Helemaal geen opmerkingen

Alles verliep vlot. Alleen komt de kleur van de trui niet overeen met de foto. Ik dacht dat het op de foto wit was terwijl het beige is.

Goede levering

Super leuk ingepakt met persoonlijke boodschap

Prachtig concept & mooie kleding

Fijn om een winkel te vinden die duurzaamheid echt belangrijk vindt! En de kleding is erg mooi en van goede kwaliteit. Communicatie is goed en ze leveren snelle service. Top!

gezellige winkel

Kundig advies over het behandelen van kleding

Buitengewoon klantvriendelijk.

De Blind Spot verkoopt kwalitatief mooie fairtrade kleding. En de service is top.

Goede slogan:Clothes won't change the world, the people that wear them will

Erg mooie en verantwoorde producten.

Very good Quality

Very good quality and quick delivery :)

Goede service!

Mooie spullen en zeer behulpzaam!

Snel en mooie producten!

Hele fijne winkel Blind Spot

Altijd enthousiast

Fijne service, uitgebreid assortiment. Kleding van kwaliteit en altijd origineel!

snelle levering, persoonlijke service

Mijn bestelling werd snel geleverd en ging ook nog eens gepaard met een persoonlijk (geschreven) briefje.

Goede/ mooie site, product snel ontvangen met persoonlijke boodschap

Fantastische service

Een kleine en fijne winkel waar je persoonlijk geholpen wordt met uitstekende service. Een dikke aanrader.

Mooie broek, snel geleverd!

Mooie broek, snel geleverd

Prima ervaring

Mooi verpakt, echt een cadeau aan jezelf

Ruime keuze in mooie, eerlijke producten. Snel geleverd, goede informatie en mooi verpakt.

Mooie winkel!

Mooie winkel, en ook fijn om soms even op de webshop te kijken wat er allemaal is. Eigenaar is vriendelijk!

Mooie producten en snelle levering

Ik heb een paar schoenen besteld van A Perfect Jane. Deze werden snel en netjes bij mij thuis geleverd. Heel fijn.

Fijne winkel

Het is een fijne winkel om te komen. Je wordt goed geholpen. Chantal is super vriendelijk.

Fijne collectie en goede service/communicatie

Het is fijn om bij The Blindspot te bestellen, het assortiment is in mijn straatje en bij eventuele vragen ontvang is snel een antwoord waar ik dan ook mee verder kan.

Gebruik het nu 4 dagen en perfect

Super fijne dro.

De uitbaatster antwoordt zeer snel op vragen op een hele vriendelijke manier zelfs laat op de dag. Levering was ook probleemloos en vlot.

Ecokleding voor mannen is super tof!

Hier koop ik mijn kleding. Elk seizoen breidt de collectie ook uit voor mannen. Het fijne is dat het dichtbij huis is en verantwoord. Genoeg reden om niet meer naar de randstad te gaan, maar gewoon in Goes!

Topservice!

Fijne klantbenadering, goed advies, mooie kleding gemaakt met de natuur in gedachte. De stoffen voelen echt fantastisch! Tof merk wat ik aanraad bij hun; Dedicated. Zo mooi en nog betaalbaar ook.

Over The Blind Spot

The Blind Spot is een duurzame online en offline multi-brand store waar je duurzame kleding & accessoires kunt kopen. Voor dames en heren! Nooit meer schuldig voelen over je aankopen, is bij The Blind Spot gegarandeerd. Al onze items zijn van eerlijke makelij en gemaakt van natuurlijke materialen. 'Clothes won't change the world, the people that wear them will'