Ik wou een fotowand voor mijn mancave. 9meter op 2.10 meter. Kreeg perfecte hulp bij het selecteren van de correcte foto qua kwaliteit. Een weekje later werd de fotowand rol al geleverd. Heb nu de mooiste mancave van Belgie :-) Top service en vriendelijke medewerkers. Zeker een aanrader.

Super mooi product

Eigen foto besteld op doek. Laten opmaken. Maandag bevestigd en vrijdag in huis. Heel blij mee.

Tevreden met bedenking

Goede kwaliteit doek, vlot te plaatsen! Jammer dat de kleuren niet helemaal overeen kwamen met de originele foto (teveel ‘geel’). Maar mits een kleine aanpassing (andere kleur ‘kader’ konden we dit effect neutraliseren dus wel tevreden met het eindresultaat.

supergoed, snel en correct verpakt; uitstekende kwaliteit

correcte vraag na insturen eerste bestand. opnieuw proefbestand na insturen tweede bestand. correcte reactie en correcte levering.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Meedenkend en opmaak door hun gedaan. Snelle levering en prachtige airtex!

goede service, goed behandeld

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Denkt mee met de aankoop en geeft ook adviezen, fijn bedrijf!