fantastisch geregeld

Goeie ervaring. Is er iets niet dan denken ze mee en bieden ze iets anders aan met korting. Top

Goed verpakt en op tijd geleverd

Super service, super spullen

Uitstekende service, contact met Maarten Snoek, aardige man die je graag wilt helpen en al je vragen en problemen zo snel mogelijk behandeld. Lion acis bush carpset bij hun besteld en ben er erg blij mee 😊

Toppie

Goeie molens goeie levering niet beschadigd

Altijd feest en goed advies bij karpercentrale

Vriendelijk meedenkende jongens en sociaal altijd tijd voor een praatje en goed advies en uiteraard goede kennis en koffie staat gereed

Had een zak tijgernoten besteld van 5kg hadden ze uiteindelijk niet meer op voorraad heb ter compensatie 2 potten van 3.5kg tijgernoten gekregen en nog een extratje omdat ze de zak van 5kg niet meer hadden

Geweldig service

Zeer netjes geholpen

Helemaal super gedaan

Als zeer goed . hele goede communicatie En een super service .

Top geregeld!

Zeer snelle levering en goede kwaliteit.

GEWELDIG

Het artikel wat ik had besteld en betaald bleek even niet op voorraad. Een vervangend artikel gekregen na een goed en vlot mail contact. Super snel binnen. TOP

Snel, persoonlijk en correct

Als je érgens goed zit dan is het wel bij deze leverancier. Ik bestelde, kreeg direct na betaling al een bevestiging, binnen no-time ging mijn bestelling op de post en de volgende dag had ik hem in huis. Het zou mooi zijn als bestellen bij iedereen zo goed verloopt als bij de karpercentrale, want daar kunnen velen nog wat van leren!

Klantvriendelijk bedrijf met mooie spullen

Mijn contact persoon was Tom 👌 Kreeg een whatts app bericht als antwoord op een mail . Zeer vriendelijk persoon Staat open voor je vragen en wil je ook zeker bij staan met raad en daad Echt goed bevallen Kom zeker terug !! Kan een iede lr dit bedrijf web shop aanraden . Mooi assortiment karper spul en voor ieder een met groot of kleiner budget Tom nog bedankt voor je genomen moeite .

Alles volgens afspraak en snelle levering

Snel en betrouwbaar

Erg goede service je erg snel geregeld. Ze hadden een mooi pakket samen gesteld waarmee ik in de avond gelijk 2 karpers heb gevingen.,dus de set was gelijk ingeweid!

Super snel geleverd 👌👌👌👌 zeer tevreden

Geweldige Levering!

Nadat ik de vis spullen had besteld, Kwamen ze mooi de volgende dag binnen! Kortom, Top Service!

Boilies en mooie swingers gekocht. Voldeed aan mijn verwachtingen en niet duur. Enigste opmerking is dat de levering langer duurde, maar dat kwam door GLS.

Uitstekend!!

Super gave set besteld van lion sport camo.( echte aanrader)!! Spullen zien er keurig uit, Bestelling is snel binnen. Contact met karper centrale is ook goed, vragen worden snel en persoonlijk behandeld. Kortom, zeker een aanrader om een mooie set of je spullen te bestellen. Karper centrale bedankt

Goede service en levering

De service van mijn bestelling was goed en werd snel geleverd.. De kwaliteit/prijs was goed... Prima...

tent gekockt aqua m3

snelle levering , netjes ingepakt kinderen vonden de snoepjes lekker hahaha minpunt vandaaar geen 5 sterre ik had optijd bestelt kreeg een track en trace dat die opgestuurd was en verzonden naar mijn adres echter was dit niet het geval en is de tent niet mee gekomen vanaf magazijn mvy kevin

Mijn ervaring is zeer goed.

Ik kan dit bedrijf zeer aanraden voor iets te kopen. De service binnen het bedrijf is perfect, is er een probleem dan lossen ze het samen op met de klant.

🙂

Perfecto 🙂

Goede service, complimenten!

Waadpak besteld, eerste pak was niet voorradig, prima optie gekregen voor een ander pak met een snelle levering. Goede after sales, zeker een online winkel om vaker te bestellen, hopelijk in de toekomst ook andere takken van hengelsport.

perfect

goed advies snelle en degelijke levering spullen zien er goed en degelijk uit kan niet beter

Goede service tot nu toe

Helaas een halve bestelling ontvangen. Maar tot nu toe om het op te lossen snel en goed bezig.

Over Karpercentrale

Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis. Vanaf €75,- betaal je geen verzendkosten. Bij KarperCentrale heb je keus uit ruim 15.000 karper producten. Bij ons krijg je altijd persoonlijk en specialistisch advies. (Via mail, whatsapp, telefoon of tijdens een bak koffie in onze winkel!) Onze klantenservice staat 6 dagen per week voor je klaar. Ook zijn we makkelijk te bereiken via Social Media of whatsapp! Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem! Retourneren is makkelijk en mag tot 30 dagen na je aankoop!