Goed bedrijf, goede snelle service!!

Netjes afgehandeld bedankt groet Jan

Juiste levering van een goed product en ook administratief alles op orde vriendelijke groet Jan de snoekbaars visser

Duidelijke website, snelle levering. Blij met me bestelling.Zondag vissen!

Geweldige service

Zeer tevreden en snel geleverd

Ondanks verkeerd adres toch Keurig bezorgt na een mail

Zeer tevreden met het bestelde . Een opmerking grote verpakking voor 2 kleine steuntjes . Het zou e.v.t door de brievenbus kunnen.

Vakkundig advies , super groot assortiment

Geen mening

Helaas nog geen pakketje mogen ontvangen

Erg vriendelijke mensen, goeie service.

snelles service

Besteld en geleverd op tijd. Prima en snel.

Snelle levering en goede kwaliteit

JRC barrow

De levering was snel en correct geleverd

Aan de telefoon goed te woord hé staan

Prettige en voelde vertrouwd levering op tijd ze niet thuis mail en kaart waar het af gegeven was .

Snelle en correcte levering

Top levering

Super goede klantenservice!!

Mijn bestelling had een klein fabrieksfoutje, ik belde met Karpercentrale en werd heel vriendelijk en goed geholpen. Op hun kosten mocht in het pakketje retourneren (kreeg een duidelijke instructie met printklare labels om dit makkelijk te maken) en kreeg snel een nieuw product kosteloos toegestuurd. Super!

Goed en snel geleverd

Alleen voor 16:00 bestelt volgende dag thuis klopt niet helemaal heb zit wel 1 Tussen jammer moeten ze gewoon even aan geven

Super levering !! Snel en klantvriendelijk!!

Zondags besteld is dinsdag binnen supersnel !!

Goede service en altijd voor tips en trucks te porren de jongens.

Uitstekende ervaring

Ik was heel blij na wat zoeken kwam ik bij jullie terecht, Coleman feul is niet bij heel veel mensen bekend, het is pure nafta, en daar vraagt mijn Echine et6 4takt stationair motortje om met mengsmering, goede prijs, uitstekend zorgvuldig met aandacht verpakt, compliment.

Super service en vlugge levering

Vlotte afhandeling. Scherpe prijzen.

De bestelling op tijd geleverd

Voor het eerst wat besteld en een goede service

Goed geregeld

Mijn bestelling netjes op tijd binnen Als ze iets niet kunnen leveren dan wort er eerst gevraagd wat ik zelf wil een alternatief of van je bestelling eraf alternatief gekozen en wort dan geen rommel gebruik voor vervangende alternatief dus super bedrijf

Supersnelle levering van vis stoel Fox Ros 2

Goede prijs kwaliteit verhouding

Super snel!

Super snelle levering geen problemen en top spul!

Top!!!

Zeer snelle levering. Goede service. Goede kwaliteit.

Over Karpercentrale

~~NEDERLANDS~~ Wij willen het jou zo makkelijk mogelijk maken de juiste producten snel in huis te hebben. Zo kun jij je bezig houden met wat je het liefste doet, Karpervissen :-). > Voor 16:00 besteld op een werkdag? Morgen thuis geleverd. > Gratis verzending vanaf €75,-. > 30 dagen online bedenktijd. > Klantenservice via Live chat, Telefoon & E-mail. > Betalen zoals jij dat wilt. Vooraf, achteraf of in termijnen. Of kom langs in onze 600m² winkel te Delfzijl! 20 dagen na aankoop vragen we al onze klanten een van de bestelde producten te beoordelen. Zo helpen we duizenden karpervissers met het maken van de juiste keuze. Dus, doe je mee? Bedankt namens onze klanten & het hele team van KarperCentrale. ~Tom & Maarten ~~DEUTSCH~~ Wir wollen es Ihnen so einfach wie möglich machen, schnell die richtigen Produkte zu bekommen. So können Sie sich mit dem beschäftigen, was Sie am liebsten tun, dem Karpfenangeln :-). > Vor 16:00 Uhr bestellt? Werden noch am selben Tag versendet! * > Kostenloser Versand ab € 75,-. > 30 Tage Bedenkzeit. > Kundenservice über Live-Chat, Telefon & E-Mail. > Bezahlung wie gewünscht. Im Voraus, im Nachhinein oder in Raten. Oder besuchen Sie unser 600m² großes Geschäft in Delfzijl! 20 Tage nach dem Kauf bitten wir alle unsere Kunden, eines der bestellten Produkte zu bewerten. Auf diese Weise helfen wir Tausenden von Karpfenanglern, die richtige Wahl zu treffen. Also, werden Sie teilnehmen? Vielen Dank im Namen unserer Kunden & des gesamten Teams der KarperCentrale. ~Tom & Maarten