Heerlijk duurzaam winkelen!

Ik kom al vanaf het begin in de winkel. Chantel geeft eerlijk en persoonlijk advies waardoor iedere aankoop een succes is! Achter ieder merk zit een verhaal, zonder dat je zelf veel uitzoekwerk moet doen kan je een duurzame aankoop doen.

Oorbellen van noknok besteld, erg mooi en duurzaam! Bestelling vlot ontvangen en leuk om uit te pakken met een persoonlijk berichtje!

De bestelling wordt snel geleverd., milieu vriedelijk verpakt, met een persoonlijke boodschap erbij.

Al jaren tevreden! Ga zo door!

Ik shop al vanaf dag 1 bij The Blind Spot. Wat er zo fijn aan is? Duidelijke vlotte service, transparantie in wat er mogelijk is. Collectie altijd weer super leuk. En de pakketten openmaken is zó n feestje. Elke keer weer. Ga zo door!

Niet blij met de suprisebox

Ik had de suprisebox besteld waarbij ik mijn wensen kon aangeven. Duidelijk was vermeld dat er niet altijd rekening kon worden gehouden met de aangegeven wensen. Mijn box was een grote teleurstelling. Het was precies het tegenovergestelde van wat ik had aangegeven. Ik vond echt niets mooi. De kleuren niet, de modellen niet. Dit is natuurlijk het risico. Logischerwijs kon het niet geretourneerd worden. De reactie van the blind spot was wel vriendelijk en vlot, maar ze konden er verder niets mee. Ik zou dit nooit weer doen.

Super en persoonlijk

Goede kwaliteit, snelle verzending en ook nog een persoonlijk kaartje bij het pakketje. Echt super en iedereen aan te raden. Fijne merken en alle duurzame kleding op 1 plek. Dat maakt het echt makkelijker om duurzaam te shoppen.

Mooi product, levering iets vertraagd

Product in goede staat ontvangen, erg blij dat ik het op The Blind Spot nog kon vinden want het was verder overal uitverkocht. Verzending duurde iets langer dan op site was vermeld maar was voor mij geen probleem omdat er geen haast bij was.

Duurzame en persoonlijke webshop

Chantal heeft een mooie webshop/winkel, ik shop er wanneer ik iets nodig heb en altijd zit er een persoonlijke noot bij je bestelling. Zelfs als je een tijdje niet besteld hebt, weet ze nog wie je bent! Duurzaamheid en persoonlijkheid ten top! De kleding is van goede kwaliteit, de service is prettig, verzending is snel en duurzaam en de verassings pakketten kun je met een gerust hart aan haar over laten.

Na in de winkel geweest te zijn, ook online weer wat besteld. Het was snel binnen en netjes in gepakt! Helemaal blij met mijn nieuwe trui!

Zonder problemen

Persoonlijk en betrouwbaar

Fijn dat ik alles kan vragen en dat mijn bestelling er altijd goed verzorgd uitziet.

Snelle levering. Aandacht en vriendelijkheid.

Webshop met mooie producten

Goede, snelle levering.

Snel en leuk geleverd

De jurk is te gek en ook zo snel en leuk geleverd met je kaartje erbij, veel dank. Van mij krijg je 5 sterren!

Fijne service en mooie spullen

Erg prettige winkel

Alles naar wens

Niks op aan te merken

Alles netjes en niet te snel ontvangen dus perfect

Fijne producten en service

Erg blij met mijn duurzame aanwinst. Snel geleverd met een persoonlijke noot van de eigenaresse!

Mooi product, hoge kwaliteit, netjes verpakt tijdens levering.

Het is een kwaliteit hoogwaardig product dat ik heb gekocht. Trots dat het duurzaam is. Al een paar mensen verteld en verwezen naar de website.

Heel mooi assortiment, heel veel verschillende dingen

Ik bestelde the heart ritual en werd omver geblazen door schoonheid en het idee dat erachter zit. Ik nam dus een kijkje nr de rest vd shpp: allemaal heel leuke dingetjes, anders dan anders, daar hou ik van

Beautyfull

Everything super !!!!

Fijne blouse, mooi materiaal en nog duurzaam ook.

Dit is het derde item dat ik bij The Blind Spot koop. Heel fijn dat je hier duurzame kleding bij elkaar in één winkel vindt. Ook deze blouse is weer mooi, draagt prettig en is snel geleverd.

Mijn regenjas is geweldig en de bezorging was erg snel.

Goed geregeld

Mooie kleding voor een eerlijke prijs

De kleding wordt snel verstuurd, de foto’s op de website laten goed zien hoe de kleding er in het echt uit ziet. Fijn om bij deze winkel mooie kleding te kunnen kopen voor een eerlijke prijs, ik ben er heel blij mee en zal vaker terugkomen!

Over The Blind Spot

The Blind Spot is een duurzame online en offline multi-brand store waar je duurzame kleding & accessoires kunt kopen. Voor dames en heren! Nooit meer schuldig voelen over je aankopen, is bij The Blind Spot gegarandeerd. Al onze items zijn van eerlijke makelij en gemaakt van natuurlijke materialen. 'Clothes won't change the world, the people that wear them will'