Schnelle und Korrekte Lieferung

Ware wie Beschrieben. Jederzeit wieder. Kann ich nur weiterempfehlen.

Top Ware und Schneller Versand.

Alles bestens gerne wieder.

super

het was heel super en een snelle service het kon niet beter we gaan als mijn man weer wat moet hebben gaan we wel weer wat bestellen denk ik met vr gr alie slotboom

Dikke tien

perfect

duidelijke omschrijving van het product,snelle levering,zeker een aanrader om nog te bestellen

Hele snelle levering

X

Schnell und guter Service

Unkompliziert und schnell

SUPER

een hele goede services

Snelle levering en uitstekend geregeld

Snelle service en totaal geen minpunten kunnen bedenken. Ga vaker bij hun bestellen.

Super schneller Versand und sehr gute preise

Alles perfekt

Super goede service echt waar zeer te vreden van een echt aanrader en vriendelijke mensen super service

Snel geleverd en netjes verpakt

Ik heb diverse karper spullen bij karpercentrale ben zeer te spreken

Uitstekend service en garantie

Samen met mijn vismaat 2 tenten besteld. Snelle levering. Bij controle opzetten bleek dat de bevestiging van 1 van de stokken bovenop vermoedelijk een fabricagefout heeft want bevestiging van plastic was scheef en dun en klemde niet lekker. Foto's gemaakt en een mail gestuurd naar de klantenservice. Hier werd ik geholpen door Wouter. Deze meneer verdient een pluim!!! Wat een vriendelijkheid, behulpzaam en alles in het werk stellen om ons te willen helpen. Vandaag met de post nieuwe stokken geleverd en alles super afgehandeld. En alles ..... jawel binnen een week. Dus niet alleen willen verkopen maar ook super garantie en service bieden. En dat mag zeker vermeld worden. Heel hartelijk dank! Mvg Eric

Bestellung

Leider, über die Website könnte ich kein bestellung abgeben. Die leite bei karpfen zentrale hat alles getan um mir zuhilfen, und am ende könnte mein bestellung abgegeben und schnell geliefert worden. Vielen Dank

Bin sehr zufrieden

Ich bin mit allem sehr zufrieden, Daumen hoch. Lieferung gut , Preise halten sich im normalen Bereich, Beschreibung gut und Angebote auch gut.

Fantastisch komt alle afspraken na toppie

Goeie service

Ik heb een zeer goeie ervaring met service van karper centrale als je wat vraagt aan die mensen krijg je een correct antwoord, het was de eerste keer dat ik iets bestelde bij hun maar alles is goed verlopen mijn bestelling was goed verpakt en op de juiste plaats geleverd en ook op tijd, heel vriendelijk mensen aan de telefoon en goeie prijs voor mij een top site

Ik heb mijn karper molen besteld en alles was hoe ik het wou top

Toppie

Alles lekker snel binnen

Günstig,unkompliziert und schneller Versand,top!

Hat alles schnell und gut funktioniert und die Ware ist sehr schnell angekommen.So wünscht man sich das,perfekt!

Geweldige en vriendelijke service. Snelle en probleemloze levering.

Geweldige en vriendelijke service. Snelle en probleemloze levering.

Der Kauf verlief ohne Probleme und die Lieferung war pünktlich.pünktlich

Ich bin durch Werbung auf meine Ware aufmerksam geworden, das passte.

Goed geleverd en snel in huis

Über Karpercentrale

Van karpervissers, voor alle karpervissers. Von Karpfenanglern, für alle Karpfenangler. Par des pêcheurs de carpes, pour tous les pêcheurs de carpes. From Carpanglers, For all carp anglers. KarperCentrale.nl - KarpfenZentrale.de - CarpeCentre.fr

Kiyoh Bewertungen