Dikke tien

perfect

duidelijke omschrijving van het product,snelle levering,zeker een aanrader om nog te bestellen

Hele snelle levering

X

Schnell und guter Service

Unkompliziert und schnell

SUPER

een hele goede services

Snelle levering en uitstekend geregeld

Snelle service en totaal geen minpunten kunnen bedenken. Ga vaker bij hun bestellen.

Super schneller Versand und sehr gute preise

Alles perfekt

Super goede service echt waar zeer te vreden van een echt aanrader en vriendelijke mensen super service

Snel geleverd en netjes verpakt

Ik heb diverse karper spullen bij karpercentrale ben zeer te spreken

Uitstekend service en garantie

Samen met mijn vismaat 2 tenten besteld. Snelle levering. Bij controle opzetten bleek dat de bevestiging van 1 van de stokken bovenop vermoedelijk een fabricagefout heeft want bevestiging van plastic was scheef en dun en klemde niet lekker. Foto's gemaakt en een mail gestuurd naar de klantenservice. Hier werd ik geholpen door Wouter. Deze meneer verdient een pluim!!! Wat een vriendelijkheid, behulpzaam en alles in het werk stellen om ons te willen helpen. Vandaag met de post nieuwe stokken geleverd en alles super afgehandeld. En alles ..... jawel binnen een week. Dus niet alleen willen verkopen maar ook super garantie en service bieden. En dat mag zeker vermeld worden. Heel hartelijk dank! Mvg Eric

Bestellung

Leider, über die Website könnte ich kein bestellung abgeben. Die leite bei karpfen zentrale hat alles getan um mir zuhilfen, und am ende könnte mein bestellung abgegeben und schnell geliefert worden. Vielen Dank

Bin sehr zufrieden

Ich bin mit allem sehr zufrieden, Daumen hoch. Lieferung gut , Preise halten sich im normalen Bereich, Beschreibung gut und Angebote auch gut.

Fantastisch komt alle afspraken na toppie

Goeie service

Ik heb een zeer goeie ervaring met service van karper centrale als je wat vraagt aan die mensen krijg je een correct antwoord, het was de eerste keer dat ik iets bestelde bij hun maar alles is goed verlopen mijn bestelling was goed verpakt en op de juiste plaats geleverd en ook op tijd, heel vriendelijk mensen aan de telefoon en goeie prijs voor mij een top site

Ik heb mijn karper molen besteld en alles was hoe ik het wou top

Toppie

Alles lekker snel binnen

Günstig,unkompliziert und schneller Versand,top!

Hat alles schnell und gut funktioniert und die Ware ist sehr schnell angekommen.So wünscht man sich das,perfekt!

Geweldige en vriendelijke service. Snelle en probleemloze levering.

Geweldige en vriendelijke service. Snelle en probleemloze levering.

Der Kauf verlief ohne Probleme und die Lieferung war pünktlich.pünktlich

Ich bin durch Werbung auf meine Ware aufmerksam geworden, das passte.

Goed geleverd en snel in huis

Rundum Zufrieden

Ich habe hier zum ersten mal bestellt. Verlief alles mit vollster Zufriedenheit. Zum Produkt selbst kann ich noch nichts sagen, da es noch nicht getestet wurde.

Niets op aan te merken, snelle bezorging!

Über Karpercentrale

~~NEDERLANDS~~ Wij willen het jou zo makkelijk mogelijk maken de juiste producten snel in huis te hebben. Zo kun jij je bezig houden met wat je het liefste doet, Karpervissen :-). > Voor 16:00 besteld op een werkdag? Morgen thuis geleverd. > Gratis verzending vanaf €75,-. > 30 dagen online bedenktijd. > Klantenservice via Live chat, Telefoon & E-mail. > Betalen zoals jij dat wilt. Vooraf, achteraf of in termijnen. Of kom langs in onze 600m² winkel te Delfzijl! 20 dagen na aankoop vragen we al onze klanten een van de bestelde producten te beoordelen. Zo helpen we duizenden karpervissers met het maken van de juiste keuze. Dus, doe je mee? Bedankt namens onze klanten & het hele team van KarperCentrale. ~Tom & Maarten ~~DEUTSCH~~ Wir wollen es Ihnen so einfach wie möglich machen, schnell die richtigen Produkte zu bekommen. So können Sie sich mit dem beschäftigen, was Sie am liebsten tun, dem Karpfenangeln :-). > Vor 16:00 Uhr bestellt? Werden noch am selben Tag versendet! * > Kostenloser Versand ab € 75,-. > 30 Tage Bedenkzeit. > Kundenservice über Live-Chat, Telefon & E-Mail. > Bezahlung wie gewünscht. Im Voraus, im Nachhinein oder in Raten. Oder besuchen Sie unser 600m² großes Geschäft in Delfzijl! 20 Tage nach dem Kauf bitten wir alle unsere Kunden, eines der bestellten Produkte zu bewerten. Auf diese Weise helfen wir Tausenden von Karpfenanglern, die richtige Wahl zu treffen. Also, werden Sie teilnehmen? Vielen Dank im Namen unserer Kunden & des gesamten Teams der KarperCentrale. ~Tom & Maarten

Kiyoh Bewertungen