Schnelle Lieferung, einwand freie Ware

Die Abwicklung war völlig problemlos

Top bestelling

Echte leuke doosje met karper spoelen

Helemaal top

Nieuwe molens besteld en snel geleverd helemaal goed

Heel tevreden

Als er goed wordt gecommuniceerd en je krijgt netjes en op tijd dat wat je besteld hebt….. dan ben je heel tevreden.

mijn ervaring met karper centrale is goed .

de bestelde Sonix vader x 6000 karper molen was na een dag onbeschadigd in mijn bezit . De molen is van geweldige kwaliteit . Sonix is echt wel een merk dat je als karper visser kunt aanschaffen, de kwaliteit straalt er van af.

Snelle levering en netjes verpakt.

Ruime keus, goede website en dito producten.

Snel

Mooie acties.

Ruime keuze, goed advies en goede prijs, wat wil je nog meer.

Ik was op zoek naar een karperhengel. Die vond ik, helemaal naar mijn zin en voor een goede prijs. Goed advies gekregen over een passende foudraal die echter niet leverbaar was op dat moment. Die wordt nog nagezonden. Erg tevreden en gelukkig met mijn nieuwe spullen.

Alles super gerne wieder

Versand hat wie beschrieben gut geklappt.

Netter Support. Schnelle Lieferung

Gute Preise schneller Versand und sehr freundlich . Lieferung nach 3 Werktagen und das 1000km entfernt . (Weltklasse)

Supersnel

Snelle correct afhandeling van de bestelling top

Alles super gelaufen

Voll zufrieden

Alles spitze

Alles super geklappt

Hele snelle service

Hele snelle service

Super snel!

Scherpe prijzen en snelle levering.

Helemaal volgens afspraak

Bestelling volgens afspraak. Snelle levering en prima prijs en product

Snelle levering en goed verpakt

Ik heb een waadpak besteld en het was precies zoals ik gelezen had en ben er super blij mee

snel en prettig zaken doen

Bestellingen worden snel verstuurd en info over gegeven zodat je op de hoogte blijft. De spullen zijn prima en leuk geprijsd.

Snelle bezorging en nette prijzen

Super snelle levering

geweldig

altijd op tijd in huis. goede serves zoals op plaatje ook in werkelijkheid ik heb er al 3x een kleed besteld echt geweldig.

Uitstekende deal

Snel verzonden pakket. En mooie prijs kwaliteit verhouding!

Snel bevestiging van bestelling en verzonden.

Top service en snelle levering

Alles duidelijk aan gegeven op site of het op voorraad is of niet. Na de bestelling snel geleverd en degelijk verpakt. Top service.

Over Karpercentrale

~~NEDERLANDS~~ Wij willen het jou zo makkelijk mogelijk maken de juiste producten snel in huis te hebben. Zo kun jij je bezig houden met wat je het liefste doet, Karpervissen :-). > Voor 16:00 besteld op een werkdag? Morgen thuis geleverd. > Gratis verzending vanaf €75,-. > 30 dagen online bedenktijd. > Klantenservice via Live chat, Telefoon & E-mail. > Betalen zoals jij dat wilt. Vooraf, achteraf of in termijnen. Of kom langs in onze 600m² winkel te Delfzijl! 20 dagen na aankoop vragen we al onze klanten een van de bestelde producten te beoordelen. Zo helpen we duizenden karpervissers met het maken van de juiste keuze. Dus, doe je mee? Bedankt namens onze klanten & het hele team van KarperCentrale. ~Tom & Maarten ~~DEUTSCH~~ Wir wollen es Ihnen so einfach wie möglich machen, schnell die richtigen Produkte zu bekommen. So können Sie sich mit dem beschäftigen, was Sie am liebsten tun, dem Karpfenangeln :-). > Vor 16:00 Uhr bestellt? Werden noch am selben Tag versendet! * > Kostenloser Versand ab € 75,-. > 30 Tage Bedenkzeit. > Kundenservice über Live-Chat, Telefon & E-Mail. > Bezahlung wie gewünscht. Im Voraus, im Nachhinein oder in Raten. Oder besuchen Sie unser 600m² großes Geschäft in Delfzijl! 20 Tage nach dem Kauf bitten wir alle unsere Kunden, eines der bestellten Produkte zu bewerten. Auf diese Weise helfen wir Tausenden von Karpfenanglern, die richtige Wahl zu treffen. Also, werden Sie teilnehmen? Vielen Dank im Namen unserer Kunden & des gesamten Teams der KarperCentrale. ~Tom & Maarten