Heldere site, makkelijk betalen, snelle levering.

zie hieronder

snelle levering, mooie producten.

Snel & Persoonlijk

Met de Sustainable giftcard een leuke top besteld van Armedangels. Snel in huis & persoonlijke noot erbij. Fijn & Betrouwbaar.

Mooie winkel! Nog mooiere producten

Fijne snelle verzending, mooi ingepakt, aanrader!

Echt een cadeautje om te krijgen!

Hier wil je vaker bestellen, leuk verpakt, met een persoonlijke handgeschreven boodschap.

Buy local zeggen ze wel eens. Wat een grote warenhuisketen niet kon, konden jullie wel. Het snel en goed verzorgd leveren van een nieuw paar sneakers voor mijn dochter. Dank jullie wel voor deze super service!

Een bestelling als cadeautje

Ik heb een mooie regenjas van Maium besteld. Mijn bestelling kwam als een cadeautje bijeen: mooi verpakt met een persoonlijke tekst. Super blij.

Snelle levering, nette en gepersonaliseerde verpakking. Top!

Fijne duurzame webshop

Fijn dat ze alleen maar duurzame kleding hebben

een 11 als waardering van service, bezorging, verpakking kortom top !!!!

Eerst via het internet een regenjas gezocht waarvan ik dacht ...dat is wat ik zoek. Maar waar te koop??. Ik woon in Bergen op Zoom maar geboren in Zeeland . Dat er ook een verkoop adres te vinden was in Zeeland sprak mij aan. De bestelling gedaan en kreeg ook nog een eerste aankoop korting van 10 euro. De andere dag de regenjas binnen en mooi verantwoord verpakt in rood papier en gerecycled plastic. Grappig dat er een theezakje bij verpakt was. Zeer tevreden over deze bestelling.

Supersnel verzonden en mooi ingepakt! :)

Heel erg blij met mijn aankoop.

Mooie producten, snelle levering!

Een aantal keer het kintsugi hart besteld en zeer tevreden.

Mooie schoenen, leuk pakketje

Mooi schoenen in een leuke pakketje met zakje thee. Ik koos bewust voor duurzame schoenen, maar kreeg er toch een plastic zak omheen, dat kan vast beter!

Duidelijke website, snelle verzending, nette verpakking. En een volledig duurzame collectie is natuurlijk top!

Shoppen voelt dubbel zo goed bij The Blind Spot

Vorige week bestelde ik online een prachtige groene jurk met 50% korting. Omdat ik deze niet kon ophalen in de winkel, klikte ik thuisbezorgen aan. Diezelfde avond schoot me te binnen dat ik wel zou kunnen vragen of de jurk ook persoonlijk gebracht kon worden naar mijn werk, 1 straat verderop. Dat leek me stukke duurzamer, dus ik stuurde een mailtje. De dag erna(!) kwam Chantal met de jurk netjes ingepakt naar me toe. Nogmaals bedankt Chantal, voor de service met een glimlach. :) Inmiddels heb ik de jurk al met plezier gedragen.

Excellent service, great products

Perfect!

Positief :)

Verpakt zonder plastic, snel verzonden en er zat een aardig briefje met theezakje van de eigenaresse bij. Al met al top!

Altijd tiptop!

Bij Chantal is het altijd in orde. De vraagjes vooraf, de bestelling zelf, de verzending, top! En wat een prachtige items…

Fijne winkel, mooie spullen!

Zowel voor kleding, als cadeautjes één van mijn favoriete adressen in Goes.

Blind Spot ontvangen en dan.....

Dat je de met zorg ingepakte Kintsugi harten uitpakt en blij wordt van wat je aantreft.

Fantastisch!

Ik heb the heart ritual aangeschaft voor een vriendin. Niet alleen is 't idee heel mooi. Maar ook de aandacht en kwaliteit van de verpakking waarin het wordt aangeboden. Een prachtig doosje met mooie bedrukking, een fijne doek welke je kan gebruiken voor 't ritueel en mooi vormgegeven uitleg. Ben er heel blij mee!

Fijne winkel, goede service. Koop hier vrij veel items. Ga zo door lieve meiden!

Fijne winkel, super service!

Zo blij dat deze eco winkel er is. Meiden die er staan, zijn ook vriendelijk. Ga zo door! Mooie bijzondere kadootjes en de Loveli deo.. toppie!

Mooie duurzame schoenen, duurzaam verpakt

Fijn dat the Blind Spot de schoenendoos niet in een extra doos verpakt of plastic zak, maar in post papier. Erge tevreden ook met de aankoop.

Verkeerd adres en veel verzend-en retourkosten

Ik heb lang op mijn pakket moeten wachten, omdat het adres verkeerd was overgenomen. Er stond Gent IPV Dilsen-Stokkem. Een heel verschil! Zelfs bij de tweede verzending was de naam van mijn stad verkeerd geschreven. Het pakket is uiteindelijk wel toegekomen. Ik had al € *,** verzendkosten betaald voor de levering. Om het pakket te retourneren heb ik weer zelf retourkosten moeten betalen nl. €**,**. De verzendkosten krijg ik gelukkig terug, omdat ik alles heb teruggestuurd, maar de hoge retourkosten niet! Ik had nooit zulke hoge retourkosten verwacht, dus zeker als je buiten Nederland bestelt, eerst goed nadenken en zeker zijn van wat je koopt!

Beste Laura, Hartelijk dank voor je review. Het spijt ons dat je aangeeft dat eea is fout gelopen. Zoals je het omschrijft, is dat ook heel erg vervelend! Gelukkig hebben we jouw bestelling snel opnieuw kunnen versturen, waardoor je je pakket alsnog snel in huis had. Hoe het retourneren van een aankoop verloopt, staat duidelijk omschreven op onze website. Het spijt ons dat deze informatie je niet bereikt heeft op voorhand. Voor wat betreft de verzendkosten naar het buitenland; We hebben in de loop der jaren veel tevreden klanten uit België (en andere landen) voorbij zien komen, waar we enorm dankbaar voor zijn. Voordat zij een bestelling plaatsen, nemen zij bij vragen, vaak contact op bijv. wanneer de pasvorm of maatvoering niet duidelijk is voor ze. Dit raden we trouwens elke klant aan ook wanneer je in NL woont. Op deze manier kun je een onnodig retour en dito verzendkosten voorkomen. Bewust je aankopen doen, daar zijn wij groot voorstander van. We wensen je nog veel mooie en bewuste aankopen toe! Liefs, Team Blind Spot

Over The Blind Spot

The Blind Spot is een duurzame online en offline multi-brand store waar je duurzame kleding & accessoires kunt kopen. Voor dames en heren! Nooit meer schuldig voelen over je aankopen, is bij The Blind Spot gegarandeerd. Al onze items zijn van eerlijke makelij en gemaakt van natuurlijke materialen. 'Clothes won't change the world, the people that wear them will'