alles keurig en snel

prima karpercentrale, alleen jammer dat GLS drie dagen nodig had om het pakje te bezorgen (drie dagen na aankondiging van bezorging van GLS)

• Wat missen we volgens jou nog in ons assortiment? N.v.t.

Super Kundenservice und Super Preise!

Super Kundenservice, schnelle Antworten, Gute Preise, Versand lief problemlos und zügig. Nichts zu bemängeln!

• Was fehlt Ihrer Meinung nach noch in unserem Angebot? k.A.

Eenvoudig en makkelijk via de zeer overzichtelijke website besteld

Supersnelle levering!

Schnell und unkompliziert

Die Bestellung war einfach und unkompliziert. Der Versand schnell. Die Rücksendung war einfach. Super. Danke für den unkomplizierten Versand. Leider haben mir die Teile nicht gepasst.

Snel en uitstekend

Super leuk geholpen door Wouter . Nu

Tijdens de bestelling gebeld met een medewerker Wouter had een product nodig die niet in het assortiment stond hij ging gelijk of er nog andere mogelijkheid was geweldig kreeg de producten op tijd binnen. Ga zeker vaker bestellen bij jullie. Vriendelijk groet Frans Jerphanion.

top

geen opmerkingen

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Philippe, Ik vind het jammer dat je ons een 1 geeft. Je hebt op vrijdagavond om 18:36 een bestelling geplaatst. De levertijd naar België is circa. 2 dagen. Precies volgens overeenkomst en exact zoals onze website aangeeft ontvang je vandaag jouw bestelling. Wij hebben exact gedaan wat we je vertellen op onze website. Wat hadden wij anders kunnen doen? Tom, KarperCentrale

Top winkel

Vaderx alarms vlug ontvangen moet ze nog testen nog geen tijd gehad.

Super vlot verlooen

Zeer goede communicatie en zeer vlotte afhandeling, super

Top snel geleverd

Mijn ervaring snel geleverd en je wordt o de hoogte gehouden

Kundenfreundlicher Shop zu Top Preisen

Durchaus Positive Erfahrung, nach der Bestellung wurde meine Lieferung zügig verpackt und für den Versand vorbereitet. Der Shop ist sehr übersichtlich und beinhaltet klasse Angebote , für mich der ausschlaggebende Punkt warum ich auch dort Bestellt habe und ich werde auf jedenfall dort wieder Bestellen . Der Kundenservice ist auch super , ich hatte eine Frage zwecks GLS und es wurde sich direkt drum gekümmert !

• Was fehlt Ihrer Meinung nach noch in unserem Angebot? Wüsste nichts was fehlt

Schneller Versand, gerne wieder.

Artikel sehr preiswert!

Hele snelle levering

De volgende dag had ik mij bestelling al binnen

Correcte en snelle levering. Top

Prima service, snelle en correcte levering

Goede service ervaren met persoonlijk contact. Reageren heel snel.

Klantvriendelijke website en een snelle levering

Goede en snelle service

Was nog wat vergeten, contact gezocht en kon nog gewoon worden toegevoegd ipv nieuwe verzendkosten te berekenen.

Topservice!!

Bestelling vlot en uitstekend verwerkt en geleverd!

Betrouwbaar en snel.

Snelle levering en goede communicatie. Een aanrader.

Snelle levering en zeer klant vriendelijk

Heb een karpermolen besteld die zeer snel geleverd was. Er waren van mijn kant wat problemen mee waar de karpercentrale geen schuld aan had. Heb contact met ze gehad en alles snel en netjes opgelost.

De winkel in Delfzijl voor de eerste keer geweest . Ik keek mijn ogen uit wat een groot assortiment. Zeer goed geholpen fijne uitleg gehad . Hier kom ik zeker weer terug .

Sehr positiv

Gerne wieder ,

Goeie aankoop

De karperstoelen zien er goed en stevig uit. En snel geleverd! Top!

Groot assortiment en snelle levering

Über Karpercentrale

Van karpervissers, voor alle karpervissers. Von Karpfenanglern, für alle Karpfenangler. Par des pêcheurs de carpes, pour tous les pêcheurs de carpes. From Carpanglers, For all carp anglers. KarperCentrale.nl - KarpfenZentrale.de - CarpeCentre.fr

Kiyoh Bewertungen