suuuuuuper

verjaardagskadootje dus vandaar late reactie maar snelle verzending top !

Super netjes ingepakt zodat breekbare dingen geen kans krijgen om kapot te gaan.

Snel en prima verzorgd!

De bestelling werd nog dezelfde dag verzonden. Snel bezorgd. Uitstekend verpakt!

Goede service:)

Gemakkelijk en snel

Top.

Uitstekende kwaliteit, zijn vriendelijk en snelle levering.

Super ๐Ÿ˜€๐Ÿ‘

Netter Kontakt, schneller Versand und super verpackt ๐Ÿ‘ Das war sicher nicht meine letzte Bestellung ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‰

Goede en snelle levering

Snel geleverd en een goede service

Snel geleverd en goed verpakt

Duidelijke site met groot assortiment. Ik had breekbaar servies besteld en dit was heel goed verpakt, in de doos zat ook nog een leuk persoonlijk bedank kaartje. Ik kom graag nog eens terug op de site of in de winkel!

Alles volgens opgegeven afspraken.

Snelle levering, goed verlopen levering.

Was heel snel hier erg tevreden een aanrader

Keurig verpakt, lief kaartje er bij. Blij mee ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Altijd goede service

Zoals vaak...erg tevreden...een bezoek aan de winkel is ook de moeite waard..

Top service!!

Top service.

Bestelling is vlot afgehandeld, goed verpakt en de meegestuurde kaart met bedankje maakt het net iets persoonlijker.

Uitstekende service en groot assortiment

Ik heb vaker bij Swietarts kaarsen gekocht en ik ben altijd tevreden geweest. Zowel online als in de winkel. Behulpzaam personeel, ruime keuze uit producten en goed verpakt.

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf zijn uitstekend. Duidelijke en overzichtelijk website. Online bestellen makkelijk, veel keuze in betaal mogelijkheden. Niet te veel communicatie maar voldoende over de bestelling. Snel geleverd, leuke verpakkingsdoos. Zeker voor herhaling vatbaar.

niet voldoende

Ik hebt 2 kaarsjes besteld maar 1 was helemaal verkleurd,dat vondt ik wel jammer maar wel po tijd

Top bedrijf

Regelmatig kom ik bij de fysieke winkel en ga altijd met leuke hebbedingetjes weg, ook online bestel ik wel eens en dat gaat heel makkelijk. De website is heel mooi en overzichtelijk, makkelijk bestellen en afrekenen. Alles wat je wil hebben is aanwezig op de website. De eigenaar en het personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, ik raad de winkel en webshop zeker aan.

Superfijne webshop, uitstekende service, goede communicatie!

Mijn aankoop bij SwietArts verliep heel vloeiend. Het bestellen ging gemakkelijk, de levering was keurig op tijd ondanks de gekke tijden nu (04/2020). Daarnaast hebben ze mijn opmerking in het opmerkingenveld meegenomen tijdens het afhandelen van de bestelling, wat de verrassing helemaal af maakte. Ik ben enorm tevreden en overweeg zeker om nogmaals te bestellen bij deze webshop. Aanrader!

zeer tevreden

Heel goede website, snelle levering, mooie en goede spullen dus zeer revreden.

Goed verpakt en snelle levering

Pakketje was snel binnen en wat ik erg prettig vond was dat het heel goed verpakt was zodat ik het in goede staat binnen kreeg.

Uitstekende website, snelle levering en uitstekend verpakt.

Prettige mensen snel geleverd heel blij mee