Super leuke shop

Leuke webshop om door te snuffelen. Nette en snelle verzending. Als je een vraag hebt staan ze je altijd netjes te woord. Gewoon een dikke 10 waard!

Gewoon goed

Snelle levering leuk verpakt ..nog extra bedankje erbij .helemaal leuk

Optijd en netjes verpakt geleverd

Alles wat ik besteld had was netjes optijd geleverd en goed verpakt

snelle levering, keurig ingepakt, mét chocolaatje!

sneller dan verwacht kwam mijn pakketje al binnen. Produkt is precies zoals verwacht en was keurig ingepakt. Er zat zelfs een chocolaatje bij.

Snel en goed geleverd

Na bestelling krijg je binnen een paar uur al bevestiging dat het pakket verstuurd is. Daardoor snel binnen. Echte prijzen voor blond en groot assortiment

2 mooie kaarsen besteld,helaas zat er kleur verschil in.. Maar geweldig en snel dat ze dit oplossen!! Deze webshop is zeker een aanrader,en ik kom hier zeker terug!!

In een woord top

Goed verpakt en snel geleverd

Snelle levering, goed verpakt (was breekbaar item)

Snelle levering. Fijn product, leuk cadeau!

Blij met de ontvangen producten.

De producten had ik redelijk snel in huis en het werkt prima.

Makkelijk bestellen, snelle levering en goed verpakt.

Hele snelle levering en de kaarsen zijn net echt. Geweldig

Supersnelle en zeer verzorgde levering!

Zie hier boven.

Totaal plaatje goed

Zou zo weer bestellen

Blij verrast !!

Een hele snelle service, alle bekers waren super goed verpakt en daarna heel blij verrast met de bedankjes in alle talen en dan ook nog een heel lief Blond cadeautje erbij als extra verrassing!! Kortom een aanranding om bij jullie iets te bestellen.

Bestelling snel geleverd en goed ingepakt

Ik heb Blond Amsterdam soepkommen besteld, en die waren heel goed ingepakt en snel geleverd. Erg blij mee.

Uistekend

Snel verzonden Perfect verpakt Lekker chocolaatje erbij En vriendelijk kaartje Heb echt een cadeau opgestuurd gekregen.

Zaak met liefde voor het vak

Hele fijne en duidelijke website. Bestelling was heel goed verpakt ( ivm breekbare spullen). Snelle levering. En ook nog als verrassing iets lekkers bijgesloten. Mocht ik nog eens iets nodig hebben, dan weet ik jullie te vinden :)

Prima en zorgvuldig verpakt de verzending

Leuke kleine attentie bij de bestelling.

Geweldige aanbieding van Tony Chocolonely

Goede aanbiedingen en we kunnen weer even vooruit!

Is goed

Een goede en snelle service

Goed verpakt goed verzonden superdervice

Aanrader!

Echt een aanrader. Leuke spullen voor leuke prijzen, snelle verzending en ik kreeg er ook een bedank kaartje met een stukje chocolade en een leuk cadeautje bij. Bedankt!

Goede en snelle service

Ik een kleur bestel van een slaapdiffuser maar de kleur die ik besteld had was niet meer op voorraad dus werd netjes gebeld of ik een andere kleur wilde of dan de bestelling wilde annuleren. Ben erg blij met de slaapdiffuser! Moet hem nog wel voor langere tijd uitproberen