Goede ervaring

Een warmte pak besteld bleek helaas later niet meer leverbaar wat jammer was maar kreeg een andere aanbieding van een duurder pak waarvan ik de helft van het verschil Madrid hoefde bij te leggen en pak was daarna binnen 2 dagen bij mij

Bezorging Correct en op tijd

Geen toevoeging nodig.

Fijn om te shoppen 🙏

Snel in huis Mooie producten Goeie prijzen

Keigoed

Keigoed

Top winkel, goeie snelle levering

Gewoon keigoed

Top service & Fijne winkel

Altijd super geholpen, telefonisch of als ik langs kom. Ze nemen de tijd voor je!

Goede kwalieit, goede prijs, snelle levering

Snelle levering, de prijs en kwaliteit is ook top. Gewoon klasse, een aanrader voor iedereen :)

Na een moeizame start toch super opgelost

Meerdere keren bestelling proberen te doen , ging allemaal wat moeiZaam . Bestelling werd steeds geannuleerd . Achter af gezien was het niet een fout bij karper centrale . De fout lag bij mij zelf , betaling had ik naar de verkeerde gedaan , dan word automatisch de bestelling geannuleerd. Ik begreep er niets van hoe dat kon . Karper centrale heeft het me prima uitgelegd waar het fout ging en belangrijkste voor mij , ze hebben het perfect opgelost en ben daarom dik tevreden over de goede service . Nog bedankt

geen reactie

heb wat besteld, dag van levering ging het verkeerd. eerst gebeld en daarna nog gemaild. Antwoord moet ik nog steeds krijgen. Graag antwoord

Dag Ed, Allereerst vriendelijk bedankt voor je bestelling - en voor het achterlaten van een review! Jouw bestelling van zondag 22-12-2019 is in goede orde bij ons binnen gekomen en i.v.m. met de feestdagen met de hoogste prioriteit verwerkt. Maandag 23-12-2019 is deze verstuurd en overgedragen aan GLS. GLS heeft spijtig genoeg een fout gemaakt waardoor het pakketje pas op 27-12-2019 is geleverd. Dit is natuurlijk erg vervelend, omdat je ruim 2 dagen langer hebt moeten wachten dan verwacht. Ons excuses voor het ongemak. Ook klopt het dat wij met de kerstdagen niet bereikbaar waren, daar wij gesloten waren op de 1e & 2e kerstdag. Excuses voor het ongemak. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik dat natuurlijk graag! Fijne dag verder en groetjes, Tom | KarperCentrale

Slecht

Aantal zakken voer besteld,wel snelle levering Helaas verkeerd voer geleverd ,na contact via de mail tot heden geen reactie terug gehad

Hoi Thomas, Allereerst vriendelijk bedankt voor je bestelling en het achterlaten van een review! Wat vervelend om te horen dat jij het verkeerde geleverd hebt gekregen! Ik zie inderdaad jij 5kg Gebroken Mais hebt gekregen i.p.v. Franse Mais. Excuses voor het ongemak! Ook zie ik dat het ondertussen al is opgelost gelukkig. Wij waren inderdaad niet bereikbaar in de periode van kerst. (Ook wij waren een weekje dicht i.v.m. de feestdagen!) Bij eventuele vragen hoor ik ze natuurlijk graag. Fijne dag verder en groetjes, Tom | KarperCentrale

Prettig winkelen zo.

Goede communicatie. Snelle levering. De website zou iets overzichtelijker kunnen.

Prima winkel. Snel en netjes.

Nette snelle levering van mijn laarzen. Prima dus.

Top geregeld! Super klantvriendelijk.

Klantvriendelijk. Alleen website mag wel update zijn kwa spullen. Makkelijk gespreid betalen

goede site er staan veel leuke dingen op.

ik hwb pas geleden op de site iets besteld en het kwam goed aan en ook op de goede dag. de site zelf ziet er goed uit er staan veel leuke dingen op en ik heb er zelf wel wat op kunnen vinden.

Makkelijk te bestellen, snelle service

Vriendelijk persoonlijk contact

Denken heel goed mee en versturen producten zoals beloofd!

Meedenkend top geregeld

De tegoedbon werkt niet bij het afrekenen

Ik heb weer wat besteld, en had nog € 6.95 tegoed maar met het afrekenen kan ik de tegoed bond niet verwerken.??? Wel weer een nieuwe tegoedbon gekregen, maar durf niet meer te bestellen want als de bon weer niet werkt is alles veel te duur.

Goedkoopste leverancier, Kwaliteit,snel en klantgericht wat wil je nog meer!

Reeds meerdere keren iets gekocht altijd correcte afhandeling en meedenken met de klant mocht iets niet zijn zoals besteld. Verder goedkoopste op gebied van karperproducten en snelle levering. Ook altijd leuke attentie waar kinderen weer naar uitkijken. Dit maakt de karpercentrale ook wel heel erg bijzonder. Ga zo door!

top service

voor het eerst hier besteld zeer goede snelle service ik gaat er zeker veel meer bestellen de bollies zijn heel erg vers

Doen wat ze zeggen .

Doen wat ze zeggen ,weet waar aan toe bent.

geweldig in 1 woord

ik had swingers besteld die niet op vooraad waren en binnen 1 week waren ze er, echt top

Uitstekende ervaringsdeskundige karperwinkel

Ga hier elke keer heen met veel plezier! Goeie prijzen!!! Goede kwaliteit!!! En klant is koning! Ze denken altijd met je mee💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻

Besteld en op de aangeduide lever termijn aangekregen . Hoeft niet meer te zijn !

Over Karpercentrale

Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis. Vanaf €75,- betaal je geen verzendkosten. Bij KarperCentrale heb je keus uit ruim 15.000 karper producten. Bij ons krijg je altijd persoonlijk en specialistisch advies. (Via mail, whatsapp, telefoon of tijdens een bak koffie in onze winkel!) Onze klantenservice staat 6 dagen per week voor je klaar. Ook zijn we makkelijk te bereiken via Social Media of whatsapp! Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem! Retourneren is makkelijk en mag tot 30 dagen na je aankoop!