Alles. Keurig en snel geleverd!

Webshop zoals een webshop moet zijn.

Snelle levering. Bomproof verpakt. Op de hoogte gehouden van bestelling tot levering. Aanrader.

goede verhouding prijs kwaliteit

Goede telefonische bereikbaarheid en snelle levering van de producten

Keurig verpakt en snelle levering

Niets ontvangen en nog geen oplossing

Het leek eerst heel goed, heel snel ontvangen door Postnl, maar daarna werd de bezorging steeds maar uitgesteld. Gemaild waar mijn pakketje bleef, maar ik moest maar geduld hebben, komt vast wel goed, maar helaas. Nu nog steeds geen oplossing, dus geen pakket en wel geld kwijt, ik vind dit geen fijne zaak zo.

Beste Erik, Wij snappen heel goed dat het vervelend is dat een bestelling niet op tijd geleverd wordt door PostNL. Helaas kunnen wij geen druk uitoefenen op de bezorging van PostNL en zijn wij afhankelijk van hun snelheid in het oplossen van dit soort zaken. 99% van bestellingen komt wel op tijd aan. Zoals aangegeven is de bestelling bij ons nog dezelfde dag meegegeven aan PostNL. Doorgaans levert PostNL dan de bestelling de eerstvolgende werkdag bij je af. In dit geval zou dit dinsdag zijn. Op woensdag laat je ons weten dat het pakket nog steeds niet binnen is. Wij hebben hierop direct een case geopend bij PostNL en gevraagd nog even geduld te hebben. PostNL bezorgd doorgaans de eerstvolgende werkdag, maar zij geven geen garantie hierop Op zaterdag laat je ons weten dat het pakket nog steeds niet is bezorgd. Wederom vragen wij PostNL naar de status van deze bestelling. Tevens geven wij aan dat wij hebben gekeken naar de mogelijkheid om de producten opnieuw te versturen maar er blijkt een artikel niet voorradig. Omdat je aangeeft dat het een cadeau is bieden we je de mogelijkheid om als het pakket alsnog wordt bezorgd deze te weigeren en wij direct je geld retour storten. Hierdoor begrijpen wij niet helemaal wat je bedoeld met "Geld kwijt"! Nogmaals ook wij betreuren het dat PostNL heeft verzuimd bij het leveren van deze bestelling. Jammer dat wij als bedrijf hiervan de dupe zijn door het geven van een slechte review. Maar gezien onze overige reviews denk ik niet dat wij een slechte service leveren aan onze klanten, en daar zijn we trots op. Nogmaals onze excuses m.b.t. de levering door PostNL. Fijne zondag

Fantastisch wat een goede service!! Besteld en de volgende dag binnen.

prima product en snelle levering

goed verzorgd

geweldig

Dit was mijn 2e bestelling bij hun en kan alleen maar zeggen perfect!!

Hier kom ik terug

Snelle service, en nog belangrijker, super goed verpakt

Hele snelle levering en goed verpakt

Veel keus op de webshop ik ging voor Blond Amsterdam. Snel geleverd

Tevreden met afhandeling

Duidelijke website en snelle verzending.

Helemaal goed

Mooie producten,snelle en goede service. Kleuren van ledkaarsen komen op de website niet helemaal goed over

Heel snel geleverd , goede communicatie !!

Fijn dat het zo snel en netjes afgeleverd is! Ik ben er heel blij mee , bedankt !

Snelle verzending

Snelle verzending,, goed verpakt ik ben dik tevreden.

Top service!

Zeer goed verpakt, snel verstuurd en een probleem wordt zeer snel en netjes opgelost.

Weer prima verpakt, dus alles goed aangekomen. Daar kan Bol nog iets van leren!

Makkelijk bestellen en afhalen.

Bestellen was zo gebeurd. Vervolgens netjes via email op de hoogte gehouden van de voortgang. Pakketje stond netjes klaar in de winkel. Was nog niet ingepakt zo kon ik eerst kijken of alles heel was (servies)

Alles goed

Alles goed gegaan, van begin tot het eind goed op de hoogte gehouden

Super webshop

Bestelling snel ontvangen, prima ingepakt en als er iets is, dan wordt het altijd super opgelost.

Niets op aan te merken!

Ik was op zoek naar een bepaald product en heb dat gevonden bij SwietArts. Een bestelling geplaatst en ik had het de volgende dag al in huis, netjes verpakt.

Snelle levering en goed verpakt. Wat wil je nog meer..

Perfect geleverd

Was kado, partner zeer blij ermee

Leuke artikelen

Ik was zeer tevreden over mijn bestelling De jarige vond het ook een leuk kado Wandbord met Rotterdamse tekst

Goed product, levering op foutief adres.

Het product is goed. De levering ging niet goed. Ik had het pakje bij mijn buurman Bart Gort, Wersakker 37 laten bezorgen omdat ik niet thuis zou zijn en het een cadeautje voor mijn man was. Op de adressticker stond: Bart Gort, Wersakker 39 37. Dus zowel mijn huisnummer als dat van mijn buurman. Daardoor werd het toch op mijn huisadres 39 bezorgd. Mogelijk heb ik het niet goed ingevuld. Dat hoor ik nog graag van jullie.

Hi Cilia, Goed dat je het even laat weten aan ons. Mogelijk heb je een foutje gemaakt bij het invullen van je gegevens. Wij passen dit niet aan. Dit gaat volledig automatisch. Veel plezier met je bestelling. Patrick

Leuke led drijfkaarsjes

Ik had 2 drijfkaarsjes besteld en ook gekregen, maar de gebruiksaanwijzing en de beschrijving op het doosje klopte niet. Nergens kunnen vinden dat deze drijfkaarsjes alleen werken in het water. Gebeld en na enig overleg kreeg het te horen dat het zo werkte. Prima geholpen.