Deze site is Top Top producten Kantservice top Levering snel en verzorgt (in belgie) Dus albijal een topsite ik bestel hier zeker nog Grtz. Een tevreden klant

Goed assortiment, Goede communicatie, En redelijk snelle levering(corona) Ik koop hier vaker!

Een nieuwe tevreden klant

Snelle levering en een fijne site om mijn producten op te zoeken.

Fijne site met leuke betaalbare prijzen,levering ook snel,,dus wel een 10 waard

Slecht

Zeer slechte zaak ik koop daar nooit meer wat wacht al 2 weken op antwoord via mail .Whatsapp .Ticket. Toen maar zelf contact met Sonik opgenomen binnen 4 dagen onderdeel in huis vanuit UK dat is 5 sterren waar bedankt Sonik..

Perfecte levering en snel

Mijn eerste bestelling is perfect afgehandeld, proficiat

Goede ervaring

Gewoon zoals het hoort te wezen : goede prijs, makkelijk te bestellen, snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Uitstekend goed bedrijf

goede communicatie Altijd op tijd geleverd Zeer goede product beschrijving wat toch belangrijk is voor iets te verkopen. Zeer tevreden gr John

alles goed geregeld na een probleem.

ik ben tevreden ik had een bedchair besteld en die was uitverkocht. Waarna ik een duurdere in de plaats kreeg. Dat vond ik fantastisch maak zo iets mee. ik heb een paar nachten gedaan en hij is perfect. ik ga zeker vaker bij karpercentrale vis spullen kopen. het is echte prijs kwaliteit bij andere winkels moest ik veel betalen. eerst kwam het product niet aan maar het was nog niet opvoorraad de dag na dat het opvoorraad was had ik het in huis.

Een goede ervaring.

Een mooie site die overzichtelijk en duidelijk is en de bestelling werd heel snel bezorgd.

Super tevreden

Dankzij karpercentrale maakt het vissen een stuk eenvoudiger, snelle levering en een goede service, Het personeel is super aardig en denk met je mee en maken graag een praatje. Naast duizenden producten die ze zowel in de winkel als in de webshop op voorraad zijn, hebben ze ook ee ruim bewezen aassoort SOLUTION BOILIES! Ik heb mijn oog laten vallen op de bitter sweet haze en na een weekendje vissen gelijk 2 dikke spiegel karpers gevangen, naast de bitter sweet haze hebben ze nog veel meer keuze uit de solution range, ik raad iedereen aan om hier eens een bezoekje te brengen, de service is gewoon dikke prima. Met vriendelijke groeten Jos van der vecht

Gewoon goed.

Duidelijke website waar alles goed te vinden is. Na het bestellen en betalen. Word je via e-mail op de hoogte gehouden van je bestelling en het word op tijd geleverd. Dus top

Super snel geleverd!

Perfecte communicatie en nette snelle verzending

Ik was al een tijd op zoek naar de mx serie maar deze was overal uitverkocht. Bij karpercentrale was de prijs scherp en ik had een abonnement wanneer ze weer beschikbaar waren. Ik kreeg keurig een mail en heb ze direct besteld. Binnen 2 dagen waren ze in huis.

Product was niet meer op voorraad. Maar kreeg een heel goed alternatief per telefoon aangeboden.

Voor het eerst op deze site besteld. Helaas klopte de voorraad online niet. Echter ben ik gelijk gebeld en is er een alternatief voor hetzelfde geld aangeboden. Zeer tevreden over deze service en snelle levering.

goede snelle service

goede ervaring, goed gevoel

Uitstekend!

super ervaring met karpercentrale.nl.

goede prijs en snel geleverd ga zeker vaker bestellen !!!

Goede communicatie

Pakket kwam later, kreeg netjes een mail dat mijn bestelling wat later kwam, ook werd me er een alternatief aangeboden. Erg netjes

1e bestelling

Alles gaat zoals belooft is. Super

Super succes de Karpercentrale!!

!!!!!!!!!!UITMUNTEND!!!!!!!!!!!!

Dit was de eerste keer dat ik bestelde op karpercentrale. Ik ben erg tevreden over de snelheid van het leveren en de voorraad is ook goed. Bij veel winkels duurt het Leveren namelijk erg lang! Binnen een dag had ik mijn bestelling binnen( en dit was geen kleine bestelling) Top!!! Ga zo door

perfect en snel binnen

heb de ctec beet verklikkers besteld. binnen 2 dagen binnen. en ze werken perfect.

Slechter kan niet qua service !!!

Ik heb 31-5.. een bestelling gedaan... van ruim 600 euro... tot op de dag van vandaag ongeveer 10x gebeld en meerdere keren contact gehad, iedere keer een zoethoudertje in de vorm van een antwoord, maar afspraken nakomen, daar doen ze niet aan... maak eerst de consument tevreden, voordat je Loze beloftes doet... jammer dit... snap van de Corona enz, maar wees eerlijk en laat de klanten niet zolang wachten, men heeft heus wel begrip voor de huidige tijd.... maar niet voor die fratsen , die jullie nu hanteren.. BEDENK JE, voordat men wat besteld hier!!!!!

Beste Henk, Wij betreuren dat jij langer hebt moeten wachten op jouw bestelling dan wenselijk. Enkele van de door jouw bestelde items waren niet per direct leverbaar; dit is ook duidelijk gecommuniceerd. Jouw bestelling van 31-05 is pas uitgeleverd op 14-06. Er stond aangegeven dat de bestelling tot max. 8 dagen in beslag zou kunnen nemen. Dit is onze fout: excuses voor het ongemak. Ondertussen heb je alles reeds mogen ontvangen en ik wil je er ook veel plezier van wensen! Bij vragen weet je ons te vinden. Groetjes Tom | KarperCentrale

Perfecte afhandeling !

bestelling verliep zeer vlot zondag bestelling geplaatst , dinsdag geleverd in België....

Over Karpercentrale

Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis. Vanaf €75,- betaal je geen verzendkosten. Bij KarperCentrale heb je keus uit ruim 15.000 karper producten. Bij ons krijg je altijd persoonlijk en specialistisch advies. (Via mail, whatsapp, telefoon of tijdens een bak koffie in onze winkel!) Onze klantenservice staat 6 dagen per week voor je klaar. Ook zijn we makkelijk te bereiken via Social Media of whatsapp! Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem! Retourneren is makkelijk en mag tot 30 dagen na je aankoop!