Snelle goede service natuurvriendelijke verpakking

Fijne website goede snelle service

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Zeer tevreden over de bestelling

Top producten aan een top prijs

Uitgebreide keuze aan top producten van grote merken aan een zeer aantrekkelijke en voordelige prijs. Echt een aanrader voor alle karpervissers, in 1 woord. TOP.

Snelle en correcte levering

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

gewelding

gewoon super! Bestelling makkelijk en kwaliteit voor de juiste prijs! Snel bezorgd dus top!

Kei goed.

Snel geleverd. Goeden communicatie.

Klant vriendelijk en snelle levering

Fijne winkel en wat ik belangrijk vind klant vriendelijk zit een persoonlijke kant aan wat prettig is daarom een dikke 10 topper

zeer snelle levering

had wat karper onderlijn spullen besteld zeer goede prijs en super snel geleverd echt een aan rader top

Had een Deeper gekocht en een dag later kwam er een korting van 10% op het hele assortiment van de winkel. Ik heb een 10€ terug gekregen Geweldige service En de deeper binnen een dag thuis met duidelijke track and tracé

Goede en snelle levering

Makkelijk en snel goede service

Top service snelle levering

Super webshop! Duidelijk en overzichtelijk, super service!!

Goede prijs en snel geleverd

Stradegy tent gekocht met winter skin aan zeer aangename prijs. Snelle levering top

Uitstekend en snel

Binnen 3 dagen had ik m'n stretcher binnen waar hij bij anderen 2 a 3 weken levertijd had.

Communicatie uitstekend!

Maand geleden een karperhengel gekregen van mijn buurman die hij had besteld bij Karpercentrale, na paar keer gebruikt te hebben was de Top afgebroken van de hengel, mail gestuurd met daarbij de factuur. Na goede communicatie kreeg ik een nieuwe Topdeel toegestuurd. Uitstekende service en communicatie. Echt een aanrader Karpercentrale!

Service is altijd goed!

Helaas wat producten die ik bestelde niet aanwezig, maar er wordt altijd naar een goede oplossing gekeken. Karpercentrale heeft me nog nooit teleurgesteld

Gewoon goed

Niks maar dan ook niks te klagen. Van verpakking tot voorraadbeheer. Alles wordt snel verzonden en snel geleverd en tot nu toe nooit wat fout gegaan bij leveren. Ga zo door! Top!!!

Netjes

Precies zoals de beschrijving mooie hengels voor een goede prijs

Goed en snel geleverd.

Het artikel is goed aangekomen het ging om een fox stalker plus pod. Goed artikel ,niet beschadigd en snel binnen.

Scherpe prijs en snelle levering

Met de 10% kortingsactie nieuwe tent besteld. Levering binnen de beloofde tijd en goed verpakt! Wel jammer (en onnodig) dat er voor een betaling met creditcard extra kosten in rekening worden gebracht.

Professioneel

Snelle levering, goede kwaliteit.

Betrouwbare service volgens belofte

Telefonisch netjes te woord gestaan om de voorraad van een artikel te verifiëren. Daarna de bestelling geplaatst en deze is geheel volgens verwachting afgerond. Prima service dus

Goede ervaring was iets misgegaan met mijn bestelling. Waardoor het product terug duurder was na een mail kreeG ik een korting zodat ik toch terug dezelfde prijs kon betalen

Geen klachten

Geen klachten was volledig inorde

Product zoals omschrijving en foto

Krijgt wat je koopt en de kwaliteit en prijs is top!!

Over Karpercentrale

Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis. Vanaf €75,- betaal je geen verzendkosten. Bij KarperCentrale heb je keus uit ruim 15.000 karper producten. Bij ons krijg je altijd persoonlijk en specialistisch advies. (Via mail, whatsapp, telefoon of tijdens een bak koffie in onze winkel!) Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar. Ook zijn we makkelijk te bereiken via Facebook, Klantenservice@karpercentrale.nl en via de livechat op www.karpercentrale.nl Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem! Retourneren is makkelijk en mag tot 30 dagen na je aankoop in de webshop!