Snelle levering, prima producten. Niets te klagen.

Snelle levering, prima producten. Niets te klagen.

Helemaal geweldig

Goeie service Helemaal top De kwaliteit ook

Medewerkers die je goed helpen .je bestelling is veelal de volgende dag in huis. Alle A merken zij hier te koop Kortom super

Duidelijk en klantvriendelijk

Als je een een vraag stelt wordt je duidelijk, vriendelijk en deskundig ter woord gestaan. Er was een klein dingetje met het artikel dat ik had besteld (dat had te maken met het artikel en niet met de verzender) . Dat kan altijd gebeuren. Een belletje en zonder problemen opgelost.

Supersnelle levering!

Zondags besteld, dinsdag in huis!

Op tijd geleverd

Een artikel was niet op voorraad .en hebben ze op een fantastische manier opgelost !!echt top

zeer content

Netjes naar verwachting geleverd

Direct en vriendelijke hulp.

Onderdeel kwijt van m'n bivvy. Eerst geïnformeerd bij een van de concurrentie. Levertijd was daar een halfjaar. De Karpercentrale stond me vriendelijk te woord, en leverde het onderdeel in 14 dagen. Met een keurig mailtje dat het onderdeel binnen was. M'n eerst volgende vraag of aankoop zal in vervolg bij de karpercentrale zijn. M'n complimenten RINUS

Snelle en correcte levering

Toppie

Geweldige levering

Snelle levering en nog snellere relatie na bestelling

Meer dan goed

Goed en snel ontvangen

Zorgvuldig en netjes verzorgd. Ben er heel content mee.

Niet op tijd

De levering was niet op tijd. Deze zou op vrijdag plaatsvinden, maar dat werd maandag. Toen zat het visweekend er echter al op. Verder positief.

Super snel

Prima en snel geleverd

Goede winkel

Personeel dat verstand van karpervissen heeft!!

Al meerdere jaren ben ik klant bij de karpercentrale. Vriendelijke medewerkers die je uitleg geven over hun producten en diensten. Zowel online als in de winkel staan ze voor je klaar als je vragen hebt, of een produckt zoekt. Top service en goede kwaliteit voor een zeer nette prijs. Zeker de moeite om een keer de zaak in delfzijl te bezoeken!!!

Snelle reactie, goede oplossingen en ruim assortiment.

Net karper centrale goed alleen helaas al vaker met gls problemen gehad. Bij de laatste bestelling weer.

Ok

Ok

goede kwaliteit voor een lage prijs

Eerste bestelling, prima in orde.

Eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst. Uitgebreid assortiment, voorraadbeheer is goed en snel verzonden. Prima!

Top, snel geleverd!

zeer prettig.

Top, goede service

Als je karpervisser bent, dan ben je op dit adres goed. Geen opmerkingen

Over Karpercentrale

Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis. Vanaf €75,- betaal je geen verzendkosten. Bij KarperCentrale heb je keus uit ruim 15.000 karper producten. Bij ons krijg je altijd persoonlijk en specialistisch advies. (Via mail, whatsapp, telefoon of tijdens een bak koffie in onze winkel!) Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar. Ook zijn we makkelijk te bereiken via Facebook, Klantenservice@karpercentrale.nl en via de livechat op www.karpercentrale.nl Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem! Retourneren is makkelijk en mag tot 30 dagen na je aankoop in de webshop!