Standbein

Bei mir war ein Standbein defekt. Support hahat innerhalb 1h geantwortet und mir ein neues Standbein übermittelt, das nenne ich mal Service. Ansonsten ging die Lieferung auch recht flott. Bin sehr zufrieden, gerne wieder.

Schnelle Lieferung

Unkompliziert und schnell

Pünktlich, gut Informiert wo die Sendung ist. Preis OK

Pünktlich, gut Informiert wo die Sendung ist. Preis OK

Ik als leek, karpervisservrouw, ben meer dan keurig behandeld.

In één woord een geweldig bedrijf. Jullie service en terugkoppeling is super!

Tevreden7

Première fois

Colis arrivé rapidement

Top goede service

Altijd goed! Nooit geen gekke dingen! Top service

Top,sehr zufrieden

Schneller Versand,guter Preis und super Ware.sehr empfehlenswert.

Gute Qualität guter Service Danke

Moin und Petri Heil Danke für den guten Service und schnelle Lieferung! Die von mir bestellten Artikel sind qualitativ sehr sehr gut! Na von Nash erwartet man das ja auch Mit euch habe ich eine sehr gute Erfahrung gemacht! Werde sicherlich wieder bei euch einkaufen

Heel snelle levering.

Mooie prijs/kwaliteitsverhouding

Snelle en correcte service

Het was een zeer snelle en correcte service . Een aanrader .

Perfecte service

Mooi op tijd geleverd

Netjes verpakt, en prima bezorging

top

snel geleverd.

Nadat een bestelling niet geleverd werd, stond in bestelling, verzocht ik deze te annuleren. Zonder gemor werd dit direct gedaan en ontving ik netjes mijn geld retour. Dat was ik zeer tevreden over en om die reden heb ik een andere jas besteld en die werd netjes geleverd en draag ik met veel plezier.

Prima service snelle levering

In de middag besteld, volgende ochtend geleverd. Prima verpakt. Website overzichtelijk, prijzen prima. Gebruik moeten maken van afstersale omdat de maat niet goed was. Snel en prima opgelost. Prima personeel met kennis.

Top zaak problemen worden perfect en snel opgelost er zijn bedrijven waar dit beter kan. Heren bedankt voor de snelle en persoonlijke hulp

Topservice

Goed personeel, mooie winkel en goede service.

Supper

Ik had het besteld volgende dag in huis supper

Коректни

Супер сте

Besteld en snel geleverd!

Super schnelle Lieferung, Ware wie beschrieben

Immer wieder gerne

top service

Erg goede service , snelle levering en ze denken daar met je mee als een bestelling niet op voorraad is en je snel wilt hebben. Fijn bedrijf .

Super Service, jederzeit wieder!

Kommunikation top !

Zuiderlaan 5

9914PN Zeerijp

Over Karpercentrale

Van karpervissers, voor alle karpervissers. Von Karpfenanglern, für alle Karpfenangler. Par des pêcheurs de carpes, pour tous les pêcheurs de carpes. From Carpanglers, For all carp anglers. KarperCentrale.nl - KarpfenZentrale.de - CarpeCentre.fr