Toppers van karpercentrale

Kort maar krachtig producten besteld. Betaald. Besloten iets anders te nemen. Meteen de dag erna gebeld. Was geen enkel probleem ze hebben me prima geholpen. De andere producten snel gekregen. Ga zo door toppers. Jullie weten jullie klanten tevreden te houden

Bin super zufrieden und schnelle Lieferung

Hallo bin sehr zufrieden mit der Ware und Wupper schneller Versand danke an euch.

Super Service! Schnelle Lieferung! Innerhalb 3 Tagen nach Bestellung schon angekommen!

Super schnelle Lieferung mit einem super Service! Innerhalb von 3 Tagen nach dem Bestelleingang waren sie schon bei mir! Kann ich nur sehr empfehlen dort zu bestellen!

Fijne webshop met snelle service.

Lief alles reibungslos

Sehr zufrieden

Service is top bestellen gaat snel

Empfehlenswert

schnell geliefert.

Top Kundenservice

Top Kundenservice, schnelle Lieferung mit GLS nach Deutschland. Sehr empfehlenswert.

Bestelling tijdig geleverd en goed ingepakt.! Snelle service.!

Freundlich und sehr Hilfsbereit

Hat bei der Bestellung alles geklappt,sehr zu empfehlen.

Service is prima, klantvriendelijk en snel.

Werken zo klantgericht dat het een verademing is!

Alles super, vielen Dank.

Habe eine Liegentasche von Trakker gekauft. Nach circa einer Woche habe ich die Versandmitteilung erhalten. GLS hat dann eine Woche für den Transport aus den Niederlanden bis nach Deutschland benötigt. Wer die zwei Wochen Wartezeit in Kauf nehmen kann, der ist -wie ich- zufrieden.

Fijne service, prettige goed winkel

Behalve de prijzen is de reden dat ik hier vaker bestel, dat een klein foutje gelijk werd opgepakt en opgelost. Geeft me dus vertrouwen om hier mijn spullen te halen.

Superleuk wat jullie doen met de bestelling en snel geleverd!

Gasstove plus gasflesjes besteld voordat mijn 2 daagse sessie begint. In 1 dag geleverd zoals gehoopt. Een leuk handgeschreven kaartje erbij, sticker en autoverfrisser (die ik er zeker in ga hangen). Leuke manier om persoonlijk met mij als klant om te gaan en ik ga hier zeker vaker bestellen!

Alles problemlos.

Rolle und Schnur bestellt. Ware wurde schnell geliefert und konnte per Sendungsverfolgung verfolgt werden.

Perfecte service!

Zelf heb ik al enkele keren een bestelling geplaatst en deze werd steeds snel en met zorg verstuurd. Recentelijk kocht ik een product dat een defect vertoonde (productiefout). Hiervoor werd een retourprocedure gestart en ontving ik enkele dagen later een nieuw product. Zelf werd ik prima en vriendelijk geïnformeerd over het verloop. Kort samengevat: Prima service, een aanrader!

Super goed geregeld

Snelle levering en goede klantenservice

Die Ware kam wie bestellt.

Die Ware kam wie bestellt. Keine Probleme. Top Service.

Product ontvangen zoals verwacht

Geweldige service

Vlotte bestelling en levering

Topdeals en super service

Zeer mooie acties en de dag nadien geleverd

Snelle en goede service

In een drukke periode besteld. Desondanks snelle en goede service geleverd.

Excellent!

Very nice store, the staff is very nice and helpful. Recommend!

Top.

Alles blitzschnell geliefert. Top

PayIn3 & statusupdates

Wederom heb ik een grotere uitgave gedaan waarbij ik (zonder registratie of iets dergelijks) het totaalbedrag in 3 maanden kon voldoen. Dat maakt een dure uitgaven ineens een stuk minder vervelend om te doen! Goede statusupdates.

Over Karpercentrale

~~NEDERLANDS~~ Wij willen het jou zo makkelijk mogelijk maken de juiste producten snel in huis te hebben. Zo kun jij je bezig houden met wat je het liefste doet, Karpervissen :-). > Voor 16:00 besteld op een werkdag? Morgen thuis geleverd. > Gratis verzending vanaf €75,-. > 30 dagen online bedenktijd. > Klantenservice via Live chat, Telefoon & E-mail. > Betalen zoals jij dat wilt. Vooraf, achteraf of in termijnen. Of kom langs in onze 600m² winkel te Delfzijl! 20 dagen na aankoop vragen we al onze klanten een van de bestelde producten te beoordelen. Zo helpen we duizenden karpervissers met het maken van de juiste keuze. Dus, doe je mee? Bedankt namens onze klanten & het hele team van KarperCentrale. ~Tom & Maarten ~~DEUTSCH~~ Wir wollen es Ihnen so einfach wie möglich machen, schnell die richtigen Produkte zu bekommen. So können Sie sich mit dem beschäftigen, was Sie am liebsten tun, dem Karpfenangeln :-). > Vor 16:00 Uhr bestellt? Werden noch am selben Tag versendet! * > Kostenloser Versand ab € 75,-. > 30 Tage Bedenkzeit. > Kundenservice über Live-Chat, Telefon & E-Mail. > Bezahlung wie gewünscht. Im Voraus, im Nachhinein oder in Raten. Oder besuchen Sie unser 600m² großes Geschäft in Delfzijl! 20 Tage nach dem Kauf bitten wir alle unsere Kunden, eines der bestellten Produkte zu bewerten. Auf diese Weise helfen wir Tausenden von Karpfenanglern, die richtige Wahl zu treffen. Also, werden Sie teilnehmen? Vielen Dank im Namen unserer Kunden & des gesamten Teams der KarperCentrale. ~Tom & Maarten