Heel fijn

Fijn geholpen en hele mooie producten

De beste

Eerst kleurstalen gevraagd, deze kwamen snel en kon zo een goede keuze maken. De bestelling kwam ook snel, hoeslaken is helemaal top!

Uitstekende service!

Product voldeed niet helemaal aan mijn verwachting, maar geweldig opgelost!! Uitstekende service en nu een top product!

Keurig verpakt, goede communicatie en tijdige nette levering. Producten kloppen met omschrijving en beeld.

Weer perfect verzorgd

Nette verzending, snelle service en goede kwaliteit

Goede site, goede levering.

Zeer tevreden met deze zeer goede kwaliteit hoeslaken.Het is prijzig maar je voelt de kwaliteit.

Goede telefonische uitleg over producten.

Goede telefonische uitleg over producten.

Goede service en snel

Netjes geholpen en leuk dat er een persoonlijk geschreven briefje bij zat. Erg gewaardeerd.

Goed product

Wel lange wachttijd, maar dat zal aan de bezorgdienst hebben gelegen in corona

Super laken gekocht

Heel fijn belladonna jersey laken gekocht Wauw wat zijn die fijn! Mooi ingepakt en snel geleverd

Prima verzorgd

Bedankt voor de snelle levering

Leuk ook de persoonlijke reactie. Bij een volgende bestelling zal ik zeker van u diensten gebruik maken

Zeer vertrouwelijke winkel en vlotte levering

Zeer vertrouwelijke winkel en vlotte levering

Voldoet niet aan mijn verwachting

Het laken is niet strak te krijgen. Jullie oplossing om een soort bretels tussen de elastische zijkanten te plaatsen is natuurlijk niet serieus te nemen. Dat kan ook bij een laken van de Hema, die is dan ook strak.

Wat ik er van verwacht heb zo is het.

Ik wilde dit artikel graag al is het duur. Maar ik ben er blij mee. De volgende keer neem ik dat weer. Prima kwaliteit.

Vooral het persoonlijke bericht in het pakketje was leuk

Helemaal prima

Hartelijk, betrokken en afspraakvast.

Mijn product was niet op voorraad en moest nog gemaakt worden bij de fabriek. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang en werd het pakket volgens afspraken correct afgeleverd.

Maar verwachting de order uitgevoerd

Service zoals je zou verwachten

De verkoopsters waren altijd bereid, waar het kon je te helpen en te adviseren. De bestelling was er meestal een of twee dagen erna in huis. Fijne ervaring.

Betrokken organisatie en goede kwaliteit

Heb snel de bestelde producten ontvangen, en kreeg er een attent en persoonlijk berichtje bij! Dank!

Zeer goede service van Anke de Best.

Ik heb de service als zeer klantvriendelijk ervaren. Heb meerdere malen een kleurstaal aangevraagd en ben altijd vriendelijk en snel geholpen.

Uitstekende service en producten!

Perfecte service, snelle levering en uistekend product!

prima service

Persoonlijke service

Aanrader!

Snel bezorgd in een mooie, luxe verpakking, zodat het lijkt alsof je een cadeautje krijgt. Ook de handgeschreven kaart is érg leuk!