De enige echte led kaarsen

Na het kopen van 2 led theelichtjes van het merk De Luxe Homeart was ik meteen verkocht. De vlammetjes zijn zo natuurlijk en doordat er een soort van laagje op de lichtjes zit, lijkt het alsof het kaarsvet is. Net echt dus. Dit in tegenstelling tot een duur ander merk theelichten welke oplaadbaar zijn. De vlammetjes zijn gelig. Op deze website 2 led stompkaarsen gekocht. Heel netjes ingepakt en snel geleverd. De kaarsen zijn prijzig, maar zeker de moeite waard. Ik ga er uiteindelijk nog meer kopen, dat weet ik zeker. Ik heb er ook meteen de afstandsbediening bij gekocht.

Supersnel geleverd, product (Ledkaarsen ) was van kleur donkerder dan op de foto. Caramel op de foto, bruin in het echt. Beetje jammer maar gelukkig passend bij mijn servies.

Snelle levering, echt blij mee

Online bestelling gedaan, kwam vlot en goed ingepakt, met persoonlijke boodschap en spaarkaart.

Superblij met de kaarsen!

Meerdere kaarsen besteld, een jaars werkte niert, kreeg snel en zonder discussie een nieuwe kaars toegestuurd. Afstandsbediening erg handig bij de kaarsen, bij de zwarte kaarsen werkt de afstandsbediening niet, dit werd al vermeld op de site. Wij gaan nog meer kaarsen bestellen.

Helemaal top !

Super snelle en nette levering...

Duidelijke communicatie, prima leemaarde. Brandt prachtig. Wel lastig om de juiste maten te zoeken op de website.

Fijn online shop

Ik had twee sets led candles besteld, keurig gebeld door een zeer vriendelijke medewerker dat er maar een set op voorraad was. Geld voor de andere set netjes teruggeboekt op mijn rekening.

Aanrader!

De nieuwe winkel is prachtig, ruim en heeft veel verschillende cadeaumogelijkheden. Ik kwam een bestelling ophalen. Die stond keurig klaar. Het personeel is zeer vriendelijk.

Super service en snelle verzending

Net als eerdere bestellingen werd mijn bestelling snel verzonden. Ik had meerdere Woodwick kaarsen besteld en deze waren erg goed ingepakt. De communicatie rondom de bestelling en levering is duidelijk en voelt persoonlijk. Ik vind SwietArts een hele fijne webshop en raad zeker aan om hier te bestellen.

Top service!

Goeie service snel geleverd. En vooral HEEL aangekomen. De spaaractie is een leuke bonus!!

Fijne service

Mijn bestelling heel snel in huis en een zeer grote keuze uit het assortiment van mijn favoriete kaarsen

Telaat

Het artikel zou vast goed zijn maar ik krijg al een mail om jullie te beoordelen en ook een herinnering een paar dagen later maar ik heb de bestelde artikelen nog niet eens in huis...

Geweldig mooie producten snel en netjes verpakt geleverd.

De enige winkel in Nederland die ik heb kunnen ontdekken die de totale collectie van HOMEART DELUXE led-kaarsen verkoopt. Héél fijn om uit zoveel kleuren en maten te kunnen kiezen. En zorgvuldig verpakt en snel geleverd.

Netjes verpakt

Goede website

Een fijne winkel. De webshop vind ik zelf wel veel zoeken, maar dat komt ook omdat er zoveel artikelen zijn. Het is fijn dat je de bestelling ook in de winkel kan afhalen. Vriendelijk personeel. Ik kom er graag.

Snel en prima kwaliteit

Na de bestelling direct communicatie over de tijdlijn. Tot en met de levering blijft er communicatie. Prima zoals SwietArts klanten informeert en op de hoogte houdt. Echt een aanrader

Snelle correctie service

De bestelling werd snel geleverd en was keurig verpakt!

Snelle levering van besteld product. Goed verzorgd in verpakking voor verzending.

Goede en snelle afhandeling van order en bezorging!

Voor een volgende keer weer aanbevelenswaardig.

Snelle levering, netjes verpakt en prima kwaliteit.

Snelle verzending, heel goed verpakt, mooi product.

Homeart de Luxe kaarsen zijn echt heel mooi! Niet van echt te onderscheiden. Geeft een veilig gevoel met een ondernemende poes in huis. Voor een mooie prijs deze set kunnen kopen. Ik beveel dit product en SwietArts aan!

Snelle verzending en netjes verpakt

Binnen een dag geleverd

Mijn bestelling was in een dag keurig afgeleverd.

Ruim assortiment en goede service!

Ruime keuze. Producten als omschreven. Snelle levering en producten zijn keurig verpakt. Alleen jammer dat er altijd administratie/verzendkosten worden berekend. Desondanks zou ik hier toch weer bestellen.