Bedankt voor de mooie 10. Groetjes, Raeley van SwietArts

mooi snelle service

idem

Bedankt Jan, Groetjes, Raeley van SwietArts

Makkelijk bestellen, goed verpakt aangekomen en snelle verzending! Wat wil je nog meer?

Hi Sanne, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt daarvoor! Groetjes, Raeley van SwietArts

Aanrader

Chocolade snel geleverd. Netjes verpakt en met een leuk kaartje erbij.

Hi Elise, Bedankt voor de leuke review. Groetjes, Raeley van SwietArts

Ik ben niet iemand die veel woorden gebruikt dus twee keer wat besteld nu twee keer zeer tevreden ...dus jullie hebben er een klant bij

Hi Esther, Deze woorden zijn voor ons meer dan genoeg. Dank je wel ervoor! Je bent altijd welkom, ook in de winkel. Je hoeft alleen maar de brug over (waar je dan hopelijk niet voor komt te staan haha) Groetjes, Raeley van SwietArts

Goede en snelle levering, erg tevreden

Goedemiddag, Bedankt voor de mooie recensie. Wij wensen je een fijn weekend verder. Groetjes, Raeley van SwietArts

Goedkoop en snel geleverd

Met zorg verpakt en snel geleverd. Product was een flink stuk goedkoper dan bij andere webshops.

Hi Sonja, Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent. We hopen je in de toekomst weer een mooie bestelling te mogen verzenden. Groetjes, Raeley van SwietArts

Excellent!

Very satisified with the service of SwietArts!

Hi Lea, We are very honored to send a package to you in Germany. Hope you enjoy your order. Greetz, Raeley from SwietArts

Goede service en klantvriendelijk.

De kaarsen waren perfect verpakt,

super

supersnelle levering door vrolijke en gezellige bezorgster. de winkel straalt gezelligheid uit, en heeft een enorm assortiment. zeer vriendelijk personeel.

Hi Jane, Ik kom het altijd graag bij je "afgooien" hoor. We hopen je snel weer lekker in de winkel te zien en komt het beter uit dan breng ik het gewoon even langs. Groetjes, Raeley van SwietArts

Helemaal goed

Aardige mensen. Goed assortiment,. Goede service. Snelle levering. Goed verpakt.

Prima webshop, alles met zorg ingepakt en goede communicatie

Leuke webshop met persoonlijke details zoals een handgesschreven kaartje en een spaarpunten programma. Alles is heel goed ingepakt en de communicatie over de order verloopt goed. Erg tevreden, na de corona kom ik eens langs in de echte winkel :-)

Hi Marcel, Wat een mooie en lieve recensie. Daar zijn wij heel blij mee. Je bent altijd welkom in de winkel, gezellig. Ik zal de koffie klaarzetten =) Hopelijk tot snel dan! Groetjes, Raeley van SwietArts

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Mijn gereserveerde spulletjes werden zelfs een week eerder verstuurd dan verwacht, dus dat was een hele grote aangename verrassing

Altijd goede en snelle service

Altijd goede service. Ik krijg snel binnen wat ik heb besteld.

Deze kaars ruikt heerlijk ook als de kaars niet aan is en heel snel bezorgd Top!!

Super webshop

Geweldige webshop, uitgebreid aanbod, super verzending!

GEWELDIG.

Snelle levering en mooi produkt. Zeer tevreden.

keurig pakket

Bestelling was keurig ingepakt << top! Door 2 bestellingen in een doos te plaatsen kwamen er onduidelijkheden (bij ons en bij de post.nl ook) en misschien doordat was de bestelling zo vertraagd. Wij hebben het pakket pas 5 dagen later ontvangen. Misschien volgende keer laten weten dat het in een pakket komt << tip! Toch zijn we altijd blij om bestelling bij jullie te maken en onszelf maar ook onze naasten met lekker kaarsjes blij te maken.

Alles is goed geleverd, zorgvuldig verpakt met zegels voor hun spaarsysteem. Top levering!

Hi Joyce, Bedankt voor je mooie 10. Leuk is ons spaarsysteem he? We hopen je in de toekomst ook nog vaak tevreden te mogen maken. Groetjes, Raeley van SwietArts

Geur kaarsen

Snel en mooie ingepakt

Hi Ruthline, Bedankt voor de goede recensie. Heel veel plezier van je kaarsen. Groetjes, Raeley van SwietArts

Prima service !

Servies besteld, alles heel netjes verpakt. Zeker een aanrader !

Hi Liesbeth, Wat fijn dat alles goed is overgekomen. We hebben er inmiddels onze draai in gevonden hoe we zulke breekbare producten kunnen verzenden en doen er alles aan om het heel over te laten komen. Dank je wel voor de mooie recensie. Groetjes, Raeley van SwietArts

ben meer dan tevreden

top service, veel keus, leuke prijs. en altijd perfect veilig verpakt

Hi Patricia, Bedankt voor de mooie woorden en de 10. Groetjes, Raeley van SwietArts

Alles wat ik nodig had, fijne aanbiedingen en snel in huis! Bedankt!

Hi Thea, Fijn om te horen dat je tevreden bent. We zien je graag bij ons terug. Fijn weekend alvast. Groetjes, Raeley van SwietArts

Goede communicatie en snelle levering! Heel erg tevreden!!

Hi Nancy, Bedankt voor je mooie recensie. Groetjes, Raeley van SwietArts