Gute Kommunikation

Ich hatte eine gute und schnelle Kommunikation. Lieferung top und schnell.

Topwinkel!!

Een goede levering van de artikelen en de mensen zijn snel bereikbaar via de chat of tf. Ik had per abuis geen goede straatnaam ingevuld maar dat werd met 1 chatberichtje aangepast zodat de artikelen mooi op tijd binnen waren.

Zeer tevreden over kwaliteit en levering

Prijs/kwaliteit prima .Persoonlijke benadering is een plus. Spullen snel en goed geleverd

Alles super

Alles hat gut geklappt an den Lieferzeit Angaben könnte man noch Arbeit sonst gibt es nicht zu bemängeln

Uitstekende zaak leuke bediening , ik vind het een aanrader

Fantastisch snelle afhandeling en bezorging. Mijn compliment!

Zie hierboven!

alles naar wens zeer vlugge bediening

vandaag besteld zelfs op zaterdag gebracht

Ze komen na wat ik heb gevraagd

Een molen besteld met de vislijn erop

Goed winkel

Top winkel

Mooi spul

Prima geregeld

iets sneller had misschien gekund

Héél lange wachttijd. Indien iets niet voorradig vlugger een alternatief voorstellen.

1e keer .goed bevallen.

Leuk overzichtelijk side

Betaald en niets ontvangen

Ze verzenden met firma gls en ze houden het pakket ergens vast in Puurs Belgie. Ik wacht al bijna 3 weken !

Goed spul

Prachtige stretcher van nash mogen ontvangen .. De indulgence emperor .. Enigste ding dr stond dus een ding mensen bestellen vaak dit dus die stretcher en een kussen niet wetende omdat dit de eerste stretcher is die ik koop dat het de verkeerde kussen is . Dus heb nu een heel groot bed met een klein kussentje helaas hahaha

Sehr gut ohne Probleme

Lieferung war ganz schnell und ohne Probleme.

Super schnelles Ablauf sprich versandt und Lieferung

Super freundlich und hilfsbereit

Schnell und gut

Alles wie beschrieben, danke.

De 1e keer iets besteld en dat viel tegen.

Ik moest vrij lang op mijn bestelling wachten

Lang wachten

Geen duidelijkheid over hoelang het duurt op site stond nu besteld 2 dagen later in huis.. Zijn al 2 weken aan het wachten. Geen duidelijkheid als er een onderdeel niet op voorraad is welke dan wel bezorgt word.. Als je meerdere dingen besteld

Zeer goede ervaring

Snelle reactie en je word goed op de hoogte gehouden van de order wanneer hij klaar is voor verzending en verzonden word via de mail.

Alles top

Alles super gelaufen, Ware top

Gerne wieder.

Gute Ware, schnelle Lieferung.

Je kunt hier met een gerust hart, je spullen bestellen.

Over Karpercentrale

~~NEDERLANDS~~ Wij willen het jou zo makkelijk mogelijk maken de juiste producten snel in huis te hebben. Zo kun jij je bezig houden met wat je het liefste doet, Karpervissen :-). > Voor 16:00 besteld op een werkdag? Morgen thuis geleverd. > Gratis verzending vanaf €75,-. > 30 dagen online bedenktijd. > Klantenservice via Live chat, Telefoon & E-mail. > Betalen zoals jij dat wilt. Vooraf, achteraf of in termijnen. Of kom langs in onze 600m² winkel te Delfzijl! 20 dagen na aankoop vragen we al onze klanten een van de bestelde producten te beoordelen. Zo helpen we duizenden karpervissers met het maken van de juiste keuze. Dus, doe je mee? Bedankt namens onze klanten & het hele team van KarperCentrale. ~Tom & Maarten ~~DEUTSCH~~ Wir wollen es Ihnen so einfach wie möglich machen, schnell die richtigen Produkte zu bekommen. So können Sie sich mit dem beschäftigen, was Sie am liebsten tun, dem Karpfenangeln :-). > Vor 16:00 Uhr bestellt? Werden noch am selben Tag versendet! * > Kostenloser Versand ab € 75,-. > 30 Tage Bedenkzeit. > Kundenservice über Live-Chat, Telefon & E-Mail. > Bezahlung wie gewünscht. Im Voraus, im Nachhinein oder in Raten. Oder besuchen Sie unser 600m² großes Geschäft in Delfzijl! 20 Tage nach dem Kauf bitten wir alle unsere Kunden, eines der bestellten Produkte zu bewerten. Auf diese Weise helfen wir Tausenden von Karpfenanglern, die richtige Wahl zu treffen. Also, werden Sie teilnehmen? Vielen Dank im Namen unserer Kunden & des gesamten Teams der KarperCentrale. ~Tom & Maarten