Laden reviews...
Laden reviews...
46 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten noemen vaak snelle levering en vriendelijke service. De reacties van het team waren meestal behulpzaam en efficiënt bij afhandeling van bestellingen. De beschikbaarheid van producten kon wisselend zijn, wat af en toe tot vertragingen leidde. Over het algemeen waren de ervaringen positief.
Ik had op 21 Mei 2026 een Prologic C-Series bivvy 2 mans besteld. Op de site staat 3-9 dagen. Het is nu 15 Juni 2026 en zit nog steeds te wachten op mijn bestelling. Diverse keren beloven deze week komt het binnen. Dan weer uiterlijk zaterdag. En vorige week 8 Juni 2026 contact gehad en werd verteld dat de zending in Limburg vast zat en dat het vrijdag (5 Juni 2026) was opgelost en verwacht was bestelling tussen dinsdag en woensdag er zou zijn. Nee dus. En dan ook nog zeggen ohh maar dat hebben we niet gezegd. Inmiddels 15 juni 2026 en ja..nog steeds niet. Vertrouwen is inmiddels helemaal weg. En gevoel dat je aan het lijntje wordt gehouden.
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
Eerlijkheid
Beveelt niet aan
15 June 2026
Marcel
Emmen
Geen terug koppeling bij een bestelling als een product niet op voorraad is, ze laten je zo weken wachten op je bestelling. Vervolgens nadat je belt met ze worden de producten opgestuurd die ze wel op voorraad hebben en beloven ze de rest na te sturen wat gewoon wederom nooit komt. Niet de eerste keer dat het zo loopt.
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
Verantwoord personeel
Beveelt niet aan
1 March 2026
Berber
Meeden
Ich hatte bedenken, weil ich aus Österreich bestellt habe. Jedoch gab es in keinerlei Hinsicht Probleme. Bravo
Was fehlt Ihrer Meinung nach noch in unserem Angebot?
k.A.
Beveelt aan
10 February 2026
Werner
Wien
Hab am 2.2 eine Retoure mit bitte um umtausch gesendet,diese wurde am 4.2 laut GLS abgeliefert.Ich habe auch gleich eie E mail geschickt aber bis heute den 7.2 noch keinerlei Benachrichtigung oder ähnliches erhalten
Was fehlt Ihrer Meinung nach noch in unserem Angebot?
k.A.
Beveelt niet aan
7 February 2026
Laurent
Grossrosseln
Prima product ontvangen. De koeriersdienst stuurde de verkeerde info over de bezorging, dat werd meteen geregeld door Karpercentrale. Prima dus!
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
N.v.t.
Beveelt aan
7 February 2026
Loes
Venray
Super schnelle Lieferung
Was fehlt Ihrer Meinung nach noch in unserem Angebot?
k.A.
Beveelt aan
30 January 2026
Rene
Braunsbedra
Na telefonisch contact te hebben gehad een voorstel ontvangen van eigenlijk een compleet nieuwe set. Alles geduldig en duidelijk uitgelegd mee gedacht over misschien betere opties dan in eerste instantie voorgesteld. Alles wat uitstekend geregeld.
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
Bij kleding misschien aangeven of het goed op maat valt of dat er wat verschil in kan zitten met met de aangegeven maat en de daadwerkelijke maat.
Beveelt aan
25 January 2026
Rene
Klazienaveen
Top
Was fehlt Ihrer Meinung nach noch in unserem Angebot?
k.A.
Beveelt aan
21 January 2026
Thomas
Röthenbach An Der Pegnitz
Super Produkt zu einen top Preis. Sehr schnell Lieferung
Was fehlt Ihrer Meinung nach noch in unserem Angebot?
k.A.
Beveelt aan
20 January 2026
Thomas
Landscheide 25572
Ik heb vorige week woensdag een dure set delkims besteld. Die zou ik vrijdag in huis krijgen. Dat werd ineens verplaatst naar maandag. Op maandag krijg ik een mail dat ik ze op dinsdag zou krijgen. En op dinsdag krijg ik een mail dat ik ze op woensdag zou krijgen. Ik heb 600 euro betaald voor die beetmelders. Ik heb ze liever in huis dat dat ze 3 a 4 dagen bij een bezorgservice liggen.
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
N.v.t.
Beveelt niet aan
20 January 2026
Jack
Muntendam
Je word keurig geholpen
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
N.v.t.
Beveelt aan
17 January 2026
Irma
Rijssen
Perfekte Abwicklung, schneller Versand. Besser geht es nicht.
Was fehlt Ihrer Meinung nach noch in unserem Angebot?
k.A.
Beveelt aan
16 January 2026
Christine
Brandenburg
Top geleverd.
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
N.v.t.
Beveelt aan
11 January 2026
Joop
Langeraar
Gute Beschreibung und schneller Versand suppe
Was fehlt Ihrer Meinung nach noch in unserem Angebot?
Alles schick
Beveelt aan
6 January 2026
Thomas
Letschin OT Seintoch Wollup
Snelle levering, vandaag besteld morgen in huis. Alles klopte en perfect in orde.
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
N.v.t.
Beveelt aan
4 January 2026
Tamara
Sinaai
Had een bestelling geplaatst maar is nooit aangekomen heb en email gestuurd met tracker. en refnr. Maar geen gehoor. Ook GLS een email gestuurd en ook geen gehoor.
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
N.v.t.
Beveelt niet aan
4 January 2026
Vincent
Rotterdam
Alles super
Was fehlt Ihrer Meinung nach noch in unserem Angebot?
k.A.
Beveelt aan
3 December 2025
Jürgen
Zscherndorf
Bestellung kam sehr schnell und alles war wunderbar, gerne wieder
Was fehlt Ihrer Meinung nach noch in unserem Angebot?
k.A.
Beveelt aan
2 December 2025
Monika
Schwoich
Snelle levering
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
N.v.t.
Beveelt aan
2 December 2025
G
Diever
Ik zocht een cadeau voor één van mijn medewerkers, een fervent karpervisser. Blijkbaar zijn er mensen die dit leuk vinden ;) Online kon ik vragen waar ik hem zeker blij mee kon maken. Nog geen 10 minuten later ontving ik via mail een lijst van mogelijkheden. Ik kan niet wachten om mijn cadeau te geven. Dankjewel en proficiat voor het team!
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
N.v.t.
Beveelt aan
26 November 2025
Pglas - Ruth
Tielen
Ik had de bestelde spullen snel nodig en er wordt gezegd na 1 dag bezorgd ben nu al bijna 6 dagen verder en heb nog niks ontvangen heel jammer dit
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
N.v.t.
Beveelt niet aan
25 November 2025
Milano
Valkenswaard
Goedemiddag Milano!
Bedankt voor je review!
We zien dat jouw pakketje dezelfde dag is verstuurd waarop je het hebt besteld. Het is dan altijd jammer wanneer de vervoerder vertraging oploopt. Helaas gebeurt dat soms in de drukke Black Friday-dagen.
We zien dat het pakketje 5 dagen na jouw bestelling is geleverd bij een Parcelshop.
We hopen dat je het inmiddels goed hebt ontvangen.
Mocht je er vragen over hebben, dan staat onze service natuurlijk voor je klaar!
2 uitschuif hengels gekocht en een vrijloopmolen van Sonik. Snel geleverd en al in gebruik.
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
N.v.t.
Beveelt aan
9 November 2025
Joost
Groningen
Snelle levering en de voorraad die aangegeven staat online klopt en dat is ook prettig, vaak klopt dit niet en kan je alsnog wachten.
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
N.v.t.
Beveelt aan
8 November 2025
Rene
Eindhoven
Top producten en snelle levering
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
N.v.t.
Beveelt aan
8 November 2025
Stephan
Delft
Ik bestelde me een werplijn. Bij het invullen van het adres verliep alles oké. Maar in de verwerking is er iets mis gegaan. Toen bleek huis nummer 5 bus1 als 5 1 op de verzend bon te staan en de koerier heeft deze ergens af geleverd en we weten niet waar. Niemand weet waar men pakket is en ik ben men geld kwijt en geen werppijp. Zelfs op de helpdesk van de karpercentrale krijg ik enkel via mail reactie. Daar zeggen ze dat het mijn eigen schuld is. Zwaar teleur gesteld en bestolen. Zo voelt het aan
Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment?
N.v.t.
Beveelt niet aan
3 November 2025
Werner
Sint-Niklaas
Van karpervissers, voor alle karpervissers.
Von Karpfenanglern, für alle Karpfenangler.
Par des pêcheurs de carpes, pour tous les pêcheurs de carpes.
From Carpanglers, For all carp anglers.
KarperCentrale.nl - KarpfenZentrale.de - CarpeCentre.fr
Landstraat 1
9934BG Delfzijl
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops