Fijne communicatie vanuit de webshop. Grappige teksten in de mails, helpt ook mee. Producten netjes in stevige verpakking geleverd. Snel geleverd ondanks kerst en Corona.

Alles is prima

Het juiste product is op tijd in de perfekte staan gekomen.

Super ervaring

Leuke shop. Keurig verpakt. Snelle levering!

Vlotte bezorging goed verpakt

Snelle levering met klein extraatje, altijd goed.

Snelle nette levering!

Top!!!

Raad deze winkel aan

Ben zeer tevreden .

Super leuke webshop en goeie service

Super leuk ontbijtborden besteld voor kerst. Goed verpakt en snel bezorgd. Erg tevreden

Super verzorgd en hele goede service!

De bestelling was heel goed ingepakt en voorzien van een heerlijk chocolaatje en leuk persoonlijk kaartje. Ook zat er een spaarkaart bij van de winkel, echt heel leuk. Helaas ontbrak er bij de bestelling een onderdeel, maar na een telefoontje was dit zo geregeld en is het gelijk nagestuurd. Topservice!

Heb items besteld, heel snel geleverd, keurig ingepakt, aanrader deze site.

Super winkel!

Enthousiast personeel en heel divers aanbod! Aanrader :)

Zeer tevreden, snel en netjes!

Zeer tevreden, snel en netjes!

Geweldige service!

Ik heb jullie gebeld en werd vriendelijk en behulpzaam geholpen. De volgende dag werd het pakketje al bezorgd zoals me verteld was, het was goed ingepakt zodat er niets mee kon gebeuren. Ik ben ontzettend tevreden over jullie service en zal zeer zeker nog bij jullie dingen bestellen.

Snelle en goede service!

Snel verzonden Goed verpakt

Super verzorgt

Alles super verzorgt , snel antwoord op mijn vraag , zending netjes verpakt .

Geweldige service !

Ik had servies besteld, daar waren 2 artikelen van beschadigd. Voor de ene is kosteloos een nieuwe opgestuurd en de andere was de schade wat minder zichtbaar dus kreeg ik een mooie korting ervoor. Die is dan wel in de vorm van een tegoedbon voor een volgende bestelling. Maar de service is echt fantastisch. Kleine atentie ook in de doos met de bestelling. En met het nieuwe artikel nog een kaartje met sorry, gewoon zeer atent....

Netjes en football prof verpakt.

Snelle verzending en goed verpakt. Mocht er een probleem zijn, wordt het meteen opgelost ….. het het lieve kaartje met chocolaatje in de doos ❤️

Netjes en snel bezorgd

Prima, heel goed verpakt!

Leuke collectie.

goede service, goed verpakt.

Ik heb nu een paar keer besteld en naast dat mijn Blond Amsterdam altijd super goed verpakt word, zit er ook altijd een persoonlijk kaartje bij met nu ook iets lekkers! Binnenkort ook maar eens live gaan kijken bij de winkel!!

Zoals altijd keurig verpakt, en goed communicatie. Al vaker besteld en zal dat zeker blijven doen. Topwinkel

Perfecte levering

Het pakket is prima verzonden, zo goed ingepakt had ik nog nooit mee gemaakt !! En nog een bedanktkaartje met een heerlijk chocolaatje.

Ruime keuze

Dit was de enige webwinkel waar ik alles kon vinden wat ik zocht met een gunstige prijs. Netjes ingepakt, met leuke persoonlijke kaartjes er bij.

Goed verpakt en snel geleverd

Nadat ik mijn bestelling heb geplaatst heb ik deze de volgende dag al ontvangen. Alles was keurig verpakt, zodat de chocoladebikkels niet konden breken. Er zat zelfs een persoonlijk bedankkaartje bij.