Pico bello!

Zoals altijd… dik in orde!

Super snel, super goed en leuk verpakt!

Fijne site, snelle service

Heel mooie schoenen voor een goede deal! Ook goed verpakt.

snelle verzending, netjes afgehandeld

heel tevreden. Prima site, snelle en nette ontvangst- en verzend-bevestiging en versturen zonder plastic: super!

Zorgvuldig

De kleding wordt snel opgestuurd en is netjes verpakt. En er zit altijd een aardig briefje bij. Ik ben blij met deze winkel.

Persoonlijke service, wel duur

Chantal heeft onwijs goed geholpen met een aantal dingen die out of stock waren. Uiteindelijk een van die dingen kunnen bestellen. Vind de kleding wel duur. Maar krijg je natuurlijk snel met sustainable fashion.

Zeer blij met mijn aankoop

Weer een super kwaliteitsvolle jas van Maium en een snelle vlotte service van The Blindspot.

Fijne winkel!

Een winkel met een breed assortiment aan duurzame kledingmerken. Niet geheel onbelangrijk, is het personeel super vriendelijk en de levering heel snel!

Mooi boekje, snelle levering

Mooi boekje, snelle levering

Fijne kwaliteit, met liefde ingepakt

Mooi duurzaam assortiment. Met liefde ingepakt en snel verzonden.

Snel, met een vriendelijke service

Fijn dat de levering zo snel was, in een duurzame verpakking en met een lief kaartje erbij!

Zorgvuldig

De boeken zijn snel verstuurd en zorgvuldig ingepakt.

snelle Service en goed product

Ik zoek elk jaar naar snoopy sokken omdat m’n vader en broer dat graag willen, nu eindelijk weer gelukt!! Hele leuke vrolijke sokken en snel bezorgd

Product snel ontvangen

Mooi product van hoge kwaliteit. Netjes verpakt en snel verzonden.

Uitstekende klantenservice en mooie kleding

Ik had twee shirts en een trui besteld. De maat bleek te groot te zijn, maar ik kon zonder problemen ruilen. Helaas was het shirt uitverkocht in de maat die ik moest hebben, maar de winkel kwam met uitstekende suggesties voor een alternatief. Dat was allemaal snel geregeld, dus nu heb ik alsnog mooie duurzame kleding die goed past :-)

Snelle en correcte levering

Volgens de afgesproken en aangegeven tijd verstuurd en ontvangen. Superfijn!

Mooie spullen en goede service

Hele mooie sneakers gekocht. Helaas te smal voor mij, maar ruilen was geen probleem,

Hele leuke webshop

Mooie en eerlijke producten! Leuk persoonlijk briefje bij de levering! Dank jullie wel!

Leuke shop en service!

Mooie sneakers gevonden, tussen alle leuke producten. Duurzaamheid staat op nummer 1 bij deze shop en dat spreekt me aan. Pakketje ophalen duurde wat langer, werd na een paar dagen gebeld of er geen problemen mee waren i.v.m. drukte van de feestdagen. Dat is nog eens leuke service!

Leuke shop en top service

Pakket is nog niet aangekomen

Waarschijnlijk ligt het aan post.nl maar geef dit aan op de site

snelle levering van een geweldig product

The Blind Spot vind ik een geweldige ontdekking! Ik kende hen nog niet. De duurzame regenjas die ik er heb gekocht bevalt me heel erg en werd super snel geleverd. Iedereen wil weten waar ik die jas vandaan heb.

Over The Blind Spot

The Blind Spot is een duurzame online en offline multi-brand store waar je duurzame kleding & accessoires kunt kopen. Voor dames en heren! Nooit meer schuldig voelen over je aankopen, is bij The Blind Spot gegarandeerd. Al onze items zijn van eerlijke makelij en gemaakt van natuurlijke materialen. 'Clothes won't change the world, the people that wear them will'