Top winkel

Mijn ervaring met karpercentrale is heel erg goed ook in de winkel wordt je ook heel erg netjes geholpen en als je vragen heb dan worden ze ook heel goed beantwoord door Marten en Tom van karpercentrale

Prima service en correct op de hoogte gehouden.

Mijn bestelling in prima staat ontvangen en correct op de hoogte gehouden van status bestelling!

Een dike tien en klantvriendelijk

Is een mooie site erg overzichtelijk mooie producten

Snelle levering, mooie producten

Snelle levering en goede prijzen! Mijn zoontje zal blij zijn met pakjesavond☺️

Ben zeer tevreden hoe ik behandeld ben . En alles is netjes afgeleverd. De mail wisseling kon wel wat sneller maar er kwam altijd wel antwoord terug.

Snelle levering voor een goede prijs

snel, goed, aan te bevelen

Snelle levering goede verpakking super goede bollen

super

zeer goede service mijn ervaring is zeer goed

Ik ben zeer tevreden met de karpercentrale. Website is overzichtelijk en ruim assortiment. Snelle levering en je wordt goed geïnformeerd over de status van de bestelling..

perfect

goede levering zoals afgesproken en contact gehouden tijdens de leveringstijd

Snelle levering. Top

Snelle levering goede afhandeling, menu website duidelijk.

Ik zal deze webshop aanbieden omdat de levering super snel is

snel, goed, aan te bevelen

goede en snelle levering en goed materiaal.

had wat dingen besteld en een aantekening bij gezet, daar werd echt rekening mee gehouden kreeg er netjes een mailtje over. Ze kwamen de woorden echt na werd de dag erop netjes en goed bezorgd. Echt heel tevreden over.

Snel levering, tof producten online verkrijgbaar

Snel levering, tof producten online verkrijgbaar👌🏽

ok

snel, goed, aan te bevelen

Onverwachts super snelle levering en service.

Gewoon een woord top, alle beloftes waargemaakt super snelle levering en duidelijke communicatie word goed op de hoogte gehouden door duidelijke mails.

Goed en netjes wordt je behandelt

Je besteld het vandaag en echt de volgende dag is het bij je binnen Heb zelf de beginners carp set gekocht en wat er bij krijg zelf een mail dat nog niet alles er was dus en dat ze daar op wachten voor op sturen na mij vondt het toen echt netjes van hun dat ze een mail stuurde erover

Gemaild of iets op voorraad was. Was het niet, maar zij hebben gelijk contact opgenomen met de leverancier. Zaterdag besteld, dinsdag binnen! Top

wat ze beloven doen ze in een woord gewoon goed.

Een goede kwaliteit karper stoel me kleinzoon was er super blij mee. Voor een redelijke prijs.

Geleverd zoals aangegeven, netjes verpakt.

Stond bij alle producten levering vanuit magazijn. Levertijd 3 tor 4 dagen. Spullen waren met 3 dagen binnen. Netjes verpakt. Zeer goede prijzen.

Zeer mooi beginners set

Echt heel mooi set dat ik gekocht heb hier alleen jammer door het slechte weer heb ik hem nog niet gebeurd van kunnen maken wat ik wel jammer vindt maar zo gou als het weer toe laat ga ik er meteen gebeurd van maken

Super goede service en snelle levering

Nieuwe delkims besteld Kreeg netjes een mail de ze niet 3 groene op voorraad hadden of ik een andere kleur wilde of dat ze een 2e Groenen erbij gingen regelen Waren snel binnen en ben er super blij mee Ik zeg top zaak bestel hier al baken maar dat ga ik zeker nog vaker doen

Onderdeel van de bestelling niet op voorraad iets duurder alternatief aangeboden gekregen met het verschil voor hun rekening prima service

Iets te lang oo mijn spullen moeten wachten. Maar voor de rest prima geregeld.

Over Karpercentrale

Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis. Vanaf €75,- betaal je geen verzendkosten. Bij KarperCentrale heb je keus uit ruim 15.000 karper producten. Bij ons krijg je altijd persoonlijk en specialistisch advies. (Via mail, whatsapp, telefoon of tijdens een bak koffie in onze winkel!) Onze klantenservice staat 6 dagen per week voor je klaar. Ook zijn we makkelijk te bereiken via Social Media of whatsapp! Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem! Retourneren is makkelijk en mag tot 30 dagen na je aankoop!