Leuk team en vriendelijk, Snel en nette service

supersnel

supersnel geleverd, goede prijs en kwaliteit

Helemaal top

Super snel

De ene dag besteld, volgende dag in huis.

Had iets met spoed nodig. Heb besteld en de volgende ochtend op een zaterdag werd het al bezorgd. Helemaal top.

geweldig

vanaf het moment dat je besteld hebt word je meteen op de hoogte gehouden met de status van je bestelling. Verder is het vrij duidelijk wat je moet doen als je gebruik wilt maken van de site

Top geregeld en goede prijzen.

Precies waar ik blij van word!

Laatst heb ik bij karpercentrale enkele haken voor bow rigs besteld, die ik nergens anders voor die prijs kon vinden. Ik kende dit bedrijf voorheen niet, maar wat een keurige service! Snelle levering, visitekaartje en kortingsvoucher meegeleverd, en de dag na bestellen mijn haken in bezit. Zeker een aanrader voor de volgende benodigdheden dus, echt heerlijk :)

Snel geleverd. Top!

Snelle levering, en nette prijs

Dik voor mekaar

Duidelijke site en bestelproces. Na bestelling direct mail met verdere informatie en een mail met persoonlijke touch over eventuele contactmogelijkheden etc. Volgende dag meteen de bestelde hengel in huis. Keurig ingepakt en in perfecte staat! Echt top!

Het liep op rolletjes

Fijne website/ Goede prijs&kwaliteit / super snelle levering ....perfect in orde!

Product had wat mij betreft ook over de post gemogen ipv een kleine doos

Goed en deskundig

Goed en vriendelijk personeel, betrouwbaar en deskundig

Super snel

Super service hele snelle levering dik tevreden

Snel verzonden

Super snel ontvangen, goed contact en op de hoogte gehouden van transport van het pakje

Goede service, snelle levering

Bij de Karpercentrale nieuwe molens en lijn besteld. De lijn is zoals gevraagd netje op de molens gezet. De bestelling is netjes en snel geleverd.

Zeer vlotte, snelle afhandeling en levering, 10/10 !!

Zeer vlotte, snelle afhandeling en levering, 10/10 !!

Levering is op tijd geleverd keuring verpakt, goede kwaliteit en aanbieding

Zie boven oerfect

Zeer zeer snel

Volgende dag in huis. Zelfs op zaterdag bezorgd.

Snelle levering goef geregeld

Mijn bestelling kwam als beloofd snel bij mij thuis bezorgd. Ik was blij met de kwaliteit van de bestelde producten.

TOP

Snelle levering, alles naar wens, goede service en zelfs om 23:00 bereikbaar op instagram! Wordt de vaste bestel winkel!

Top! Ga hier zeker vaker bestellen!

Nieuwe molens en lijn besteld bij Karpercentrale. De bestelling netjes en snel binnen gekregen en de lijn was al keurig op de molens gespoeld. Top service wat ongetwijfeld 5 sterren waard is! Ga hier zeker vaker bestellen.

prima service en snelle levering

Je wordt door bekwam personeel geholpen.Prima service en snelle levering, gunstige prijzen.

Over Karpercentrale

Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis. Vanaf €75,- betaal je geen verzendkosten. Bij KarperCentrale heb je keus uit ruim 15.000 karper producten. Bij ons krijg je altijd persoonlijk en specialistisch advies. (Via mail, whatsapp, telefoon of tijdens een bak koffie in onze winkel!) Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar. Ook zijn we makkelijk te bereiken via Facebook, Klantenservice@karpercentrale.nl en via de livechat op www.karpercentrale.nl Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem! Retourneren is makkelijk en mag tot 30 dagen na je aankoop in de webshop!