Goed snel verzonden en prima prijs

Verder niks op aan te merken

Mega Auswahl

Super Produkte und super schnelle Lieferung mit top Servis

Hier kaufe ich gerne wieder ein.

Alle benötigten Produkte konnte ich sofort und zu einem fairen Preis finden. So stelle ich mir online Shopping vor.

Schnelle Lieferung,Gute Ware

….Ware kam gut verpackt und vor allem zügig bei mir an,( ein oder zwei Gratisaufkleber im Paket hätte die Sache noch etwas abgerundet)……beste Grüße

Heel correct

Eindelijk een webshop die je terug belt

Sehr gute Qualität.!!!!

Sehr gute Mitarbeiter.!!!

Alles bestens!

Gute Information, schneller Versand und sehr gut verpackt (so wenig wie möglich, so viel wie nötig).

Schnelle lieferung und gute preise

Alles super netter kontakt

Super snel en netjes geleverd

De bestelde hengel was zeer netjes verpakt, en werd snel geleverd. Dus algemene indruk helemaal top

Top product en top levering.

Supersnelle service. Persoonlijke aandacht en grote kennis om mijn wensen om te zetten naar het juiste product.

Goede prijs en volgens afspraak geleverd.

Prijs en kwaliteit verhouding is prima geregeld. En keurig op tijd volgens afspraak geleverd.

Alles perfekt

Super schnelle Lieferung. Wirklich top!

Qualitätsodukt zu einem sehr guten Preis

Schnelle undproblemlose Bestellung und Versand

Schneller Versand, sehr gute Kundeninfos, günstiger Preis

Sofortige Bestätigung meiner Bestellung, korrekte Sendungsverfolgung aus den Niederlanden nach Deutschland, schneller Versand mit sorgfältiger Verpackung, gute Kundenkommunikation.

Een genot om in deze winkel te zij n

Wat een goede service. . Of ze ook 10 x heen en weer moeten lopen. Nee hier is het echt klant is koning .bedankt en ik kom zeker weer.

Alles super bin sehr zufrieden

Schnelle Lieferung

Sehr gut und schnell

Tip top

Gute Kommunikation

Ich hatte eine gute und schnelle Kommunikation. Lieferung top und schnell.

Topwinkel!!

Een goede levering van de artikelen en de mensen zijn snel bereikbaar via de chat of tf. Ik had per abuis geen goede straatnaam ingevuld maar dat werd met 1 chatberichtje aangepast zodat de artikelen mooi op tijd binnen waren.

Zeer tevreden over kwaliteit en levering

Prijs/kwaliteit prima .Persoonlijke benadering is een plus. Spullen snel en goed geleverd

Alles super

Alles hat gut geklappt an den Lieferzeit Angaben könnte man noch Arbeit sonst gibt es nicht zu bemängeln

Uitstekende zaak leuke bediening , ik vind het een aanrader

Fantastisch snelle afhandeling en bezorging. Mijn compliment!

Zie hierboven!

Ze komen na wat ik heb gevraagd

Een molen besteld met de vislijn erop

Goed winkel

Top winkel

Over Karpercentrale

~~NEDERLANDS~~ Wij willen het jou zo makkelijk mogelijk maken de juiste producten snel in huis te hebben. Zo kun jij je bezig houden met wat je het liefste doet, Karpervissen :-). > Voor 16:00 besteld op een werkdag? Morgen thuis geleverd. > Gratis verzending vanaf €75,-. > 30 dagen online bedenktijd. > Klantenservice via Live chat, Telefoon & E-mail. > Betalen zoals jij dat wilt. Vooraf, achteraf of in termijnen. Of kom langs in onze 600m² winkel te Delfzijl! 20 dagen na aankoop vragen we al onze klanten een van de bestelde producten te beoordelen. Zo helpen we duizenden karpervissers met het maken van de juiste keuze. Dus, doe je mee? Bedankt namens onze klanten & het hele team van KarperCentrale. ~Tom & Maarten ~~DEUTSCH~~ Wir wollen es Ihnen so einfach wie möglich machen, schnell die richtigen Produkte zu bekommen. So können Sie sich mit dem beschäftigen, was Sie am liebsten tun, dem Karpfenangeln :-). > Vor 16:00 Uhr bestellt? Werden noch am selben Tag versendet! * > Kostenloser Versand ab € 75,-. > 30 Tage Bedenkzeit. > Kundenservice über Live-Chat, Telefon & E-Mail. > Bezahlung wie gewünscht. Im Voraus, im Nachhinein oder in Raten. Oder besuchen Sie unser 600m² großes Geschäft in Delfzijl! 20 Tage nach dem Kauf bitten wir alle unsere Kunden, eines der bestellten Produkte zu bewerten. Auf diese Weise helfen wir Tausenden von Karpfenanglern, die richtige Wahl zu treffen. Also, werden Sie teilnehmen? Vielen Dank im Namen unserer Kunden & des gesamten Teams der KarperCentrale. ~Tom & Maarten