Leuke cadeauartikelen

Leuke site met diverse cadeauartikelen en een snelle levering.

Goed.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces "versturen".

Snel, correct en zelfs meedenken of ik wel zeker wilde dat ik deze bestelling zo wilde plaatsen. Dikke aanrader.

Geweldig verzorgd pakketje

Snelle levering, heel mooi ingepakt en leuke kaartjes erbij

Snelle en goede levering

Pakketje was snel geleverd. Hey breekbare producten was goed ingepakt om beschadiging te voorkomen

Hele mooie kaarsen.

Het was mooi en goed verpakt en een leuke kaart erbij. Wordt gewaardeerd

Prijs-kwaliteit heel goed

Snel geleverd en je krijgt wat er omschreven/getoond wordt.

Snel en je koopt wat je ziet!

Snelle en perfecte levering.

Super goed

Snelle levering klant vriendelijk

Top snel geleverd mooie spullen. Fijn boven de 50 euro geen verzendkosten.

Mooie spulletjes. Boven 50 euro géén verzendkosten dat is heel reëel. Erg tevreden. Ga zeker meer bestellen.

zeer goede ervaring zeer goede service

hele fijne webshop met ruime keuze.spullen snel binnen en goed verpakt tegen beschadigen.

Super hoe er meegedacht wordt. Ook de service is geweldig.

De luxe kaarsen besteld, de volgende dag bezorgd

Zien er mooi uit, snel geleverd

Prima.

Snelle levering, goed verpakt, makkelijk bestellen.

In prima staat altijd

Goed verpakt , altijd netjes en mooi

Goede en snelle levering

Gewoon perfect

1 waxinelichtje was kapot, de volgende dag had ik een nieuwe

Online besteld stond helemaal netjes klaar

Fijne en snelle levering

Heb nog geen slechte ervaring gehad, alles wordt netjes en snel afgehandeld. Ook als je per ongeluk te laat betaald.

Zeer goed verpakt

Het bestelde Blond is snel bezorgd en was zeer goed ingepakt, erg tevreden over deze 1e keer bestellen.

Aardige klantenservice

Pakketje besteld, direct een orderbevestiging. Helaas ging er wat mis bij post nl maar aardig te woord gestaan door de klantenservice. Aanrader!

Snel in huis

Na bestelling snel verzonden en alles was goed verpakt.

Ik bestelde waxinelichtjes van Deluxe Homeart. ze waren de volgende dag al in huis en zijn helemaal top!

Echt mooie waxinekaarsjes( ik heb rode) die bij branden niet van echt zijn te onderscheiden, zo natuurlijk. Goede service, 1 lichtje deed het niet en na bellen, werd er snel oplossing gevonden en kreeg ik nwe toegestuurd. heb ook de afstandsbediening zodat ik ze kon programmeren en dat werkt ook goed. Goede verpakking en supersnelle levering! Min punten: - Mijn waxinelichthouders zijn ook diameter 4 cm, maar deze lichtjes net 0,1 mm groter waardoor ze niet in al mijn houders passen. Dus let er goed op bij aankoop dat je houder ietsje groter is. - Waxinelichtjes, maar ook andere kaarsen in deze serie zijn wel erg prijzig. Daarom geen andere kaarsen gekocht.

Netjes en snel

De producten zijn van goede kwaliteit en waren netjes ingepakt. Ik had de deluxe home kaarsen. De verzending was ook super snel want volgende dag al in huis zoals beloofd. De spaar actie vind ik ook leuk maar wel jammer dat je wel heel veel moet kopen eer dat je kaartje vol is. Verder helemaal top en ik zou hier vaker bestellen :)