Uitstekend!

Bestelling kwam op tijd en precies aan zoals ik wilde. Het is echt een aanrader!

Leuk kado gekocht en supersnel geleverd!

goed op de hoogte gehouden via de mail betreft het leveren, goede snelle service!

Goed!

Goed verpakt, snelle levering leuk briefje erbij

Perfecte en snelle levering

Stuk blondservies besteld. Keurig en zorgvuldig ingepakt ontvangen.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Ik had een snackschaal besteld van blond. Eenmaal aangekomen thuis was die helaas kapot. Contact opgenomen en hebben ze onmiddellijk een nieuwe opgestuurd! Wat een service!!!!

Super service, ben tevreden. Mijn blond amsterdam bekers with care ingepakt, dikke duim

Uitstekende service dikke 10

Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst. Volgende dag werd deze geleverd, prima verpakt. Echter er zat 1 verkeerde Yankee Candle in. Na een mail gestuurd te hebben, kreeg ik al binnen een uur antwoord. Excuses en de juiste candle was al verstuurd!! Geheel kosteloos en foutieve candle mocht ik houden. Juiste candle wederom netjes verpakt binnen 1 dag ontvangen. Dat noem ik uitstekende service!!!

Snelle levering, goed product!

Zeer tevreden. Hele snelle levering!

Snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden en het allerbelangrijkste was dat het blond Amsterdam servies super goed verpakt is!

Super goede service !

Van te voren mijn blond Amsterdam besteld & betaald .. direct wanneer het bij hun binnen was is het naar mij verzonden en super verpakt ! Daarna nog een vraagje over de mail verzonden en direct antwoord gekregen ! Hier ga ik zeker mijn andere blond Amsterdam ook bestellen ! Kom maar op met die nieuwe winter collectie !!!!

Service en klantgericht

Service en klantgericht top

Fantastisch!

Heel veel keuze en supersnelle bezorging! Wat ik ok leuk vond, was de handgeschreven kaart met een bedankje voor mijn bestelling. Een absolute aanrader!!

Goede levering, snelle bezorging

Snel geleverd, mail met bevestiging en volgende dag mail met bezorgtijd. Netjes verpakt en geleverd.

Goed verpakt!

Erg blij mee!

In één woord: perfect

Snelle levering naar België, binnen de 24 uur had ik mijn bestelling binnen. Goed ingepakt, leuk kaartje erbij, dikke 10 op 10 voor deze webshop!

Snel geleverd!

Makkelijk besteld, snel geleverd en de optie achteraf betalen. Hier ga ik vaker bestellen.

Altijd goede service, snelle levering en altijd super goed en stevig ingepakt.

Duidelijke website,voorraad klopt, snelle levering. Ook winkel is top.

Zowel in winkel als online veel keuze en alles ruim op voorraad. Altijd goed geholpen. Pakketjes zijn altijd netjes en zorgvuldig verpakt.

Super tevreden

Super blij mee

Vandaag mijn Yankee candle weer super snel en keurig verpakt ontvangen. En natuurlijk weer voorzien van de loyalty zegels :)

Groot assortiment, op tijd geleverd, ze houden je goed op de hoogte van nieuw assortiment

Supersnel

Voor de eerste keer iets besteld, maar zeker niet de laatste keer. Snelle levering, alles prima verlopen.

Goed en netjes verpakt

Alles was netjes binnengekomen goed verpakt

Snel geleverd!