Top zaak

Top jongens ,top zaak

Gewoon goed

Alles altijd op tijd , alleen de communicatie is nogal erg traag e-mail terug duurt gerekte lang .

Simpel en snel

Het bestellen is vrij simpel en de levering was super snel En prima op de hoogte gehouden over leverings tijd

Geweldig!!!!!

Ervaren karper visser met veel deskundigheid!!! Als er 1 winkel is waar je voor veel karperspullen heen kan waarbij je uitleg krijgt van a tot z moet je bij karpercentrale delfzijl zijn!

Heel erg tevreden!

Geweldige service, goede en duidelijke informatie. De door mij bestelde laarzen (Lion sports Lemigo Boots Grenlander) passen perfect en zijn inderdaad vederlicht! Ik beveel de Karpercentrale graag van harte aan!

Beste hulp in de karper vis wereld

Super hulp door de mensen en veel goeie uit leg en goeie surves Nog maals bedankt voor alle hulp met me aan kopen ben er erg blij mee.

Goede en snelle service

Ben zeer tevreden

Super en snel

Top kan niet anders zeggen

Overzichtelijke website, snelle levering

een slaapzak op maandag besteld en dinsdag al in huis echt top. Ook de prijs verhouding is super

Goede service en snelle levering, top bedrijf!

Goede service met nog een extraatje bij aflevering

De spullen zijn netjes afgeleverd met nog een extra zakje boilies om te testen. Keurig!

Ben zeer tevreden . Goeie service. Wordt telefonisch goed geholpen. Hebben een grote assortiment karper vis spullen nu helemaal met uitbreiding nieuw pand. Bestel hier graag myn karper spullen.

Goede snelle levering klantvriendelijk

Super !!

Besteld en ondanks nu met het corona virus toch heel snel mijn spullen ontvangen ! En boven verwachting normaal kocht ik altijd mijn spullen in een sportviswinkel maar dat is verleden tijd !

snelle service en goede kwaliteit

een Fleece outfit besteld van uitstekende kwaliteit en een klein cadeautje voor manlief namelijk een mok voor de koffie ;)

Snelle en goede service

Via Guido bij karpercentrale terecht gekomen en daar m’n Boilies besteld. Had ze al snel in huis en ook nog eens een upgrade van 2,5 naar 5kg! Geweldig jongens

Vriendelijke medewerkers, lage prijzen,goede service.

Ik koop al meerdere jaren mijn spullen bij de karpercentrale. De medewerkers zijn vriendelijk, hebben verstand van zaken en helpen je graag het juiste product te vinden. Zowel online als in de winkel staan ze voor je klaar. Ze bieden uitstekende service en bieden top kwaliteit. Kortom, zeker aan te raden om daar je spullen te kopen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering En als je wat bestellen en het is niet kompleet dan krijg je nettjes een mail Dat ze het gaan oplossen voor je

Perfect gelopen

Goed en snel geleverd

Snel en netjes volgens afspraak geleverd 👍

👍👍

Bestelling is juist ontvangen

Heb een Garmin Sriker+5 besteld op 25-2-2020. Bestelling liep vlot en netjes. Alleen door de verhuizing iets later mijn bestelling binnen gekomen. Maar er zat een extra kap bij waarde 20 euro. Ik ben zeer blij en raad iedereen aan om bij Karpercentrale te bestellen.

Kan beter

Bestelling voor een deel ontvangen. Vertelden in een mail dat 2e deel van bestelling nog op tijd geleverd zou worden. Krijg geen response over de nalevering. Ik hoop product nog binnen te krijgen voor mijn Frankrijksessie :( Zeer weinig info retour via mail.

Hoi Dennis, Bedankt voor je review en je feedback! Wij zijn inderdaad i.v.m. onze verhuizing momenteel minder goed bereikbaar. Ons excuses voor het ongemak! Wel zie ik dat wij jouw volledige bestelling (zowel de Txi-D set als de FX13 FOX molens) keurig op tijd bij jouw hebben bezorgd. Nu maar hopen dat ze flink aan het werk worden gezet in Frankrijk! :-) Groetjes, Tom | KarperCentrale

Een goede winkel

Gewoon een goede winkel .levering is snel en op tijd. Verpakkingen is goed .een aanrader deze winkel.

Goed!!

Mooie prijzen en snel geleverd

Over Karpercentrale

Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis. Vanaf €75,- betaal je geen verzendkosten. Bij KarperCentrale heb je keus uit ruim 15.000 karper producten. Bij ons krijg je altijd persoonlijk en specialistisch advies. (Via mail, whatsapp, telefoon of tijdens een bak koffie in onze winkel!) Onze klantenservice staat 6 dagen per week voor je klaar. Ook zijn we makkelijk te bereiken via Social Media of whatsapp! Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem! Retourneren is makkelijk en mag tot 30 dagen na je aankoop!