Goede, snelle service.

Heldere, duidelijke en overzichtelijke site. Snelle levering en geen problemen gehad hiermee.

snelle levering.

Snel en betrouwbaar

De site was makkelijk te vinden, mijn specifieke product ook. Ontzettend snel geleverd met een track en trace die vrijwel meteen beschikbaar was. Ik ben zeer tevreden over deze service.

Super snel en eenvoudig geleverd

Vandaag besteld morgen al geleverd!

Duidelijke website, zo door het bestelproces heen.

Keurig verzorgt van website tot zeer vlotte levering en deugdelijke verpakking. Kan even niets negatiefs bedenken.

Snel en veel voorraad

De website is erg toegankelijk en dus zijn producten snel te vinden. Afronding van een order loopt ook soepel.

bedrijf met productkennis, klantvriendelijk en snel levering

Heb nu een aantal keren besteld bij Navacqs en ze blijven supersnel leveren en op werkdagen gewoon de volgende dag. Echt een bedrijf waar je van op aan kan.

Zeer snelle en perfecte levering.

Security label ZT-88

Makkelijk te bestellen door overzichtelijke website, goed verpakt en snel in huis. Voor herhaling vatbaar.

Duidelijke website, snelle levering

Wij bestellen relatief weinig en vrijwel altijd laat. Mede door de snelle leveringen zijn wij hiermee nog nooit in de problemen gekomen.

Goede en snelle service!

Goede kwaliteit, snelle verzending en netjes verpakt.

correcte en snelle levering

Eenvoudig te bestelling via website, volgende dag in huis.

Geweldige service, wij gaan hier als bedrijf vaker bestellen!

Geweldige service, wij gaan hier als bedrijf vaker bestellen!

Prima service en snelle levering

Onze bestelling was super snel geleverd en voor een prima prijs !

Lightning fast!

Besteld en geleverd in 48u.

Goed geregeld!

Alle vragen werden snel opgelost en de producten waren al heel snel in huis. Vriendelijke communicatie en goede service!

Snelle en Correcte levering

Snelle en correcte levering zoals je verwacht van een goede onderneming

Fantastisch bedrijf!

Snelle levering, goede prijzen en vooral een fantastische klantenservice!

wordt uitgezocht wat we nodig hebben.

Alles wordt tegen goede prijs aangeboden.

Correct geholpen en snelle levering

Na 1 telefoontje gelijk bestelling geplaatst. binnen een uur de orderbevestiging en de verzendbevestiging. Lekker snel geregeld.

Goede service en snel geleverd.

Zonder problemen bestelling kunnen plaatsen en keurig netjes afgeleverd.

Zeer fijn bedrijf voor contact en materiaal te bestellen

Top service!

Supersnel geleverd

Hoewel ik 4 dozen had bestelt, kreeg ik er maar 2. Eerder binnengekomen dan verwacht en deze keer ook op het goede adres afgeleverd.

Exzellenter Service

Sehr freundlicher Kontakt, super Service und eine wirklich schnelle Bearbeitung unserer Bestellungen.

Great Service!

And fast delivery shipped same day

Kiyoh Bewertungen