooit meer schuldig voelen over je aankopen, is bij The Blind Spot gegarandeerd. Al onze items zijn van eerlijke makelij en gemaakt van natuurlijke materialen. 'Clothes won't change the world, the people that wear them will'