????

Het bestellen ging vlotjes . Voor 22 u besteld de dag erop in huis stond er vermeld . Dag 4 vandaag en nog steeds wachtende . Morgen een Bellyboat sessie gepland met men vrienden en een neopreen pak komt goed van pas met deze water Temp maar het ziet ernaar uit dat ik niet mee ga kunnen .

Niet blij

Karpercentrale heeft mij verkeerd geinformeerd over een aanschaf. dit koste mij een mooie sessie, en ze zijn dubbel zo duur.

Goede service en snelle reactie Product netjes verpakt

Gewoon goed en snel geleverd

Is dat het gewoon top en goed geregeld is snel geleverd geen problemen toppy ga zo door

Snelle afhandeling van de koop.

Snel geleverd waar bij niemand verder dit op voorraad was

Op het laatste moment besloten een Ridgemonkey Cozee Toilet te kopen. Een groot aantal concurrenten had dit niet meer op voorraad. Op zondag besteld en dinsdag om half tien had ik hem al in huis. Prettig geregeld.

Netjes geholpen, snel antwoord terug!

Bestelling was niet helemaal compleet maar zonder moeilijk gedoe uiteindelijk alles gekregen.

Snelle levering en perfect product heel blij mee

Ik ben uitstekend geholpen

Ruime keus en ervaren personeel

Nee top jongens bedankt. Tevreden klant. Mvg ron.

Dik tevreden met mijn aankoop. Kwaliteit en prijs goed Ook goed geleverd .

Goede prijzen!

Snel geleverd en keurig verpakt

Top afgehandeld snel en goed verpakt

Mwoah

Duurde lang

Goedemiddag Kris, Dank voor je geplaatste review. Jouw bestelling geplaatst op 15 sept. om 20:41 is op 16 september ingepakt en verstuurd. Deze is in de ochtend van 17 september bij jou thuis afgeleverd. Exact volgens onze aangegeven levertijden. Jammer dat je dit als te lang hebt ervaren. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik dat graag! ~ Tom - KarperCentrale.nl.

Snelle levering van de bestelde producten

Goede service!

Snelle levering en alles netjes compleet.

Snel en nette prijs

Snel en nette prijs

Goede kwaliteit

goede service geen opmerkingen hou vol zo

Prettig en klantvriendelijk bedrijf!

Donderdag bij ze bestelt en vrijdag in huis. Super vriendelijk te woord gestaan! Echte aanrader!!

Top service en vriendelijk!

Had hengels besteld wat ik toch niet wilde hebben contact opgenomen heb het retour gestuurd en de nieuwe inmiddels besteld top service en zeen vriendelijk ga zo door Tom Wouter & de rest!!!

mooi product

mooi produc en snelle service

Top zaak!!!

Gewoon een prima zaak!

Over Karpercentrale

~~NEDERLANDS~~ Wij willen het jou zo makkelijk mogelijk maken de juiste producten snel in huis te hebben. Zo kun jij je bezig houden met wat je het liefste doet, Karpervissen :-). > Voor 16:00 besteld op een werkdag? Morgen thuis geleverd. > Gratis verzending vanaf €75,-. > 30 dagen online bedenktijd. > Klantenservice via Live chat, Telefoon & E-mail. > Betalen zoals jij dat wilt. Vooraf, achteraf of in termijnen. Of kom langs in onze 600m² winkel te Delfzijl! 20 dagen na aankoop vragen we al onze klanten een van de bestelde producten te beoordelen. Zo helpen we duizenden karpervissers met het maken van de juiste keuze. Dus, doe je mee? Bedankt namens onze klanten & het hele team van KarperCentrale. ~Tom & Maarten ~~DEUTSCH~~ Wir wollen es Ihnen so einfach wie möglich machen, schnell die richtigen Produkte zu bekommen. So können Sie sich mit dem beschäftigen, was Sie am liebsten tun, dem Karpfenangeln :-). > Vor 16:00 Uhr bestellt? Werden noch am selben Tag versendet! * > Kostenloser Versand ab € 75,-. > 30 Tage Bedenkzeit. > Kundenservice über Live-Chat, Telefon & E-Mail. > Bezahlung wie gewünscht. Im Voraus, im Nachhinein oder in Raten. Oder besuchen Sie unser 600m² großes Geschäft in Delfzijl! 20 Tage nach dem Kauf bitten wir alle unsere Kunden, eines der bestellten Produkte zu bewerten. Auf diese Weise helfen wir Tausenden von Karpfenanglern, die richtige Wahl zu treffen. Also, werden Sie teilnehmen? Vielen Dank im Namen unserer Kunden & des gesamten Teams der KarperCentrale. ~Tom & Maarten