Perfecte communicatie en nette snelle verzending

Ik was al een tijd op zoek naar de mx serie maar deze was overal uitverkocht. Bij karpercentrale was de prijs scherp en ik had een abonnement wanneer ze weer beschikbaar waren. Ik kreeg keurig een mail en heb ze direct besteld. Binnen 2 dagen waren ze in huis.

Product was niet meer op voorraad. Maar kreeg een heel goed alternatief per telefoon aangeboden.

Voor het eerst op deze site besteld. Helaas klopte de voorraad online niet. Echter ben ik gelijk gebeld en is er een alternatief voor hetzelfde geld aangeboden. Zeer tevreden over deze service en snelle levering.

goede snelle service

goede ervaring, goed gevoel

Uitstekend!

super ervaring met karpercentrale.nl.

goede prijs en snel geleverd ga zeker vaker bestellen !!!

Goede communicatie

Pakket kwam later, kreeg netjes een mail dat mijn bestelling wat later kwam, ook werd me er een alternatief aangeboden. Erg netjes

1e bestelling

Alles gaat zoals belooft is. Super

Super succes de Karpercentrale!!

!!!!!!!!!!UITMUNTEND!!!!!!!!!!!!

Dit was de eerste keer dat ik bestelde op karpercentrale. Ik ben erg tevreden over de snelheid van het leveren en de voorraad is ook goed. Bij veel winkels duurt het Leveren namelijk erg lang! Binnen een dag had ik mijn bestelling binnen( en dit was geen kleine bestelling) Top!!! Ga zo door

perfect en snel binnen

heb de ctec beet verklikkers besteld. binnen 2 dagen binnen. en ze werken perfect.

Slechter kan niet qua service !!!

Ik heb 31-5.. een bestelling gedaan... van ruim 600 euro... tot op de dag van vandaag ongeveer 10x gebeld en meerdere keren contact gehad, iedere keer een zoethoudertje in de vorm van een antwoord, maar afspraken nakomen, daar doen ze niet aan... maak eerst de consument tevreden, voordat je Loze beloftes doet... jammer dit... snap van de Corona enz, maar wees eerlijk en laat de klanten niet zolang wachten, men heeft heus wel begrip voor de huidige tijd.... maar niet voor die fratsen , die jullie nu hanteren.. BEDENK JE, voordat men wat besteld hier!!!!!

Beste Henk, Wij betreuren dat jij langer hebt moeten wachten op jouw bestelling dan wenselijk. Enkele van de door jouw bestelde items waren niet per direct leverbaar; dit is ook duidelijk gecommuniceerd. Jouw bestelling van 31-05 is pas uitgeleverd op 14-06. Er stond aangegeven dat de bestelling tot max. 8 dagen in beslag zou kunnen nemen. Dit is onze fout: excuses voor het ongemak. Ondertussen heb je alles reeds mogen ontvangen en ik wil je er ook veel plezier van wensen! Bij vragen weet je ons te vinden. Groetjes Tom | KarperCentrale

Perfecte afhandeling !

bestelling verliep zeer vlot zondag bestelling geplaatst , dinsdag geleverd in België....

Levering

Snelle levering en Topp kwaliteit aan spullen

Erg snel bezorgd en goed verpakt.

Voor de eerste keer besteld en ik had de spullen snel in huis. Ik had meerdere artikelen besteld en deze waren goed verpakt zodat er geen beschadiging kan optreden. Ik ga hier zeker nog meer bestellen

Zeer snel verzondern

Fox eos spare mesh net besteld. 1 ste bestelling wat ik heb gedaan bij deze webshop Zeer snel geleverd. Bestel bij de karpercentrale zeker vaker.

Service en producten

Spullen waren snel binnen maar de houdbaarheid datum was over tijd van de bollies hierop gemaild op 19-06-2020 maar tot op heden geen reactie

goede en snelle reactie

echt top bestelling kreeg ik er gwn een zak boilie bij

Prima de luxe

Bestelling werd uitstekend afgehandeld

Vergeten product geen reactie op mail

Producten besteld mail gekregen pakket ontvangen maar een ontbrekend product na een mail gestuurt te hebben geen reactie gekregen

Dag Ramon, Vanwege de corona drukte zijn wij helaas niet in staat geweest om binnen 24 uur te reageren op jouw mail. Excuses hiervoor. Uiteraard is dit achteraf keurig opgelost. Mocht je nog vragen hebben - weet je ons te vinden! Groetjes Tom | KarperCentrale

Je word goed geholpen geven juiste tips zijn super vriendelijk en hebben een groot assortiment aan karper spullen !

Mooi product en snelle levering ondanks alle drukte en maatregelen door het Corona gebeuren

Zeer goed , reageren heel snel

Zeer goede ervaring , bestelling volgende dag ontvangen , was een prima artikel

Top service met duidelijke communicatie

Na een bestelling die niet soepel verliep heb ik contact gehad met Tom. Hij heeft alles heel goed en professioneel opgelost, duidelijke communicatie via mail en telefoon. Een bedrijf om in de favorieten te zetten voor verdere bestellingen!

Goede producten en een snelle levering

Zal de karpercentrale aan ieder aanraden bestellingen worden snel verzonden en de producten en de prijzen zijn zeer goed .

Prima winkel

Bestellingen gedaan. Keurig optijd. Goed verpakt. Heldere correspondentie.

Over Karpercentrale

Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis. Vanaf €75,- betaal je geen verzendkosten. Bij KarperCentrale heb je keus uit ruim 15.000 karper producten. Bij ons krijg je altijd persoonlijk en specialistisch advies. (Via mail, whatsapp, telefoon of tijdens een bak koffie in onze winkel!) Onze klantenservice staat 6 dagen per week voor je klaar. Ook zijn we makkelijk te bereiken via Social Media of whatsapp! Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem! Retourneren is makkelijk en mag tot 30 dagen na je aankoop!