Alles werkt perfect

Snel binnen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Oplossingsgericht, persoonlijk en vriendelijk!

Ik bestelde pas geleden 2 hengels en had deze op korte termijn nodig en dit bleek geen probleem. Tot drie dagen voor de sessie de hengels niet bij Karpercentrale binnen waren door hun leverancier werd ik hierover gebeld. Ze hadden gelukkig wel een luxere/duurdere versie van hetzelfde merk, ik had ze bekeken en wilde deze wel graag hebben. Ik had contact met Tom en hij zei dat hun de extra kosten voor hun rekening namen. Ze werden met spoed bezorgd en ik had op tijd mijn hengels! Top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles prima omschreven en prima service

top!!!

goed geregeld ,, en super snel in huis

perfect

goede service, snelle levering en zeer snel bij het oplossen van een probleem, ook al is het niet ontstaan door Karpercentrale maar door besteldienst. Petje af een dikke 10

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De bestelling die ik had gedaan was er niet meer. Er werd direct een voorstel gedaan met product wat er erg op leek. Was goedkoper. Geld werd direct terug gestuurd. Top service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snel en goed geleverd, ook alles netjes verpakt kan niet beter.

heb nu paar keer iets besteld bij karpercentrale maar is tot nu toe altijd snel binnen gekomen, heel netjes verpakt en netjes afgehandeld. kan niet beter.

Betrouwbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service Snel en netjes geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super goede service. Snelle levering. Attente persoonlijke boodschap op de leverbon. Niks op aan te merken.

duidelijk en goed

dit was mijn eerste keer dat ik wat bestelde , er was een artikel niet op voorraad en er werd gebeld door hun om tot een oplossing te komen , en alles was goed en snel binnen gr Edwin

Goede en snelle levering

Product werd snel geleverd binnen de aangegeven levertijd. Product voldeed helemaal aan de beschrijving!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat een leuke winkel! En leuke/ goede service

Het kapervirus heeft me na 20 jaar niet te hebben gevist toch weer bevangen en ben bij de karpercentrale heel erg leuk geholpen. Een service die je bijna nergens meer tegenkomt. Op elke vraag binnen een paar minuten al antwoord en erg leuk en enthousiast. Wat mij betreft hoef ik nergens anders meer te "shoppen" Je hebt een nieuwe vaste klant gekregen Tom en ga je/jullie zeker aanbevelen als dat nog nodig is.

Goede klantenservice

En snelle levering wat wil je nog meer

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zoals altijd een snelle levering.

Vriendelijk en goede service

Snel bezorgd

Snel en netjes geleverd

Mooi site en duidelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het is voor mij de eerste keer dat ik iets bij de KarperCentrale heb besteld. Mijn bestelling bestond uit een Trakker Sanctuary onthaakmat, weight & retention sling en stink bag. De ontmaakmat was bij de KarperCentrale goedkoper dan bij andere webshops. Meteen naar het aanmelden kreeg ik een persoonlijke welkomst e-mail waarin ze aangaven eigenlijk altijd wel bereikbaar te zijn en altijd open te staan voor een gesprek. Top! Mijn bestelling is snel afgehandeld en werd binnen enkele dagen bezorgd. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit produkten voor eerlijke prijs.

Beloftes worden waar gemaakt, snelle service

Prima en hulpvaardig

Er ging iets fout bij de bezorgdienst maar dat is correct en snel verholpen door een medewerker van "de Karpercentrale

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede serice en snelle afhandelingen.

Mooie vis stoel besteld en de volgende dag al in huis, en natuurlijk ook direct uitgetest aan het viswater, conclusie: dankzij de goede service en de kwaliteit van de stoel heb ik een goede comfortabele visdag gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mijn bestelling kwam 2 dagen telaat binnen.plus was het niet wat ik besteld had.contact gehad tot een oplossing gekomen had ook geen beter kunnen denken.ben er zeer tevreden mee.top gedaan en bedankt jongens!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

eerdere bestelling ging niet zo goed maar de 2e werd keurig afgehandelt en goed gemaakt ,, keurige reacties , ga hier zeker meer bestellen

Super service...

Een paar spullen waren niet op voorraad maar ondanks dat had ik toch een hele snelle levering... Zeer tevreden over...

top service

Snelle levering en vriendelijke mensen ook contact via whatsapp perfect!

Over Karpercentrale

Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis. Vanaf €75,- betaal je geen verzendkosten. Bij KarperCentrale heb je keus uit ruim 15.000 karper producten. Bij ons krijg je altijd persoonlijk en specialistisch advies. (Via mail, whatsapp, telefoon of tijdens een bak koffie in onze winkel!) Onze klantenservice staat 6 dagen per week voor je klaar. Ook zijn we makkelijk te bereiken via Social Media of whatsapp! Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem! Retourneren is makkelijk en mag tot 30 dagen na je aankoop!

Filter op Taal