snel effectief en vriendelijk

snelle afhandeling van mijn bestelling, mooi ingepakt en persoonlijke benadering!

Mooie merken en snelle service!

Tijdens de Goed mode week kennis gemaakt met the blind spot. Nu voor het eerst online besteld. Heel tevreden over het mooie vest en de (net als in de winkel) goede service!

Mooie kleding die je met een goed gevoel kan dragen!

Het is altijd een feestje om iets te bestellen bij The Blind Spot. Het wordt snel verzonden en met aandacht ingepakt! De kleding is eerlijk geproduceerd en duurzaam, en de service is top!

Fijne service en prachtige producten!

Via The Blind Spot heb ik een fantastische jurk gekocht van ArmedAngels in de sale! Mijn telefoontje werd direct beantwoord omdat ik vragen had omtrent het retourbeleid. Chantal is heel behulpzaam en antwoordde later ook mijn mail snel toen ik nog een andere vraag had. De jurk was dezelfde dag nog verzonden en werd geleverd in een mooie verpakking met een lief persoonlijk kaartje erbij. Dankjewel! Liefs, Roos

Super mooie kleding, snelle levering en altijd een handgeschreven kaartje erbij

Ze hebben veel leuke artikelen van duurzame brands

Via CeCeProjects was ik bij The Blind Spot gekomen. Ik vind het erg leuk dat er een winkel in Nederland is met bekende duurzame merken. Dat zie je nog niet zoveel offline. Ik zou graag een keer langsgaan om te shoppen. Het contact via de mail was vriendelijk en het verpakken van de schoenendoos in enkel papier was ook mooi duurzaam. Dat kan ik zeker waarderen.

Snel en zorgvuldig

De jurk, die ik had besteld, zag er netjes uit. De jurk was bovendien in vloeipapier gelegd, waardoor het geheel netjes afgeleverd kon worden. En de bestelling werd snel afgehandeld.

Top service! Ga zeker weer bestellen.

Top service, snel en verzorgd geleverd.

Mooi product, goede persoonlijke service

Mooie jurk besteld, snel ontvangen met een persoonlijke boodschap:)

Altijd perfekt!

Prachtig bloesje gekocht. Prima advies gekregen over de maatvoering. Chantal is een toffe madam!

Heerlijke winkel, ook online.

Fijne winkel met verantwoorde kleding van heel mooie kwaliteit en ook goed qua prijs-kwaliteit verhouding. Ook via internet duidelijke website met beschrijvingen, via sociale media aanvullende informatie en achtergronden. Aan te bevelen!

Fijne webshop met duurzame parels

Fijne is dat ik hier echt guiltfree kan shoppen zonder na te denken over de herkomst. Ik weet dat Chantal en haar team er alles doen om de duurzame visie hoog te houden. Hele fijne webshop dus!

Heerlijk duurzaam winkelen!

Ik kom al vanaf het begin in de winkel. Chantel geeft eerlijk en persoonlijk advies waardoor iedere aankoop een succes is! Achter ieder merk zit een verhaal, zonder dat je zelf veel uitzoekwerk moet doen kan je een duurzame aankoop doen.

Oorbellen van noknok besteld, erg mooi en duurzaam! Bestelling vlot ontvangen en leuk om uit te pakken met een persoonlijk berichtje!

De bestelling wordt snel geleverd., milieu vriedelijk verpakt, met een persoonlijke boodschap erbij.

Al jaren tevreden! Ga zo door!

Ik shop al vanaf dag 1 bij The Blind Spot. Wat er zo fijn aan is? Duidelijke vlotte service, transparantie in wat er mogelijk is. Collectie altijd weer super leuk. En de pakketten openmaken is zó n feestje. Elke keer weer. Ga zo door!

Niet blij met de suprisebox

Ik had de suprisebox besteld waarbij ik mijn wensen kon aangeven. Duidelijk was vermeld dat er niet altijd rekening kon worden gehouden met de aangegeven wensen. Mijn box was een grote teleurstelling. Het was precies het tegenovergestelde van wat ik had aangegeven. Ik vond echt niets mooi. De kleuren niet, de modellen niet. Dit is natuurlijk het risico. Logischerwijs kon het niet geretourneerd worden. De reactie van the blind spot was wel vriendelijk en vlot, maar ze konden er verder niets mee. Ik zou dit nooit weer doen.

Super en persoonlijk

Goede kwaliteit, snelle verzending en ook nog een persoonlijk kaartje bij het pakketje. Echt super en iedereen aan te raden. Fijne merken en alle duurzame kleding op 1 plek. Dat maakt het echt makkelijker om duurzaam te shoppen.

Mooi product, levering iets vertraagd

Product in goede staat ontvangen, erg blij dat ik het op The Blind Spot nog kon vinden want het was verder overal uitverkocht. Verzending duurde iets langer dan op site was vermeld maar was voor mij geen probleem omdat er geen haast bij was.

Duurzame en persoonlijke webshop

Chantal heeft een mooie webshop/winkel, ik shop er wanneer ik iets nodig heb en altijd zit er een persoonlijke noot bij je bestelling. Zelfs als je een tijdje niet besteld hebt, weet ze nog wie je bent! Duurzaamheid en persoonlijkheid ten top! De kleding is van goede kwaliteit, de service is prettig, verzending is snel en duurzaam en de verassings pakketten kun je met een gerust hart aan haar over laten.

Na in de winkel geweest te zijn, ook online weer wat besteld. Het was snel binnen en netjes in gepakt! Helemaal blij met mijn nieuwe trui!

Zonder problemen

Persoonlijk en betrouwbaar

Fijn dat ik alles kan vragen en dat mijn bestelling er altijd goed verzorgd uitziet.

Snelle levering. Aandacht en vriendelijkheid.

Webshop met mooie producten

Goede, snelle levering.

Over The Blind Spot

The Blind Spot is een duurzame online en offline multi-brand store waar je duurzame kleding & accessoires kunt kopen. Voor dames en heren! Nooit meer schuldig voelen over je aankopen, is bij The Blind Spot gegarandeerd. Al onze items zijn van eerlijke makelij en gemaakt van natuurlijke materialen. 'Clothes won't change the world, the people that wear them will'