Bestellung

Leider, über die Website könnte ich kein bestellung abgeben. Die leite bei karpfen zentrale hat alles getan um mir zuhilfen, und am ende könnte mein bestellung abgegeben und schnell geliefert worden. Vielen Dank

Bin sehr zufrieden

Ich bin mit allem sehr zufrieden, Daumen hoch. Lieferung gut , Preise halten sich im normalen Bereich, Beschreibung gut und Angebote auch gut.

Fantastisch komt alle afspraken na toppie

Goeie service

Ik heb een zeer goeie ervaring met service van karper centrale als je wat vraagt aan die mensen krijg je een correct antwoord, het was de eerste keer dat ik iets bestelde bij hun maar alles is goed verlopen mijn bestelling was goed verpakt en op de juiste plaats geleverd en ook op tijd, heel vriendelijk mensen aan de telefoon en goeie prijs voor mij een top site

Ik heb mijn karper molen besteld en alles was hoe ik het wou top

Toppie

Alles lekker snel binnen

Günstig,unkompliziert und schneller Versand,top!

Hat alles schnell und gut funktioniert und die Ware ist sehr schnell angekommen.So wünscht man sich das,perfekt!

Geweldige en vriendelijke service. Snelle en probleemloze levering.

Geweldige en vriendelijke service. Snelle en probleemloze levering.

Der Kauf verlief ohne Probleme und die Lieferung war pünktlich.pünktlich

Ich bin durch Werbung auf meine Ware aufmerksam geworden, das passte.

Goed geleverd en snel in huis

Rundum Zufrieden

Ich habe hier zum ersten mal bestellt. Verlief alles mit vollster Zufriedenheit. Zum Produkt selbst kann ich noch nichts sagen, da es noch nicht getestet wurde.

Niets op aan te merken, snelle bezorging!

Een nash hengel en molen besteld. Keurig op tijd binnen gekomen, heel duidelijk met trac en trace...heel goed ingepakt om schade te voorkomen...topservice, topkwaliteit

Goedkoop en snel geleverd

perfect, snel en kundig geholpen na vraag

perfect, snel en kundig geholpen na vraag artikelen snel en netjes verzonden voor een goede prijs kom zeker terug

Service uitstekend!, Daar kunnen een aantal bedrijven nog wat van leren.

Product snel geleverd, Één product was beschadig telefonisch contact opgenomen en de volgende dag één nieuwe opgestuurd gekregen. Top service.

Super Service, hat alles gut geklappt

Top Produkte, top online Geschäft

Supper leuke aanbiedingen en snelle levering

Heel veel aanbiedingen op de site en ook snel geleverd zeer tevreden een aanrader voor iedereen die van vissen houdt

Super snelle bezorging

Binnen een week mijn bestelling op de deurmat!!

Fijne en prima service en ook goede producten. Aanrader!

Super in orde,Top.service!!!!!

Fantastische hengelsport shop

Goeie website, wat je zoekt eenvoudig te vinden, prijzen zijn prima en regelmatig lager dan andere winkel,shops.

Heel goed!!

Per ongeluk verkeerde besteld, snelle terugkoppeling en geld al teruggestort. Top geregeld!

Top Onlineshop

Immer wieder gerne

Over Karpercentrale

Van karpervissers, voor alle karpervissers. Von Karpfenanglern, für alle Karpfenangler. Par des pêcheurs de carpes, pour tous les pêcheurs de carpes. From Carpanglers, For all carp anglers. KarperCentrale.nl - KarpfenZentrale.de - CarpeCentre.fr